Selena: Justin?
Justin: yass bae
Selena: kan du göra mig en tjänst?
Justin: gör allt för dig
Selena: det är så att jag är i slaktclub och det var min killkompis som körde hit oss och nu vet jag inte vart han är, har försökt ringa han men han svarar inte tror han har dragit eller något sånt, hälften av mina vänner är bortresta och andra hälften svarar inte. Finns ingen taxi alla har ledigt idag??? Så om du inte gör något viktig skulle du snälla hämta mig?? Jag kan betala snälla???
Justin: ohh wow, ja jag kan hämta dig men vilken slaktclub? Skicka adressen. Sluta muta mig!!! Jag är en snäll kille!! Och sexig ;))
Selena: ********** 57
Justin: där om 5
Selena: ohh tack såååå mycket <33333
------------------------------------------------------
Justin's perspektiv
Drömmer jag?? Ska jag äntligen få träffa henne?
Jag tog snabbt på mig ett par svarta jeans och en svart hoddie över och en lång vit t-shirt under och ett par svarta yezzy boost 350 och sist men inte minst min svarta keps och min guldiga rolex.
Jag gick mot bilen och satte igång den och började direkt åka mot klubben.
Jag har aldrig haft så många känslor samtidigt, jag har värsta klumpen i magen jag ville spy, skratta, gråta, skrika. Aldrig haft sån känsla och den stör mig som in i helvetet. Jag har aldrig varit så nervös??
När jag var framme vid klubben så parkerade jag bilden framför klubben och försökte ringa henne minst 3 gånger men hon svarade inte.
Lurade hon mig? Vill hon inte träffa mig? Mehh komigen sluta med sånna tankar!! Jag börjar att bli ännu nervösare än vad jag redan var. Jag försökte ringa igen men hon svarar inte så jag bestämde mig att gå in och leta efter henne. När jag gick ut ur min bil så började vakten att tjafsa med mig att jag inte får parkera min bil utanför klubben men jag sket i vad han sa och gick in direkt till klubben utan att stå i kön.
Jag har vart här i klubben i kanske en halv timme nu men har fortfarande inte sett nån Selena.
Jag gav upp till slut och gick mot baren för att beställa en drink men vi alla visste att en drink skulle bli två, tre, fyra och så kommer de försätta. När jag var framme vid baren så började min mobil att vibrera.
Dolt
(J-Justin d-dolt) ( kommer att skriva med stora bokstäver därför att dom är i klubben och musiken är för högt)
J- HALLÅ
D- JUSTIN
J- VEM ÄR DET
D- SELENA
J- VART FAN ÄR DU
D- VART ÄR DU
J- VID BAREN
D- SERIÖST SKA DU DRICKA??
J- MÖT MIG UTE
Med det la hon på
Jag gick mot utgången.
Där såg jag världens vackraste tjej som existerar. Hon var så jävla vackert det var helt sjukt. Visste inte att nån kunde komma upp till min nivå men hon var galeeennn.
Hon hade fortfarande inte sett mig så jag tog chansen att kolla på henne. Från top till tå flera gånger. Hon hade en mörk röd tajt kort klänning på sig, den klär verkligen henne med ett par stora silvriga örhänge, ett par svarta klackar och en svart päls jacka.
När jag hade kollat på varenda detalj så gick jag fram till henne och kramade henne bakifrån. Hon blev skrämd men när hon såg att det var jag så vände hon på sig och besvarade kramen och där stod vi i kanske fyra sekunder innan vakten skrek åt mig att flytta min bil och när han skrev så fick jag alla blickar på mig och nästan mer än hälften av alla som stod på kön till klubben sprang mot mig och skrev "Omg Justin" "Justin" " i Love you Justin" osv jag orkade verkligen inte idag så jag tog selenas hand och sprang mot bilen med med henne.
När vi satte oss i bilen så startade jag den och åkte så fort jag bara kunde därifrån
Jag kollade mot henne och sa sanningen
"Du är så jävla vacker"Hon började rodna men samtidig le så hon kollade ut mot fönstret eftersom hon inte ville visa sig
Efter två minuter tystnad så kollade hon på mig lite seriöst och och bet sig löst på underläppen och frågade
"Tog dom några bilder på mig och dig tillsammans"
"Jag vet inte, vadårå"
"Alltså Nää jag orkar bara inte med massa hat, jag har precis blivit modell och alltså jag vet inte det bara alltså nej jag vet inte"
Med det kollade hon ner mot sina fötter och kollade upp mot fönstret men hon kollade aldrig mot mig. Hon var nervös det kunde man se och höra på hennes röst. Skämdes hon eller tyckte hon bara att var var ful??
"Varför skulle du få hat"
"Alltså alla tjejerna typ dör för dig, och om nån kommer att lägga upp nån bild på mig och dig tillsammans kommer folk att hata på mig eftersom dom kommer att tro att vi är ett par och alltså jag vet inte"
Jag skrattade lite tyst för mig själv hon var så jävla gullig. Hon var såååå jävla rädd och nervös
"Du behöver inte tänka på nått sånt, daddy löser det"
När hon äntligen kollade upp mot mig så började hon små le mot mig och jag blinkade med ena ögat åt henne och med det började hon le ett stort leende mot mig
Jag frågade vad hon ler åt men hon sa att det inte var något så jag hotade henne med om hon inte säger varför hon ler så följer hon med mig hem och sover bredvid mig i min säng helt naken. Då sa hon att jag var sexig när jag blinkar, jag blev båda glad och sårad,jag blev glad för hon sa att jag var sexig och sårad för att hon inte kommer följa med mig hem och sova bredvid mig naken.