AŞK BU GECE ŞEHRİ TERKETTİ

14 2 0
                                    

Kapının çalınmasıyla irkildim."Gir" diye seslenmemin ardından kapıda Harry'yi gördüm."Gelebilir miyim" diye kibarca sordu.Başımla onayladım."Uykum kaçtı"dedi.Kahkahamı tutamadım.O da benim rakamdan gülmeye başladı.Gülünecek bir şey yoktu ama biz hunharca gülüyorduk."Harry ahahah yeter ahahah herkes uyanacak aahahaha" dedim kahkahalarımın arasından.Soluklanarak gülmemizi durdurduk."Yarın partide şarkı söyleyecekmişsin ilk önce ben duymak isterim. Boğazımı temizleyip söylemeye başladım.

Yaz çocuk bu gece

İsmimi yollarına bu kente

Anlat ne demekmiş kızı caddelere

Aşk bu gece şehri terketti

 

Hayranlıkla beni izliyordu.Gözleri kaybolunası girdabı andırıyordu.Zümrütlerle kaplı bir girdap.

 

Çal çocuk bu gece

Şehrin tüm kapılarını hüzünle

Islak kelebekler bırak ellerine söyle

Aşk bu gece şehri terketti

Saçları uzaktan bile "Ben yumuşacığım" diye bağırıyordu.

Kal duymayı bekledi

Git duymayı değildi.

Sadece sevilmeyi istedi

Bu onun suçu değildi.

Kendini sevdirmeyi biliyordu.Arkadaş canlısıydı.

Döküldü bu gece

Yağmur gözlerine eline yüzüne

Al ısıt elleri çok soğuk

Kapat göğsüne

İyi bir arkadaş çevresi vardı.Oysa benim yoktu.

Çarpıyor yüzüne

Rüzgar ellerine saçına tenine

Sev onu kalbi çok çok soğuk

Isıt göğsünde

Gözyaşlarım yine yerlerini almışlardı.Müzik dinlerken ve şarkı söylerken düşünmeye vaktim oluyordu.Bu yüzden seviyorum sanırım şarkı söylemeyi.

Harry'nin yanımda olduğu aklıma geldi.Yan tarafıma doğru döndüm.Yeşilleri buğulanmıştı.Ben ağlıyordum.Ama onun ağlama sebebi neydi.

"Neden ağlıyorsun" diye sordum."Hiç.Sözleri fazla anlam taşıyor." dedi."Harry bence üzülmeye hakkın yok.Telefon rehberinde "Annem" diye biri kayıtlıysa şanslısın.Arkadaşların var mı?Varsa daha şanslısın.Sağlığın var.Servetin var."dedim.Devam etmek için nefes aldım." Benim mutlu olmaya hakkım yok.Telefonu da "Annem"yazan bir numara kayıtlı değil.Yaklaşık bir sene önce kaybettim.Arkadaş çevrem yok.Annem ve babamın vefatıyla hepsini kaybettim.Yanımda olan kimse yoktu.En kötü zamanlarımda yalnızdım.Anti-depresan ve uyku hapları kullanıyorum.Kullanmazsam uyuyamıyorum.Annem ve babamın hayallerini görüyorum.Ama yine de güçlü görünmeye çalışıyorum." dedim.Sesim kısılmış ve çatallaşmıştı."Harry.Ben çok yalnızım.Ve mutsuz olmaya mecburum."dedim.Kollarıyla beni sarmalamıştı."Yalnız değilsin.Yanında ben varım."dedi."Ahh Harry yapma burada en fazla kaç gün kalacaksın.1 hafta 1 ay? Sen gidince yine yalnız kalacağım." dedim."Seni seviyorum." dedi.Gözleri ışıldıyordu.Dediğiyle kalakalmıştım.Ne demeliydim.Seni seviyorum desemiydim."Bende seni seviyorum."derken buldum kendimi.Yüzlerimiz yakınlaşıyordu.Aradaki mesafeyi kapatan Harry olmuştu.Dudaklarımız dans ediyordu.Alt dudağımı dişleyip benim inlememi sağladı.Nefeslerimiz tükenince geri çekildik.Gözlerin bana odaklamıştı."Yani" dedim."Artık sevgilimsin"dedi sevinçle.Hala şoktaydım."Gitme.Hiç gitme burada kal çocuklarla.Hiç ayrılmayalım."dedim.Seviyordum onu gerçekten.Tanışalı daha 2 gün olmuştu.Vurulmuş gibiydim.Harry'le beraber yatağa uzandık.Omzuna yatırdı başımı."Bencede Anna.Hiç ayrılmayalım. Benimle beraber gel Londra'ya.Oteli birine devret."dedi."Olmaz.Burası bana ailemden kalan tek şey.Burayı bırakamam.Lütfen Harry burada kalın.Oteli beraber yürütelim."dedim.Başıyla onayladı.Boynuna sarılıp gamzelerinin olduğu yerlerden öptüm.O da bana sarıldı.Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.Engel olmadım.

& HARRY'NİN AĞZINDAN &

Anna omzumda uyumuştu.Hala kendime inanamıyordum.Tanışmamızın üzerinden iki gün geçmesine rağmen onu gördüğümde kalp atışlarım değişiyordu.Şimdi ise omzunda bir melek gibi uyuyordu.Bende gözlerimin kapanmasına engel olmadım.

Çığlık sesiyle gözlerimi araladım.Anna yatakta doğrulmuş ağlıyordu."Anna sakin ol" diyerek bende doğruldum.Bana sarıldı.Bende ellerimi beline doladım."Anna ne oldu anlat bana"dedim. "Annem.Ben annemi hiç görmedim.Doğumda ölmüş.Babam ben 18 yaşına gelince öldü.İntihar etti.Onları gördüm rüyamda.İlk defa annemi gördüm.Bebek sarısı saçları bukle bukle beline dökülüyordu.Gözleri masmavi teni bembeyaz.Üzerinde gelinlik var.Babamda damatlık.Nikah törenleriydi.Rahip yeminleri ettirirken ben geliyorum.Annemi ve babamı öldürüyorum."dedi hıçkırıklarının arasından.

Hii.Sahuru beklerken yazdım bu bölümü.Umarım beğenirsiniz.Yıldız tuşuna tıklamayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

You Don't CryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin