Meraba, Ben Bella. Ünlü biriyim. 16 yaşındayım. Şarkıcı ve danscıyım.
Herneyse, yine gözüme çarpan güneş ışığıyla uyandım. Saate bakmamla kısa bir küfür savurdum. Normalde küfür etmem, gerçekten. Yani çok azcııık.
Hemen lavabodaki işlerimi halledip hazırlanmaya koyuldum. Bugün dans dersim vardı ve bugün şovumuz vardı. ''GİZLİ KONUK'' kimse onun için hazırlanmamız gerekiyordu. BLA BLA.
Kıyafetlerimi giyip mutfağa gittim buzdolabından dünden kalmış pizza dilimini ağzıma atıp ayakkabılarımı giymeye çalıştım tabi bu zordu seke seke giyiyordum. LANET!
''Ah popom'' diye acıyla inleyip yerden kalktım. Ayakkabılarımı giyip arabaya binip gittim. Tabikide arabayı ben sürmüyordum. Nefret ederim arabalardan.
------
Stüdyoya geldiğimde herkes burdaydı. TEK BEN YOKTUM. SIÇTIM.
Joe, ''Ah sonunda gelebildin! Bella kaç kere sana erken uyan diye uyarıcam?''
''Ş-şey özür dilerim.'' diye kıvranarak gülümsedim. Şeker kız rolünü çok güzel oynuyordum.
''Pekii, geç yerine.'' dedi. Demiştim güzel rol oynuyorum diye. ^^Joe bağırarak , ''Gizli konuğumuzu görmek için sabırsızlanıyor musunuz çocuklar?''
Herkes ''Evet!'' diye bağırdı. Tek ben hariç tabii.
Joe, ''Ve karşınızda konuğumuz!'' dedi ve kapıya baktım.
OHA GİZLİ KONUĞUMUZ BU MU!Evett. Şuan ilk bölüm olduğu için sıkıcı gözükebilir. .s Ama gittikçe heyecanlancak. :3
Vote yapmayı unutmayın. :D Ve yorumlarınızı bekliyorum <3