3/I.?

212 12 1
                                    

Edward rózsaszín szeme kidülledt, miközben kibámult a villamos ablakán. Tekintete az üveget fedő grafitikre kalandozódott.
Volt ott minden: furcsa hörcsög, grimaszoló jegesmedve, szenvedélyes mókus, meg persze néhány félreérthető körte.
Miután Edward jól megvitatta saját magával, hogy egy cseresznye sokkal félreérthetőbb, mint egy magányos körte, Jacobs felé fordult.
Ő mellette kényszerült ülni, és ez okból olyan "cukormázas" és "szeretetteljes" arckifejezése lett, hogy a többi ember 3 méterről kerülte.
Edward is, csak bizonyos indokból bírta Jacobs izzadság szagát, és poló nélküli testét. (Muszáj volt levenni a pólót, mert úgy csökken a súrlódás. Különben is, Jacobs rénszarvas és átváltozásakor vagy egymillió pólót és gatyát tép szét. Nem milliárdos ő, hogy mindig újat vegyen. Néhány dologgal spórolni kell.) -Mit bámusz?-fordult Jacobs Edward felé, egyenesen szugerálta rózsaszín szemeit.
Edward fennkölt hangon válaszolt:

-Thiên Chúa là gì.-jelentette ki.

- Tudod, hogy itt senki nem beszél vietnámiul! Vedd már komolyan a villamoson ülést!

Edward szemei elnéztek egymástól, mint amikor a mágnes rózsaszín ergó déli pólusa eltaszatja magát a másiktól.

-Edward?- Eduárd nem felelt.

-Edward?-semmi.

Jacobs megragadta Edward két vállát, és teljes erőbedobással rázni kezdte.
Semmi válasz.
Jacobs nagy levegőt vett, kifújta, és azt mondta:

- Ok. Tôi đã nói tiê'ng Viê. (Hazudtam beszélek vietnámiul.)

-Ha ha! Hoă.c! (Megvagy)

-Te szemét!!! -ordított Jacobs.

Nem is kell mondanom, hogy a villamoson mindenki őt nézte.
Edward meg csak nevetett teli torokból, tiszta szívből.
A villamos ajtaja kinyílt. Erre Jacobs megragadta Edward nadrágját és kivágta az ablakon.

@Bogarka_total

Twilight Fanfiction Level 1000Where stories live. Discover now