29. Tjugo nio

380 14 3
                                    

||And I'm so sick of love songs, so tired of tears
So done with wishing you were still here
Said I'm so sick of love songs, so sad and slow||

Selenas perspektiv

Jag vaknade ut av min mobil som ringde och inte den där jävla irriterande väckarklocka.
Det var ett konstigt nummer, jag tvekade att svara i början sen svarade jag.

"Hej, är det Selena Gomez jag pratar med"
Sa en mörk allvarlig röst

"Ehh, ja, vem är det  jag pratar med"

"Adam Sander, vi ringer ifrån karolinskasjukhuset och"

Hann han säga innan jag avbröt han med min oroliga röst

"Vahh, vad har hänt, är det någon jag känner som har råkat illa ut, sjuk, dött" sa jag snabbt

"Justin Bieber, han har varit med en olycka" sa han allvarligt

" jag kommer nu" sa jag snabbt och la på

Jag kollade klockan och den var 04.36.
Jag hade bara trosor på mig eftersom jag sov med det, jag satte på mig en lång, stor svart tjocktröja, sen satte jag på mig mina beiga yeezy, sen tog jag min mobil och mina bilnycklar, jag låste dörren och sprang till min vita Rang Rover. Jag satte på den och körde det snabbaste jag kunde, jag tänkte inte på att jag skulle kunna bli av med mitt  körkort eller få böter, det enda jag tänkte på var att Justin ligger i sjukhuset.

--------------------------

Jag parkerade min bil hur som helst sen sprang jag in till sjukhuset, jag sprang till receptionen och frågade snabbt vilket rum Justin låg i.
"Justin Bieber ligger i rum 1008 du tar hisse"
Mer hann hon inte säga innan jag sprang till hissen som kom efter två år, jag tryckte på knappen våning 20 den sista våningen och vi får hoppas att vi har åkt rätt. Thanks God att det var rätt för jag hade inte tid för att köra kurragömma med rummet.

När jag var utanför rummet som kom en doktor till mig och sa
"Justin sover här inatt, och han bad oss att ringa dig och ingen annan och han vill inte heller att du ska ringa någon annan"

"Får jag gå in" frågade jag och sket i det han sa för jag brydde mig inte om något annat bara hur Justin mår Justin

Han nickade och jag öppnade dörren försiktig, där låg världens finaste människa, han såg ut som en ängel han såg så avslappnad ut, han var så jävla vacker, jag gick mot honom tyst eftersom han sov, jag kysste honom på hans panna och bara stirrade på honom, jag hade bestämt mig att sova här inatt, jag tog en stol och flyttade den bredvid hans säng, jag la min mobil på stör ej läge och la den på sängbordet innan jag tog Justin's händer i mina och kysste lät på dem innan jag höll kvar hans händer i mina och lutade mitt huvud på sjukhus sängen bredvid honom.

Game on Where stories live. Discover now