Bölüm şarkısı
asla vazgeçmedim-burcu biricik
umarım seversiniz baştan kötü düşünmeyin emin olun aklınızdaki bütün kitapları unutucaksınız ;)Evet,benim hikayem de burda başlıyor,annem ve babamın ölümünün üzerinden 1 yıl geçti ve bu 1 yıl içinde istemsizce değiştim ailemizde olan bağ paradan ibaret olsada, onları seviyordum babam bana hiç bir zaman kızım demezdi ne bir güzel söz ne iltifat annem ise annelik görevleri dışında pek bir şey yapmazdı ama o günden sonra herşey değişti ben artık eski pozitif,cana yakın,neşeli değilim artık hayat bana ne kadar çelme takıp düşürmeye çalışsada bundan sonra vazgeçmiycem.Artık tektim tek başıma yürüyecektim bu yolda yanımda olanlara güvenmeye çalışmak yerine onlarla olmıycaktım o günden sonra ağlamamaya yemin etmiştim hayata bakış açım değişmiş her şeyi yargılıyordum insanlar yanıma yaklaşmaya cüret edemiyordu,ama iyi olan ne biliyormusunuz? Artık yalnızlığın ve acının tadını aldıkça alışıyordum ne zaman bir şey olsa kendi duvarlarıma sığınıyordum.İnsanlardan nefret ediyorum yaşamaktan da zaten insanlar ölemediği için yaşamıyormu? ben dolunay duvarlarına sığanan acıyı ve kini bağımlılık haline getirmiş bir kız.
Her zamanki gibi yataktan gene o kin ve nefret duygusuyla kalktım.Okul denen lanet şey hiçmi bitmezdi amq.Herneyse saçmalamayı bırakıp banyoya girdim üstümdekileri katlayıp soğuk suyun cildimle buluşmasını hissettim genelde üşümem gerekmezmiydi?Ama üşümüyordum adete beni daha dinç yapıyordu.
Banyodan sonra saçıma milkshake kokulu köpüğü sıktım.Ne yani intikam ateşiyle yanıp tutuşuyor olmam demek hala bir kız olduğum anlamını değiştirmez.Boy aynasının karşısına geçip saçımı kuruttum.Dolaba bir göz atıp deri ceket,kısa kollu kazak altına yırtık şortumu giydim ayakkabı olarak delikli olan topuklu botlarımı giydim niye bu kadar zor giyilirdiki bunlar?
EĞER 2 KİŞİ TAKİP EDERSE DEVAM EDECEĞİM❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz konusu aşk
Romance16 yaşındaydım,hayatımız pek güzel olmasada konforlu ve rahat geçiyordu taki bir silah sesine kadar.Yataktan hızlı bir şekilde doğruldum,merdivenleri ayaklarım titreyerek tedirgince iniyordum.Gördüğüm manzara karşısında ağlamak bile büyük bir başarı...