Hemen Lola'yla odaya girdik. Ve bamm! Sinir bozucu yatarık Afrodit. Odadaydı. Ve bir kutuyla uğraşıyordu.
''O kutuyla uğraşmayı bırak!'' dedim bağırarak.
''Vay Mahone sana parti için elbise yollamış. Iım yazık olcak elbiseye. Çokta güzelmiş'' diyerek sırıttı.
''Hemen bırak onu!'' diye cırladı Lola.
''Ah peki dediğiniz olsun bırakıyorum'' diyerek elbiseyi bıraktı. ''Ama acaba bu haplar olmadan nasıl dans ediceksin partide?'' dedi.
NE OHA HAPLARIM ONDA. ONLAR OLMADAN YAPAMAM.
Ayaklarım titremeye başlıyordu. Asla o hapı içimden çıkamazdım. Ç-çünkü panik atağım vardı. Ve içmessem kriz geçirebilirdim.
''O-onu ver ç-çabuk lütfen.'' dedim. Sesi titrek çıkıyordu. Çok kötüydüm.
''Veririm ama Austin'den uzak DUR.'' dedi. Ben Austin'e yapışmıyordum bile be!
''O UMRUMDA BİLE DEĞİL BENİM!'' diyerek bağırdım.
''Onu o karar vericek. Partide şovuna kadar bu haplar bende kalıcak. Eğer sana yaklaşırsa bu hapları YOK EDERİM!'' diye bağırdı. Kız gerçektende delirmişti. OF!
''Tamam peki. Anlaşma yapıyoruz. Ama vericeksin o bana yaklaşmassa tamam mı?'' dedim.
''Tamam'' diyerek kapıdan kıvırta kıvırta çıktı.
LANET GİRSİN SANA AFRODİT!
''Austin'i benden uzak t-tutmalıyız.'' dedim. Gözlerim kararıyordu, başım dönüyor ve gerisi karanlık.
Selam! :3
Evet kısa oldu özür dilerim. Ve ne zamandırda paylaşmıyordum. Çünkü okuncağını bilmezdim. Ama okuyucu kitlesi olduğunu gördüm, ve devam etmemi söyleyenler olduğu için devam ediyorum. Artık sürekli olarak paylaşacağım. ^_^
Okuyunca yorumlarınızı ve vote etmenizi bekliyorum. :3
Kendinize iyi bakın xx