Descrierea....

97 3 0
                                    

Sunt Keily Crouver ,am 28 de ani și am o poveste care m-a marcat..La vârstă de 6 ani părinți mei au divorțat .. cauza mama mea alcoolica .
Mama era o fire încăpățânată ,nu puteai sa o faci niciodată să facă ce vrei tu chiar dacă era sper binele ei .
Tata un om calm, respectuos o iubea mult pe mama încât s-a rugat de ea ani  buni pentru a merge la dezalcoolizare,dar nu s-a putut .... insa intr-o seara tatăl meu  a prins-o  pe mama cu un bărbat în patul lor ,in casa lor și eu pe afară așteptând să mă calce mașina..

Atunci a fost momentul in care tata i-a pus capăt .Au urmat luni de zile in care au mers la judecată până s-a decis că eu să-i rămân tatei .....
Am stat la  tata până la vârsta de 8 ani când intr-o seara mama l-a sunat și i-a spus sa vina repede până la ea ,și ca să nu mă lase singura m-a luat cu el  .....Ajunși acolo mama atarna de o lustra legata la gat cu o sfoara asta mi-a pus capac ....... Tata după cele întâmplate a luat-o razna ,a început să bea și el  și așa am ajuns intr-un centru de plasament ...

Acolo nu am dus-o bine deloc eram bătută la ore fixe la 7-8 seara și beam dintr-un pantof apa mai rău că un câine ...mâncam ce prindeam și  dormeam pe jos pe o podea rece.... am trăită așa 10 ani de  până am făcut 18  ani ,deoarece în timpul in care eram acolo nimeni nu vroia să mă adopte spuneau toți că fur și altele lucruri ....

Apoi după cele întâmplate am plecat de acolo,dar nici unde am ajuns nu mi-a fost bine deloc... dansam la bara noaptea și ziua cerseam  pentru a mă întreține, dormeam in camara barului și mâncăm la o cantina din oraș ..

Ani au trecut și ajungem in prezent ...acum sunt ok deocamdată .....

Scuzați greșelile gramaticale dacă există și capitolul scurt ,dar este doar de început sper că va plăcut și să citiți în continuare .... Pup 😘😘😘😄😄😄😉😉

AventuraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum