Jacobs rebbenő szemmel meredt nyelvtan házi feladatára.
-Mit csinálok az életemmel?
Kérdezte magában, majd ide-oda ugráló virágos órájára pillantott. 15:69. Ideje volt elindulni a munkába. Felállt és becsukta pompás nyelvtan füzetét. Iphone 6-jára már egy kissé elnyűtt, rózsaszín tokot cuppantott, majd betette egyik kedvenc számát a Sweatshirtöt és elindult a fürdőbe. Útközben gardróbjából kivette egyen ruháját. (Majd később meg vitatjuk miért.)
Ezek után táncolva bezárkózott a fürdőbe.
Rénszarvas létére, nem vesztette el a szaglását attól a mennyiségű Balea Érzéki illattól (golden magic) amit magára fújt.
Általában busszal szokott közlekedni, de ma úgyérezte, hogy a kalózos triciklijéhez több kedve van.
Amikor megérkezett, leláncolta a triciklit és megállt a Jumbi land nevű vidámpark kapui előtt. Különleges jelek díszítették a rikító zöld kaput, Jacobs soha nem tudta mik is azok. A kocsija a kapu mellett parkolt. Az ő feladata volt BOLDOGSÁGOT, SZERETETET és ÁLMOKAT vinni a gyerekekhez a vattacukros kocsija segítségével. (Elődje Brenda lemondott, mert egy vonatpályaudvar épült a háza közepén.) Nem kell mondanom, hogy Jacobs nem volt úgy oda a munkájáért. Unottan hajtogatott ide-oda a parkban, de inkább kerülte az embereket mint kereste.
Ahogy elhaladt a vidámkerék mellett, egy apró kisfiú kezdett neki itegetni. Jacobs gáztadott, nem állt szándékában megállni. A fiú nagyon meglepett arcot vágott amikor a kocsi csak úgy elhajtott melette, de ő nem volt olyan, hogy csak úgy hagyja a dolgot. Óóó nem ám, futni kezdett, gyorsabban mint valaha. Ő vattacukrot akart és ezért ölni is képes lett volna. Már utol is érte a kocsit. Egy nagy ugrással rávetette magát és belekapaszkodott a jármű egy kiálló részébe.
Jacobs döccenő hangokat hallott a kocsija hátulja felől. Majd hamarosan, egy kócoshajú szenes fiú kapaszkodott bele az ajtajába.
-Málnás vattacukrot kérek! -egy őrült mosoly ült ki az arcára.
Jacobs fékezett, majd megállt. Meg volt lepődve, hogy a fura kissrác utolérte. Neki is látott munkájának, de közben unott mérges arcot vágott. A fiú észre is vette és elkezdett vele kötözködni:
-Nem az a munkád hogy vatta cukrot adj el, és BOLDOGSÁGOT, SZERETETET és ÁLMOKAT hozz a gyerekeknek? Mert nem igazán ezt teszed.
Jacobsnak elege volt! (könnyen ideges tudott lenni)
-Azt hiszed, hogy az életben BOLDOGSÁG, SZERET és ÁLMOK vannak? Azt hiszed hogy egy málnás vatta cukor megold mindent? Nem tudsz semmit az életről!! Azt se tudod, hogy milyen borzasztó dolgok történhetnek veled! Úgy hogy csak fogd meg ezt a pálcikás cuccott és tűnny el!-rivallt rá Jacobs .
A gyerek pedig néhány másodpercig furán nézett, majd megszólalt:
-Mesélsz róla?-nézett megszánóan.
Jacobs szeméből kicsordult egy könny, és bólintott.
Majd mesélni kezdett. Mesélt egy fiatal lány rénszarvasról, egy fiú részarvasról és egy hiénáról. Mesélt a fiú szerelméről a lány iránt, mesélt arról, hogy a kislány rénszarvas a hiénát választotta a jóképű bak helyett, mesélt arról amit a lány szarvas mesélt neki, mesélt a rénszarvasok és hiénák háborújáról is.
Mindeközben rengeteg gyerek gyűlt köré, és hallgatták azt, hogy mesélt és mesélt és mégtöbbet mesélt.
De egyszercsak abbahagyta. A gyerekek nagy része fel is ugrott, hogy megkérdezze, miért hagyta abba. Ő csak annyit mondott, hogy holnap folytatja. Ezek után beszállt kocsijába és elhajtott.
A gyerekek beszélgetni, susogni kezdtek, majd a beszélgetés és susogás átment veszekedésbe:
-A szarvasnak a másik szarvassal a helye!!
-De a hiéna jobban szereti.
Nem tudtak dűlőre jutni, így a szülőknek kellett haza rángatni őket.(The way things work)
#545szó@Bogarka_total
YOU ARE READING
Twilight Fanfiction Level 1000
FanfictionEgy szenevdélyes történet, két szenvedélyes fiatalról, akik ismerkednek saját szenvedélyükkel.