Viaţa de dinainte...

188 15 4
                                    

"Viaţa este complicată.Este complice cu timpul,eu nu mai stiu ce este nici timpul,nu cunosc noţiunea asta ."La asta se gândea Dominic de fiecare dată când îşi aducea aminte de viaţa de dinainte de a devenii...cea ce a devenit...

Dominic era un tânăr în vârstă de 17 ani.S-a născut în anul 1400,iar acum se afla în anul 1417.
Tatăl lui era un mare nobil, cel mai mare din Florenţa,care pe lângă superioritatea lui,mai este şi vampir. Unul dintre "Primes Voltures",adică "Primii Vampiri" .
Mama lui era o femeie tipică anului 1417,mereu având grijă cum arată.Era o femeie invidiată în comunitate de către celelalte femei.
Jonh Spenzi era primarul în mica comunitate florentină din Italia.Deţinea toate pădurile şi pământurile din apropierea conacului Salvatore.
Dominic era un tânăr cu ochii negrii ca fundul unui iaz, părul era negru ca abanosul,iar corpul era bine lucrat(😍😘) din cauză că,chiar dacă era fiul unui nobil,lui îi plăcea să lucreze cu ţăranii la câmp sau la ferma unchiului lui din sudul Florenţei.Îi plăceau animalele şi să le îngrijească.
Viaţa s-a complicat atunci când, Dominic avea 15 ani,tatăl lui a dispărut fără urmă.Nu a primit decât un inel.Un inel de argint împodobit cu un safir sângeriu.Acesta a fost singurul lucru pe care îl are rămas de la tatăl lui,acel inel care ai adus salvarea sau moartea.
Când avea 16 ani, ceva oribil s-a întâmplat şi cu mama lui. A dispărut la fel de misterios ca şi tatăl lui.
De atunci a rămas singur,fără nimeni care să îl ajute sau să îl înveţe ceva.
Când a împlinit 17,de ziua lui,viaţa i sa schimbat radical.A de venit ceea ce a devenit.A devenit un prădător cu sânge rece un vampir cu capacităţi uimitoare:putea să se transforme în animale, să citească gândurile oamenilor,o viteză şi o forţă incredibilă pe care nici un alt vampir nu o are.

Partea următoare v-a apărea cândva(nu ştiu sigur când, e mult de scris).Dacă vă place... daţi like şi comm.Asta nu are acţiune, în următoarea vor apărea şi nişte lupte ....mai multe,veţi vedea curând.

PS:Am încercat din greu să nu fac greşeli de ortografie aşa că dacă găsiţi, probabil eram prea obosită şi am uitat să mă mai uit.

Un demon printre oameni şi un înger printre demoni... Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum