2.Bölüm. -Garip boy.-

464 26 2
                                    

Wowwwww!!!

Gözlerime inanamıyorum!

Bunlar Demi, Miley ve Justiğğn!! Hepsi birbirinden taş. Justin yarı çıplak  ayy.

Aaa bidakka? Ben ne saçmalıyorum. Onlar değil, sizi kandırdım. -,-

Ve konuğumuz Austin Mahone. Wow.

Joe, '' Evet konuğumuz Austin'' dedi. ''Ah gerçektende mi? Bizde  başka bir şey sanmıştık'' deim bunu duymuş olmalı ki ''Efendim ? Yeniden söyle Bella. '' dedi. '' Hiçç. Sadece wow Austin gelmiş diyodum'' dedim şirincene.Austin biz bunları derken bizi dinlemiyor yanda koruması mı, badigard mı çözemediğim kişiyle konuşuyordu.

Joe, '' Evett! Konuğumuzu gördüyseniz artık onun dinlenme vakti geldi. '' dediği anda Austin, '' Hayır Joe. Ben danscılarından birinin perfonmasını görmeden GİTMEM.'' gitmem derken üstüne basarak söylemişti ki Joe tırsmıştı. Vayy bizim Joe korktu. Hafifçe kıkırdadım. Joe hemen ters bakış attı bende göz devirdim. HIH.

Joe, '' Ah, ş-şey pekii. O zaman Afro-'' demeden. Austin, '' Bella'nın perfonmasını istiyorum. Onun hayranı olarak görmeye hakkım var değil mi?'' dedi pisçe sırıtarak.

İyii ya aman biri çıkıp göstersin şuna çokta- NE OHA BEN Mİ? NOLUYO LAN. LANET GİRSİN. LANET OLSUN. MALLAR EŞEKLER SALAKLAR. AY SUS BELLA SUS!

Ben daha benim perfonmasımı görmek istediğini atlatamadan sözlerinin kalanı geldi.

 ONUN HAYRANI OLARAK GÖRMEYE HAKKIM VAR DEĞİL Mİ? DEĞİL Mİ? DEĞİL Mİ?

 Yankınıyor bu sözler kafamda. Hah Mahone bana hayranmış.

-Austin'in ağzından-

Bunu söylediğimde Bella bianda anlamadı, sonra anladı ve morarmaya başladı kafasına tam yerleştirdiğinde ise domates kafa oldu. Orda kahkaha atasım geldi bianda. Bi kıkırdamadan sonra hemen Joe söze atladı.

-Bella'nın Ağzından-

Herkes bana bakıyordu. Bianda Joe,'' Evet Bella. Sahneye çık ve perfonmasını sergile'' dedi.

Ah yapmasam? Lütfen, birazcık da mı? Hıh ya -_-

Ben hem çalışmadım bile doğru dürüst. ''Y-ya, başka biri olsa?'' dedim Joe'ya bakarak hemen sesini yükselterek ''Hemen!' diye  kulağımı patlatacak şekilde bağırdı Bianda Austin araya girerek....

Cute Guest.(!) - Austin MahoneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin