Her zamankinden farklı olarak bugün üzerime kırmızı bikinilerimi geçirdim.Belime kadar gelen saçlarımı açıp ayağıma terliklerimi giydim.Plaj çantasının içine telefon güneş kremi ve odanın kartını da koyduktan sonra aşağı indim.Merdivenlerden inerken Zayn'le karşılaştık
"Günaydın Anna"
"Günaydın"
"Dün çok fazla içtin başın ağrımıyor mu?"
"Biraz" diye yanıtladım.Ben Zayn'le vedalaşıp havuzun kenarına gittim.Elimdeki çantayı şezlongun yanına bıraktım.Tanrımmm.Havuzun içinde yaprak vardı.Görevlilerin yanına gittim
"Sizi lanet olası gerizeklaılar.Size kaç defa söyledim.Havuzun içerisinde çöp olmayacak diye.Siz beni nerenizle dinliyorsunuz.KOVULDUNUZ"diye bağırdım.Disipline ne kadar önem verdiğini biliyorlardı.Ama kuralları kaale almıyorlardı.Arkamdan gelen sesle irkildim.
"Bu kadar sinirli olmamalısın Anastasia" diye ukalaca gülümseyen Harry'i görünce sinir katsayım ikiye katlandı."Günaydın" dedim ve oradan hemen uzaklaştım.Arkamdan koca bir kahkaha patlattı.Ayaklarımı yere vura vura yürüyordum.Bara geldiğimde herkes ciddiyetle karşımda dizildi."Günaydın" dedim.Hepsi de gülümsedi.Bir müşteri gelip viski istedi."Üzgünüm içki servisleri öğlen 12'de başlıyor" diye cevapladı.Puflayıp restorana doğru ilerledi.Ben tekrar barmenlere döndüm.Barmenler diyorum çünkü bar aşırı derecede büyük olduğu için 10 tane barmen var."Sanırım daha demin dediğini duydunuz" dedim.Kafalarını sallayarak onayladılar."Saat 12'den önce içki servisi yapmıyorsunuz.Israr bile etseler vermiyeceksiniz" dedim resmi bir tavırla.Arkamı dönüp şezlonguma ilerledim.Çantadan güneş kremini çıkarıp sürmeye başladım.Sırtıma ellerin yetişmedi.Sinirle uzanmaya çalıştım.Sırtıma değen büyük,yumuşak ve soğuk ellerle ufak bir çığlık atıp yerinden sıçradım."Bizim kuralcı patronumuz korktu mu?" diye ukalaca sırıttı."H-hayır korkmadım" diye cevapladım.
Birde karşısında kekelemediğim kalmıştı.Vücudumda ki bütün kan yüzüme akın ediyordu."Güneş kremini sırtına sürebilirim" dedi sakin bir ses tonuyla.Kafamı olumlu anlamda salladım.Arkama oturup iyice yerleşti.Uzun saçlarımı omzuma attı.Kremi eline döktü ve masaj yaparak sürmeye başladı.Dokunduğu her yer alev alev yanıyordu.Midem kasılmaya başladı.Sırtımdan aşağı doğru indikçe kasılmalarım arttı."Harry.Yeter" diye inledim.Önünden kalktım.Şişenin kapağını kapatıp çantaya attım.Gözümdeki gözlükleri ve terliklerimi çıkartıp havuza balıklama atladım.Suyun soğukluğu bende şok etkisi yaratmıştı.Hareket edemiyordum.Su beni dibine çekiyordu.Ne kadar hareket etmeye çalışsamda bir milim bile hareket edemiyordum.Ciğerlerimin suyla dolduğunu tahmin edebiliyordum.Koluna dokunan eli hissettim ama tepki veremedim.Karanlık beni içine çekiyordu.Ben direnmeye çalıştıkça daha fazla yoruluyordum.Ölüyordum.....
♥♥♥♥♥♥♥♥
♣HARRY♣
Anna suya atladıktan bir süre sonra ayağa kalktım.Dikkatimi çeken bir şey olmuştu. Anna hareket etmiyordu ve gittikçe dibe çöküyordu.Üstümdeki tişörtü çıkarıp suya atladım.Su gerçekten çok soğuktu.Ben Anna'nın kolundan tutup yukarı çektim.İlk kendim çıkıp sonra da Anna'yı çıkardım.Hareket etmiyordu.Ben kucağıma alıp odama götürdüm.Kapıyı açıp yatağa yatırdım.Nefesini kontrol ettim.Nefes almıyor gibi bir şeydi.Suni tenefüs yapmam gerektiğini biliyordum.Daha fazla zaman kaybetmeden dudaklarımı dudaklarıyla birleştirip nefesimi ağzından içeri doğru üfledim.Öksürerek ciğerlerindeki suyu dışarı çıkarttı.Ben boynunun altına kolunu koyarak kalkmasını sağladım. Öksürmekten gözünden yaş gelmişti Ben sürahiden bardağa su koyup Anna 'ya verdim.İçtikten sonra derin nefesler aldı.
♣ANASTASİA♣
Ben Harry'e teşekkür edip odadan çıktım.Bu akşam şarkı söyleyecektim.Prova yapmak için odama gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Don't Cry
FanfictionBu hikaye farklı olacak çünkü bu hikaye Harry STYLES ve Nora MİCKLEN arasında geçen olayları anlatacak...