Deja.... sex

56 2 0
                                    

Au trecut doua săptămâni de la expediție .....Nu știu ce să spun, creierul meu inca procesează cum dracu s-a putut ca prietena mea sa fie o așa ,,curva" ,nu îmi dau seama cum sa-i facă asta lui Nick ,care spre mirarea mea i-a făcut toate poftele.....Nu i-am spus ....Îmi pare rău de asta , dar nu o puteam trada .......Azi mă întorc la școală sper sa nu îmi distrugă ziua nimeni si sper sa nu mă  întâlnesc cu Nick ......

Au trecut orele  ...Trebuia eu sa nu întâlnesc cu Nick pe hol..... mă gândesc sa-i spun....O doamne ,il vad venind spre mine  clatinundu-se...

-Nick ai băut?

- Știai?? Rămasem  nedumerită ....De Mara și Mark ...

Îmi picase fata ...De unde aflase și cum .....

-Da .....Spun cu o voce tristă

-Acum pun pariu că o să mă întrebi de unde știu ,cum am aflat .....Mark s-a culcat cu prietena ta curva  și doar atât .....El mi-a spus tot ......O aventura și atât ,iar eu i-am făcut toate poftele....Prost mai sunt ..  Imediat după asta se apropie și mă prinde intr-un sărut profund.....Mă ridica in brate facandu-ma sa-i înconjor talia cu picioarele ..... Intrăm intr-o clasă goală mă așează pe catreda își desface cămașă ...Îmi da bluza jos ...Începe să mă sărute pe gat coborând ușor până la fermoarul fustei unde il desface.. imi da  fusta jos și imi trage  lenjeria intima cu dinți până o da jos ....Îmi desface ușor picioarele ....Intră ușor în mine și continua tot așa în in timp ce mă  săruta căutând toate locusoarele ascunse ale gurii mele ....Auzim soneria care ne face sa ne oprim ....Chiar dacă as vrea sa-i simt mirosul in orice moment al vieții mele. ...Atingerea lui  îmi face corpul sa se furnice ......In fiecare minut mă gândesc cum ar fi să mă trezesc cu el .....Să mă sărute in fiecare dimineață.....Ne îmbrăcăm  repede si ieșim din clasa..... Se oferă să mă ducă acasă...... Accept.

M-am aruncat în patul meu confortabil și imediat am adormit....

,,Din perspectiva lui Nick"

Ce dracu fac ......Tocmai m-am culcat cu Keyla .....Îmi place Keyla, dar nu știu ce dracu mi-a făcut Larra .......Schimb viteza ajungând la 200km/ora și aaa...... ....

,, Keyla"

O doamne ....Sonerie tâmpită  oprește ...imi ridic telefonul și văd că mă sună Mark ....ce o mai vrea și asta  ...

-Keyla???il  aud răsuflând in telefon..

-Da ,ce vrei?

-Nick a avut accident ...Auzind vorbele astea ,pământul îmi fuge de sub picioare ,simt cum ceva sărat mă înțeapă in colțurile ochilor .. Imi i-au repede ceva pe mine și chem un taxi repede ..

Ajung acolo Larra și Mark erau așezați pe scaunele de lângă un salon cu geamuri transparente , unde il vad întins pe Nick conectat  niste aparate ....O vad pe mama lui Nick plângând și pe tatăl lui vorbind cu doctori ...Simt cum picioarele mi se înmoaie și simt o izbitura cu gresia rece a spitalului ......Aud o voce stigandu-ma  ..O aud din ce in ce mai încet....
 
,,Keyla trezește ... haide nu îmi face asta și tu trezestete.... Keyla!!!"
  
Ooo doamne ce mă doare capul ...Nick unde e Nick ....Sunt întinsă pe un pat de spital ...Mă ridic și mă duc spre ușă când aud o voce stigandu-ma :

-Keyla ..?!!Te rog stai in pat nu te simți bine ..... Mark s-a dus să îți i-a ceva de mâncare.....

-Ce s-a întâmplat  cu Nick ? De ce e aici !!E bine???

-Keyla ,Nick a avut un accident de mașină.......S-a izbit puternic de un copac .......E in coma..

Simt cum șiroaie de lacrimi încep să-mi curgă la auzul acestor  cuvinte ........O doamne nu pot sa-l pierd și pe el nu ,nu

După două săptămâni....

Au trecut două săptămâni de când Nick e in coma ........Au fost groaznice săptămânile astea ....Sunt in doliu nu pentru Nick ci pentru Ella sora Larrei ...A murit ...A făcut un stop cardiac ... Nu-mi vine sa cred ......de ce se întâmpla numai rău??? ......Ajung la cimitir...

Mă duc spre Larra încercând să o opresc din plâns .. sta cu poza surori ei în mână și plânge .....Încep și mie să-mi curgă lacrimi ...nu inteleg cu se pot întâmpla atâtea rele .....

nu inteleg cu se pot întâmpla atâtea rele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

,,O sa ne fie dor de tine îngerașule "

-Larra eu plec ....Se uita la mine cu lacrimi in ochi și da afirmativ din cap.....Imediat il vad pe Mark cu mașina ....Azi mă va lua el .....Mark mi-a fost alaturi  in toată perioada asta .......Mai mult am stat la spital .... Mi-au pus asistentele un mini fotoliu in care pot sta lângă el Nick

Nici acum nu am vorbit cu Mark despre incidentul sexului cu Larra ...... M-am dus la școală și mi-am luat concediu  și plus că Scott se tine după  mine când sunt la școală .......(băiatul cu avansurile)

-Keyla ...il aud pe Mark
stigandu-ma ......Haide cu mine acasă ......

-Nu vreau acasă ........

-Stai aici de doua săptămâni ...Abia mănânci ceva nu ai mai avut un somn bun de nu știu când ...Crezi că dacă o sa îmbolnăvesti tu o sa mai poți avea grija de Nick .....

-Bine..... dar te rog nu ai tu un alt loc să merg pentru că vreau sa fie și Larra liniștită ......Larra va sta la mine până se va face bine ,nu poate sta in casa aceia ii  face rău .....

-Vei veni la mine,  e ok?

-Ok ..........Mark are dreptate ....Trebuie să mă odihnesc ...Vorbesc cu asistenta care a fost cea mai drăguță cu mine și il spun că plec apoi mă duc la mașina ,urc și plecăm..

Ajungem acasă la Mark îmi arată camera in care voi dormi și se duce sa îmi aducă un pahar de apa ......

-Sper că îți place camera .....Îmi spune zimbind și asezandu-se pe pat lângă mine ...

-Da e forte frumoasă .....

Mark se apropie de mine ușor...

Hei, a venit si capitolul 5...Sper că va place și că va vor place și capitolele următoare ..... Scuze de greșelile gramaticale... Pupicii

AventuraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum