DEFOL

33 1 0
                                    

|~|~|~|~HARRY'NİN AĞZINDAN~|~|~|~|

Anna daha fazla üşümeden havluyla sarıp çıkardım.Yatağın üstüne oturtup kendi tişörtümden ve eşorfman altı çıkardım ve giydirdim.Saçlarını tarayıp havlu sardım.Yatağa yatırdım ve üzerine pike örtüp odadan çıktım.Neden bu kadar çok içmişti ki?Ben partinin olduğu yere gri döndüm.Herşey aynı tempoda devam ediyordu.Zayn dışarıdaydı.Bende yanına gittim."Dostum o iyi mi?"diye sorduğunda kafamla onaylayıp elindeki sigarayı aldım ve bir fırt çektim.Tekrar Zayn'e uzattım.İçmeye devam etti."Bu gün bizim odada kalsa" diye sordum yalvarırcasına.

"Nerede yatacak?Zaten iki tane yatak var" diye cevapladı."Ben tekli koltukta uyurum.Onu bu şekilde bırakırsam kendimi kötü hissederim"dedim."Off Harry of peki tamam." dedi sıkıntıyla.Cevabımı aldıktan sonra içeri girdim.İçerisi iğrenç derecede kokuyordu.Ter kokusu,alkol kokusu,sigara kokusu birbirine girmişti.Ben tiksintiyle bardan çıktım.Odama giderken bir kaç bağırış sesi duydum ve oraya doğru ilerledim.Anastasia bir kaç görevliye bağırıyordu.

~|~|~ANASTASİA'NIN AĞZINDAN~|~|~

Gözlerimi açtığımda tanımadığım bir odadaydım.Başım aşırı derece de ağrıyordu.Ayağa kalkıp aynaya baktım.Saçların ıslak,üzerimde erkek kıyafetleri vardı.Ben sinirle dışarı çıktım.Tam karşımda iki görevli duruyordu.

"Ben bu odaya nasıl geldim" diye söylendim."Bilmiyoruz efendim" diye cevap aldıklarında sinirle"Benim bu odaya nasıl getirildiğimi bilmiyorsunuz ha?" diye bağırdım."Beni bu odaya getireni bulun" dedim ve arkamı döndüm.Dönmemle kafamı duvara çarptım.Kafamı geri çektiğimde Harry olduğunu gördüm."Pardon" deyip odama doğru ilerlemeye başladım."Dur bir dakika" diye arkamdan seslendi.Dönüp baktım."Seni odaya getiren bendim."dedi.Benim suratımın kızardığına yemin edebilirdim."B-ben...Ya off neyse" diyerek odama doğru koştum.Arkamdan kıkırdadı.Ona doğru dönüp "Gerizekalının tekisin.Ağlanacak halime gülüyorsun." diye bağırdım.Yanıma geldi.Kolunu sıkarak "Beni hafife alma.Gerizekalı olan sensin.Vücudun da baya iyiymiş.Göğüslerin,kalçaların,bacakların.."Ben suratına tokadı indirdim.Beni ne sanıyordu ki.Ben arkamı döndüğümde bileğimden tutup kendine çevirdi.Ardından boğazımdan tutup duvara yapıştırdı.Nefes alamıyordum.Ellerini boğazından çekmeye çalıştım ama daha çok sıkıyordu."Bana bulaşmakla çok büyük hata yaptın Anastasia Winchester" dedi.Boğazımı bıraktı ve odasına gitti.Gözümden yaşlar akın ediyordu...

You Don't CryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin