HOŞGELDİNİZ

49 1 0
                                    

Her zaman ki gibi otelimde çalışan personelleri azarlıyordum.Hepsi de kafasını öne eğmiş beni dinliyorlardı.Söylenmemi bitirdikten sonra havuzun yanında ki bara gittim.İçkiler soğuk değildi.Bağırarak "Sizi lanet olası gerizekalılar!! Size daha kaç defa söyleyeceğim?Bu içkiler soğuk olacak.Eğer bir müşteriden dahi şikayet duyarsam sizi paramparça ederim!" dedim.Barmen"Peki efendim"dedi mahcup bir tavırla.Bardan çıkıp havuzun kenarlarını kontrol etmeye başladım.Hiç bir ıslaklık yoktu.Memnun bir şekilde gülümsedim.Yan tarafta iki personel sigara içiyorlardı.Yanlarına gittim.Sinirli bir şekilde"Size mesai saatleri içinde sigara içmenin yasak olduğunu söyledim diye hatırlıyorum." dedim."E-efendim üzgü" derken lafını yarıda kestim."Sizi odamda bekliyor olacağım" dedim.Disiplin benim için çok önemlidir.En ufak bir hatayı affetmem.Odama çıktım.Personeller odada beni bekliyorlardı.Koltuğa geçip ciddi bir tavır takındım."Sizin hatanızı iki kez affetmiştim.Bu son şansınız.Bir daha herhangi bir hatanızı yakalarsam buradaki işinize son veririm." dedim.İkiside kafasını olumlu anlamda salladı.Çıkmaları anlamında kafamı salladım.Cebimden telefonumu çıkarıp otelin müdürünü çağırdım.5 saniye içinde odamdaydı. Sakin bir tavırla "Bugün önemli bir grup barda parti verecek.Her şey eksiksiz olmalı.İçkiler kesinlikle soğuk olmalı.Etrafta zerre kadar toz olmayacak.Bardaklar temiz olmak zorunda.Müzikte kesiikle bir sorun olmayacak.Partide bende olacağım.Sakın striptizci kızlar gelmesin.Barmenler ara vermeden içki servisi yapacak.Sarhoş olanlar için havuza açılan kapıyı kapat.Gelecek olan grubu ilk benim idama yönlendir.Loca temiz olacak.Umarım anlamışsındır." dedim.Kafasını salladı.Odadan çıkarken kapıyı kapatması.Arkasından"Kapıyı kapat" diye bağırdım.Ama beni duymadı.Arkasından bağırarak kapıyı kapattım.Ama kapattığım gibi geri açıp bara indim.Barın içi toz içerisindeydi."O aptal müdür size akşam parti olacağını söylemedi mi?" diye sordum.Barmen"Hayır efendim.İsterseniz hemen hazırlıklara başlayalım?"dedi.Ben kafamı sallayarak hazırlıklara başlamaları için onay verdim.Havuzun kapanma saati gelmişti.Zaten herkes hazırlık için odalarına çıkmıştı.Görevliler havuza klor atıyorlardı.Ben yanlarına gidip elime az bir miktarda klor aldım.Koklayınca hala keskin bir kokusunun olduğunu gördüm.Elimdeki klorları havuza doğru fırlattım.İçki deposuna indim.İlk olarak şarap şişelerinin olduğu yere gittim.Şişelerin üzerinde yazan üretim tarihlerine baktım.Hepside en az yüzyıllıktı.Memnuniyetle diğer içkilerin yanına gittim.Hepside kasalar halinde düzenli bir şekilde duruyorlardı.Barkodlarına baktım hiçbiri açılmamıştı.Ben ellerindeki tozu gidererek tekrar bara gittim.Personellerin yaptığı işleri takip ederken telefonun çaldı.Elimde tuttuğum telefona baktım.Müdür arıyordu.Ben açtım."Efendim beklediğiniz misafirler geldi."dedi."Tamam sen onlarıodama götür geliyorum.Hatta kahve yada istedikleri bir şeyleri ikram et." dedim.Onaylayınca telefonu kapattım ve odama sakin adımlarla ilerlemeye başladım.Kapısını açıp içeri girdim.Koltuklar da oturuyorlardı.Samimi bir şekilde "Hoşgeldiniz" dedim.Hepsi birden karşılık verince şaşırdım ve güldüm.Hepsi de çok soğuk gözüküyorlardı.Kıvırcık olan söze atladı."Ben Harry" diyerek elini uzattı."Bende Anastasia ama Anna derseniz sevinirim."dedim ve Harry'nin elini sıktım.Ben gülümsüyordum ancak onun yüznünde bir duygu belirtisi yoktu.Açıkçası bozulmuştum.Diğerleriyle de sırasıyla tanıştıktan sonra konuya girdim."Hazırlıklar daha devam ediyor.Yaklaşık bir saate herşey bitmiş olur.Sizin için uygunsa partinin olacağı yeri gezdireyim."diyerek ayağa kalktım.Beşi de arkamdan geliyordu.Ben Otelin en üst katında ki bara çıkardım.Harry yanıma geldi."Şaraplar umarım yıllanmıştır."dedi."Merak etmeyin bu otelde disiplin en ön plandadır."diye cevapladım.Alayla gülümsedim."Ha bir de bu striptiz direklerini buradan kaldırın" diye personelleri seslendim.İki tanesi gelip direği ayakta tutan vidaları sökmeye başladılar.Harry "Ne yani striptiz yapan kızlar olmayacak mı?" diye sordu."Tabii ki hayır"dedim.Yüzündeki gülümseme silinmişti.Ben kendimden emin bir şekilde "İsterseniz odama geri gidelim." dedim.Ve idama doğru ilerlemeye başladım."Anastasia partiye sende davetlisin"diye Harry seslendi.Arkamı dönüp "Mutlaka geleceğim Harold"dedim.Görevlilere onlar için 2 oda hazırlanmalarını söyledim.Bende kendi odama çıktım.Üstümdekileri çıkarıp duşa girdim.Sıcak suyun verdiği rahatlatıcı etkiyle sesli bir şekilde inledim.Çilek kokan şampuandan elime bir miktar döktükten sonra saçlarına sürdüm ve köpürtmeye başladım.İyice köpürdüğüne emin olduktan sonra duruladım.Suyu kapattıktan sonra kabinin kapısını açıp askıda duran bornozu almaya çalışırken ayağım kaydı ve düştüm düşerken kafamı askıya çarptım.Elimi düşerken çarptığım yere götürdüm.Kanıyordu.Lanetler okuyup ayağa kalktım ve bornozu giydim.Neyseki kanayan yeri saçlarım kapatıyordu.Saç havlusunu da alıp odaya gittim.Bornozu üzerinden çıkarıp kırmızı iç  çamaşırlarımı giydim.Dolaptan çıkardığım kırmızı elbiseyi giydim.Vücuda tam yapışıyordu.Bütün hatların en ince ayrıntısına kadar belli oluyordu.Elbise oldukça kısaydı.Kalçalarımın hemen altında bitip bacaklarını sergiliyordu.Derin göğüs dekoltesi göğüslerinin dolgunluğunu ön plana çıkarıyordu.Saç maşasını fişe taktım.Isınmasını beklerken makyajımı yapmaya başladım.Siyah ağırlıklı göz makyajımı yaptıktan sonra kırmızı rujumu sürdüm.Maşa ısınmıştı.Saçlarımı tek tek sarmaya başladım.Yaklaşık yarım saat sürmüştü.Çekmeceden siyah ojemi çıkardım ve tırnaklarıma özenle sürdüm.Kuruduktan sonra siyah süet ayakkabılarımı giydim ve siyah çantanın içine rujumu koydum.Parfüm sıkıp odanın kartını çektikten sonra kartıda çantanın içine koyduktan sonra bara doğru ilerlemeye başladım.Bara geldiğimde Çocuklar oturmuş viski içiyorlardı.Bende yanlarına oturup barmenden viski istedim.Çocuklar kendi aralarında konuşuyorlardı.Ama Harry benim göğüslerime ve bacaklarıma bakmakla meşguldü.

1 SAAT SONRA

Parti çoktan başlamıştı.Zayn ve ben dans ediyorduk.Tanrım partide slow müzik çalıyordu.Zayn çok havalıydı.Benle dans ediyordu.Ama diğer kızlara göz kırpıyordu.Ben rahatsız oldum."Dans için teşekkür ederim Zayn" dedim ve yerime geri döndüm.Barmene " İçki servisine başla"diye tısladım.Bende viski içmeye devam etti.Harry gelip yanımda ki sandalyeye oturdu.Ben gözümün önüne gelen saçları elimle kulaklarımın arkasına sıkıştırdım."Anastasia alnına noldu" diye Harry sordu."Öncelikle bana Anastasia denmesinden hoşlanmam.Alnına gelecek olursak düştüm." dedim.Elini alnıma götürdü.Ve yara olan yere baş parmağını koydu "Bayağı kötü düşmüşsün" dedi."Önemli birşey değil" diye cevapladım.Elini alnından çekip içkimi fondip yaptı."Ama o benim içkimdi" diye çemkirdim.Barmene bir içki daha söyledim.

1 SAAT SONRA

~|~|~|~HARRY'NİN AĞZINDAN~|~|~|~

Anna çok fazla içmişti.Arada bir hıçkırıyordu.Sarhoş olmuştu.Ayağa kalktı.Dengesini bile sağlayamıyordu.Yanına gidip belinden destek verdim."Anna oda numaran kaç seni odana götüreyim." dedim. "Çık çık çık.Sana hiç yakıştıramadım."dedi.Kollarının arasından fırlayıp sahneye gitti.Zayn'e sürtünmeye başladı.Daha sonra dudaklarına yapıştı.Zayn onu kucağına alıp yanıma getirdi."Şunu başımdan al" dedi sertçe.Kendi kucağına aldım ve odama götürdüm.Göğsünün yarısı dışarı taşmıştı.Yatağa oturtup üstündekileri çıkarmaya başladım.İçinde kırmızı iç çamaşırları vardı.Ben onu kucağıma aldım.Küvetin içini soğuk suyla doldurdum ve içine yatırdım."Harry ç-çok soğuk" dedi titreyerek....

You Don't CryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin