Justin's perspektiv
Festen var full igång, det var så jävla många som dreglade över Selena och det störde mig jävligt mycket men jag inte inte göra nått för vem vet om hon ens känner något för mig, så varje gång någon stirrade på henne var jag tvungen att hitta på en ursäkt att hennes halsband var lös eller något sånt för att hålla om henne och vissa killarna att hon var upptagen.
Han hör någon ropa "Justin" och jag vände mig så jag kunde se vem det var, det var mina polare, jag blev as glad för jag kände inte selenas vänner och det var stelt så jag tog tag i selenas hand och gick emot dom.
Jag hälsade på dom och presenterade Selena som min flickvän för min polare Daniel var sååå på henne och bär jag sa det så slutade han direkt och jag känner hur selenas stirrade på mig men jag stirrade bara rakt för det var så jävla stelt.
Selena's perspektiv
Festen var full igång, det var så jävla många som dreglade över Justin och det störde mig jävligt mycket men jag inte inte göra nått för vem vet om han ens känner något för mig, så varje gång någon stirrade på honom var jag tvungen att hitta på en ursäkt om att hans skjorta var smutsig eller något sånt bara för att hålla om honom och vissa tjejerna att hon var upptagen.
Jag kollade på Justin och det verkade som att hellre skulle vilja gå till skolan än att vara här, det betyder att han hade jävligt tråkig, det var stelt för han kände inte mina vänner så bra och alla mina vänner typ stirra på honom för dom trodde att dom typ drömmer bara för att dom var med "Justin Bieber"
Jag kände att någon drog mig, det var Justin. Han gick mot några killar som var så jävla läskiga å skuma, är dom pedofiler? Dom stirra som att jag var en en elefant som kunde flyga, varför stirrar dom?? Vadå har mitt sminket förstört? har jag fått hål på klänningen? Eller alltså Vah? Det finns tusentals tjejer här som är mycket vackrare än mig?? Justin hälsade på dom och sedan presenterade jag mig själv och sa skakade hand, men en kille tog min hand och skulle kyssa den innan Justin drog min hand och sa "min flickvän" och log mot honom, killen blev bara tyst och nervös men såg lite rädd ut och sa "förlåt" och gick bara. Jag kollade på Justin när han presenterade mig som hans "flickvän" men han kollade aldrig på mig. Efter typ en halvtimme så tröttnar jag för jag var verkligen inte på fest Mood. Jag kollade på Justin som pratade med sin polare och jag frågade om han ville åka hem då svarade han "Jaja snart" och drog mig till hans famn så jag hade mitt huvud på hans bröst och kysste mig på huvudet snabbt flera gånger. Där stod jag i hans famn i kanske en halvtimme och väntade på att hans och hans kompis samtal skulle ta slut men den tog aldrig slut så jag frågade om vi kunde åka hem men han sa "Jaja snart" då blev jag irriterad och sa att jag åker hem med dom andra men han drog mig och kysste mig snabbt på läpparna och sa att vi kan åka nu.
Jag får typ en hel zoo i min mage när vi kysser, när vi är nära varandra, när vi hånler om varandra, jag ler bara när jag tänker på han, jag gillar han men känner han likadant för mig?? Men det kommer fortfarande att inte funka, jag gillar inte sånna typer av killar, han är så omogen och då menar jag att han är en Playboy, han leker bara med tjejer som det vore dockor, han har en ny tjej varje dag, det finns säker nån annan han träffar just nu när han träffar mig, jag tycker att han är en kille, jag gillar män och med det menar jag att vara en man är att hålla sig till en kvinna spelar inte roll på åldern, han kan vara typ 20 år och är en man medans en kille som är typ 30 år och leker med alla tjejer är en kille ingen man, en riktig bra man håller sig till en kvinna för varje bra man finns det en ännu bättre kvinna!!!!