30. Trettio

496 14 4
                                    



Justin's perspektiv
Jag vaknade med världens vackraste kvinna i min famn, jag hade saknat henne som fan men hon var för bra för mig. Jag sträckte mig mot sjukhussäng bordet för att ta min mobil, klockan var 06.12, 13 missade samtal Hailey å flera samtal och sms av andra. Selena sov djupt, väldigt djupt, jag hade inget att göra, jag kunde inte sätta på tvn för då skulle hon kanske vakna, och ville inte heller vara inne på sociala medier eftersom jag behövde verkligen en kort paus, jag orkade verkligen inte. Klockan var 07.46 och under hela tiden så lekte jag bara med selenas hår och stirrade på henne.

Dörren flög upp av ingenstans och det fick Selena att hoppa, det var ingen mindre än Hailey. Jag suckade för jag orkade inte, jag ville inte vara med någon annan än Selena för det kändes som att hon var den enda som inte utnyttjade mig, hon var bara för jävla bra.

Hailey kom springandes mot mig och började röra på mig, jag hatar hur hon spelar att hon bryr sig om mig och även om hon bryr sig så bryr jag mig inte för hon är inte den personen jag verkligen vill vara med.

Jag bara stirrade på henne, jag stirrade på henne innan jag vände mig om och kollade på Selena som sträckte på sig, jag log mot henne och tog höll om hennes hand, hon log tillbaka.

"Måste gå" sa hon
Mitt glada ansiktsuttryck förvandlades till en ledsen Justin.

"Du får inte gå, snälla gå inte" hon log mot mig och sa att hon skulle gå och hämta vatten och direkt efter henne gick Hailey ut

Selena's perspektiv
"Du kan gå nu Sara eller vad du nu än heter, vi behöver dig inte, tack för du stannade upp igår med min pojkvän men nu är jag tillbacka och kan ta över härifrån, du gör inget bättre, du får honom bara att må sämre så dra bara här ifrån" skrek Hailey på mig

Jag blev chockad, jag visste inte vad jag skulle säga, jag stod bara stilla och stirrade på henne som om hon var dum i huvudet vilket hon var

"Vad väntar du på, du kan gå nu" skrek hon åt mig

"Men Justin" sa jag lågt

"Asså sötis han vill inte ha dig här, dra nu förihelvete innan jag ropar på vakterna" jag bara stirrade på henne innan jag vände mig om och gick därifrån, den där kvinnan har säkert rymt från mentalsjukhuset!!! Hon var inte normal

Jag vill inte gå men det verkade att hon inte ville ha mig där och inte Justin heller, så att vända tillbacka är som att vända till väggar, jag var så trött, jag var trött på allt å alla, jag behöver en paus, jag hatar Justin å hans jävla störda flickan som har rymt från mentalsjukhuset, dom behöver inte mig å jag behöver inte dom heller!!!

Game on Where stories live. Discover now