Gata am plecat!

40 2 0
                                    

Este 7:00 dimineața .....am zborul la 8:30 deci as face bine să mă pregătesc....mă duc la baie , fac un dus și restul rutinei ....după care îmi i-au o bluza neagra și blugi mei cu talie înaltă , bagajul și cobor ......
Acolo mama lui Mark ma întâmpină bucuroasa și mă ia in brate.....
- Buna dimineața scumpo ....îmi pare rău că pleci , dar așa va fi mai bine .....spune cu un zâmbet de parcă tocmai il văzuse pe Brad Pitt .

- La revedere doamna.....spun și ies afară unde mă așteaptă taxiul...

Taximetristul îmi pune bagajul in portbagaj și îmi deschide politicos ușa din spate de la mașină ....

- Stai Keyla! Îmi spune o voce blândă parca dornica sa nu plec ...Era Mark..

-Știu că trebuie să pleci , dar vreau să îți văd chipul pentru ultima oara ....
Te iubesc Keyla , sunt nebun după mirosul tau ,după ochi tai sunt nebun după tine și dacă vreo data o să ai nevoie de orice stii că poți apela la mine ..

- Mersi Mark pentru tot ce ai făcut pentru mine ....spun încercând să mă abțin să nu plâng.. mi-aș fi dorit mult ca Nick sa fie ca tine mărinimos , iubitor...... orice alta femeie ar fi bucuroasa sa te aibă .....ii dau o îmbrățișare lungă după care urc in taxi și plec .....

Nick p.o.v

Sunt rupt de oboseala ....după toată munca pe care am depus-o pentru nou casa in care va voi muta cu Key.... Larra după nuntă ....

Ușa din living se aude trantindu-se...

- Nick !!! Unde ești ?? vino aici !! O aud pe Larra stigandu-ma

- Da!!! ce ai de tipi ???

- De ce nu mi-ai spus că te-ai culcat cu Keyla și că ai lasat-o însărcinată??? O doamne nu trebuia să spun asta....

- Stai ce ???! Keyla e însărcinată ? Când aveați de gând să-mi spuneti!!!!???

- Keyla nu avut să mai sufere ..a realizat că e bine să nu-ți mai spuna și să plece .....

- Stai ce ? Unde pleacă? Când ?

- Acum cred că e in drum spre aeroport...

Mă duc la mașina , urc și pornesc ......In 15 minute ajung la aeroport ....

Vad o tânără frumoasă înaltă așteptand la coada pentru a urca in avion ...încep să alerg spre ea strecurandu-ma printre mulțime ....

Keyla p.o.v

Am stat la coadă asta in plus inca 15 minute deoarece taxiul meu a ajuns mai târziu și am pierdut zborul , iar acum voi lua avionul pentru următoare destinație din planul meu ....ajung in fata unui om solid care îmi cere pașaportul ....mă pregătesc să-mi ridic valiza când aud o voce cunoscută ce mă stiga:

- Nu pleca te rog ......nu-mi face asta ....Te iubesc femeie mai mult că pe oricine altcineva ....Din prima clinica am simtit ceva la tine ok ? , dar am fost orb ,nu am văzut că pe tine te iubeam nu pe Larra ....Am fost un prost nu am reacționat nici o clipa , dar sper să mă ierți pentru că...... port ăsta cu mine de cad am iesit din spital ..se pune in genunchi și scoate din buzunar aceeași cutiuță similară roșie pe care noi femeile o așteptăm .....deschide cutiuță și acolo era un minunat inel cu pietre .....
Vrei sa fi soția mea?? te rog....oameni se uitau insistent la mine așteptând- mi răspunsul..

- Nick îti mulțumesc că ai fost sincer și ca mi-ai spus adevărul în sfârșit , dar nu vreau sa fiu aceea fetița credula care pune botul la orice ...nu sunt pregătită .....nu cred că merităm ce mi-ai făcut .....stii zicala aia ,, De iertat e ușor însă de uitat nu " așa ca te rog nu insista și pentru o vreme nu mă mai caută ...trebuie să mă mai gândesc .....
Îmi iau bagajul și trec încercând să-mi țin lacrimile in frâu și urc in avion ...A decolat ...

Hei acesta a fost și capitolul 11 .....sper că va plăcut , aștept comentarii din partea voastră cu părere la poveste ....Sper sa citiți încontinuare și scuzați greșelile gramaticale!:))))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 01, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AventuraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum