5.Bölüm-Monster.

278 18 4
                                    

Evet yine karşımda Austin ve ıı heralde Alex'ti o var. Peşinde olduğum bir canavarım olduğu için hızlıcana ''Özür dilerim Austin ve Alex ve Austin az önce ne demek istediğini anlamadım neyse şu ibneyi yakalamam lazım sonra görüşürüz bay'' diyerek hızlıcana yanlarından uzaklaştım. Onlarla çok mu çene çalmıştım? Heralde öyle çünkü Lola'yı bulamıyorum. Ve bianda 1 çift kol yakaladığı gibi çekti. 'HEY!'' dedim. ''Benim Lola.'' dedi Lola salağı.

''Elime düştün işte!'' dedim. ''Kes ve odaya gidiyoruz seni güzelleştiriyoruz ve partiye katılıyorsun cadı.'' dedi bianda. ''Neden güzelleşmem gerek ki puf.'' dedim gözlerimi devirerek. ''Çünküüüüü orda Austin olucak.'' dedi sinsi gülüşüyle. ''Beni dinle Lola. Umrumda değil o. Partiye de kötü gidicek halim yok. Şimdi odaya gidip hazırlanıyoruz.'' dedim ve bianda arkamı dönerek ''Ama Austin için değil! ''dedim sinirlicene. ''Hı hı öyle canım'' dedi MAL ÖKÜZ SALAK.

Austin'in ağzından;

''Evet Alex sana onu tanıştırıcağım'' dedim ve bize çarpan bir şey oldu. İkimizde dönmemizle Bella sözlerini saymaya başladı ''Özür dilerim Austin ve Alex ve Austin az önce ne demek istediğini anlamadım neyse şu ibneyi yakalamam lazım sonra görüşürüz bay'' dedi ve hemen koşarak uzaklaştı. ''Herneyse dostum çabuk o kızı ne zaman göstericeksin bana?'' dedi Alex.

''Az önceki o'ydu zaten dostum.'' dedim. ''Waooww seksiymiş.'' dedi ve dediği sözü duyunca yumruğumu koluna geçirmem bi oldu. ''O.Benim'' Bunu derken üstüne basarak söylemiştim ki Alex ürkmüştü. ''Oww tamam koca adam o senin.'' dedi gülerek. ''Onun evine kıyafet yolladım parti için.'' dedim sinsi sinsi. ''Neden ki? Kızın yoksa alıcak parası yokta yazık donlarla gelmesin diye mi?'' dedi. ''Alex gerçektende aptalsın dostum. Tabikide onun için değil. Parti için hediye olarak. Muhtemelen o kıyafeti giyecektir çünkü yanındaki arkadaşı aşırı çatlak ve kesin Bella'ya giydirir.'' dedim. ''Oww çatlakları severim'' dedi başını yukarı aşağı doğru. Ve ikimizde kahkha attık. Gerçektende bu gece mükemmel olucaktı.

Selağm! Sınav bitti. Ben geri döndüm :3 Okduktan sonra vote yapmayı unutmayın! :3

Cute Guest.(!) - Austin MahoneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin