Özür dilerim :(( 3.Bölüm diye 2.bölmü atmışım .s Yeni farkettim sorry :( Ve geç paylaştığım için 2 bölüm birden koydum :3 Okuduktan sonra vote etmeyi unutmayın xx
''Ona BAĞIRMA.''
Bağırma kelimesinin üstüne basarak söylemişti. Çocuk şimdi beni koruyormuydu? Noluyor ya? Neyse.
Tırsak adımlarla sahneye doğru çıkmaya başladım. Hangi şarkı olsaydı? Hımm.
O olmaz, o danssız, onu kaç kere gösterdim. HAH BULDUM! SLOW DOWN! YEAPP!
1 adım çıktım, 2 adım çıktım ve bianda aklıma gelmişti. Ben bu şarkıyı danssız yapmıyordum. Bianda durup düşünürken milletin beni izlediğini unutmuştum. Bugün çok dalgındım ya.
-Austin'in ağzından-
Çok garipti. Yavaşca merdivenin adımlarını çıkıyordu. Her bir basamakta duruyordu. Çok düşünceliydi. Acaba beni mi düşünüyordu? Ah saçmalama Austin. Aklına iyi bir şey gelmişti ki bianda yüzü güldü ve 2 saniye bile sürmeden yüzü düşmüştü. Hafifçe kafasını çevirdi, herkese bakındı. Ben onun bu kadar dalgın biri olduğunu bilmiyordum. Yoksa? Yoksa kötü bir şey mi olmuştu. AT KAFANDAN ÖYLE ŞEYLERİ AUSTIN!
Gözlerinin içine bakara ''Bir şey mi oldu?'' dedim. Bella, '' Ş-şey sadece 2 tane arkadaşım da dans için benle dans edebilir mi?'' dedi. Kötü bir şey yoktu oh be! '' Ohh be'' mi demiştim seslicene? Owww. ''Şey yani evet tabikide.'' dedim.
Kol işaretiyle 2 kişi çağırdı. Hemen sahneye çıktı ve müziklerle ilgilenen çocuğun yanına gitti. Bir şeyler söyledi ama tabikide sesli söylemiyordu. Kısık seslerle.
-Bella'nın Ağzından-
Andy'ye yani müziklerle ilgilenen çocuğa Slow Down'u çalmasını istedim. Neden ben bu kadar stresliydim kii. ''Çok iyi bir şarkıcı ve danscısın Bella, kendini göster.'' dedi iç sesim. Bazen gerçektende işe yarıyordu evet.
Sahnenin ortasına geçtim,bianda ışıklar söndü.
EVET BAŞLIYORUZ ARTIK.
------
EVET BAŞLIYORUZ ARTIK.
Işıklar söndü ve kendimi müziğin akışına bıraktım. Ritimler ile birlikte yürüyordum sanki. Şarkı söylerken kendimden geçiyor, saçlarımı sallıyordum. Ah ben size şarkıda kendimden geçtiğimi söylememiştim öyle değil mi? Hayır tabikide. Artık öğrenmiş oldunuz.
Now that I have captured your attention
Şimdi senin dikkatine yakalandım
I want to steal you for a rhythm intervention
Senin için ritim müdahaleni çalmak istiyorum
Mr. T say I'm ready for inspection
Bay T'ye kontrol için hazır olduğumu söyleyin
Show me how you make a first impression
Bana nasıl izlenim bırakacağını göster
Hafif dans etmeye başlamıştım.
Oh, oh
Oh, oh
Can we take it nice and slow, slow
Yavaş, yavaş güzeli alabiliriz
Break it down and drop it low, low
Yıkabiliriz ve düşürebiliriz
Cause I just wanna party all night in the neon lights 'til you can't let me go
Çünkü ben neon ışıkların altında partide olmak istiyorum, gitmeme izin verme
Şuan yavaş çekimlerle şarkının kendisine bırakmıştım kendimi.
I just wanna feel your body right next to mine
Sadece vücudunu benimkinin yanında hissetmek istiyorum
All night long
Gece uzun
Baby, slow down the song
Bebek, şarkıyı yavaşlat
And when it's coming closer to the end hit rewind
Ve son geldiğinde geri vur
All night long
Gece uzun
Baby, slow down the song (x3)
Bebek, şarkıyı yavaşlat
Evet artık dans ediyordum. Hareketlerime uygun olarak dansçılarda yapıyordu. Şarkıda saçlarım havada uçuşuyordu. Dışardan nasıl gözüktüğümü gerçektende çok merak ediyordum. Şuan yakın arkadaşım, kardeşim inşallah gelmiştir ve beni videoya çekmiştir. Yoksa çatlarım!
Ve şarkı bitti nefes nefese kalmıştım. Çünkü hem dans edip hem söylemiştim. Ve içimden sizlerle konuştuğumuda sayarsak gerçektende yorucu oldu!
Işıklar açıldı ve herkes hayran hayran bana bakıyordu. Austin ise piç gibi sırıtıyordu. Hah!
Austin ,'' Tamam bu kadarlık yeter. Herkes ile akşamki partide görüşürüz.'' dedi sonra yürümeye başladı tam gidicekken
''Ve senlede görüşürüz Bella.'' dedi.
Hah o Bella kimse başına bi Austin belasını takmış. İyiki ben değili- Lan?! Bianda başımı Austin'e çevirmemle nasıl hızla çevirdiysem ''Ah boynum'' dedim. Ben boynumun acısıyla uğraşırken ben daha laf bile söyleyemeden gitmişti. Aslında bilimsel olarak ''Ah boynum'' demiştim ama ona laf söyleyememiştim! Lanet girsin sana Mahone!
Ben içimden söylenirken en yakın arkadaşım Lola yanıma gelmişti. Ve yine benim GEVEZE ARKADAŞIM hala susmuyordu. Bir şeyler zırvalıyordu felan. Arada Austin lafı da geçiyordu. Benim dinlemediğimi görücekki bianda beni itti. Tabikide o benden daha güçlüydü. Yere yapışmam bir oldu. ''Seni lanet olasıca pislik gerizaklı salak aptal orangutan şempanzesi seni!'' dedim bağırarak. Orangutan şempanzesi mi gerçektende mi Bella?
''Orangutan şempanzesi mi gerçektende mi Bella?'' dedi Joe. Lann benim aklımımı okuyor bu? O değilde betonda çok sertmiş bide renksiz. Hah Joe zevksizin teki ben ne bekliyordum ki. Aslında betona puantiyeli işlemeler katsam. Vuhuuu! Aa aslında benim Joe'ya verceğim bi cevabım vardı. ''Iıı şey evet'' dedim şirincene. Herkesin başı başka yöne çevrildi. Sizi ahmaklar siziğğğ.
''Ve sen Lola. Sen mi kaçarsın ben mi kovalıyım? Yavaş kaç çünkü götüm acıyor ibne!'' Lola kahkaha atmaya başladı. Ne kadar fazla güldüyse ''hık'' diye ses çıktı. ''Anırmayı keste kalkmama yardım et'' dedim elini uzattı. Elini tutcağım anda elini çekti. Ah yine düştüm!
''Senin işin bitti büsefer'' diyip hızlıcana ayağa kalktım. Herkes bize bakıyordu ama umrumda değildi. Kolidorda Lola'nın peşinde koşuyordum. ''Özür dilerim benim minicik arkadaşımmm Bella'' , ''Sensin minicik be! Senden 2 ay büyüğüm be!'' diye koşarken bianda birine çarptım. Yoksa 2 kişi mi demeliyim?
VOTE ETMEYİ UNUTMAYIN <3 XX