Okulda ilk gün

5K 147 36
                                    

"Seçil, hadi kızım okula geç kalıcaksın." Annem herzaman ki gibi heyecanlı bir şekilde davrranıyor du, bu halinin hoşuma gitmediği söylenemez."tamam anne şimdi iniyorum." Aşığıya inince anneme "nasıl olmuşum annelerin gülü " diye seslendim ve arkasına döner dönmez" 10 üzerinden 9" dedi ve sebebei yine kot ceketimdi. Annem hiçbir zaman bana bu kot ceketleri yakıştırmamıştır. Hemen babamın yanına koşarak gittim ve yanaklarından kocaman öptüm. Bu halim onun hoşuna gidiyor du sonuçta evin küçük kızıydım onlara göre ya ben 17 yaşında lise 3 e giden bir kızım nasıl küçük olabilirdim anlamıyorum. Evin büyük çocuğu benim abim aslında o tam hayyallerimin abisi bnde onun gözünde sürekli peşinde dolaşan küçük kız kardeşi. Abilm üniversite birinci sınıf olduğu için aramızda pek yok. Her neyse yine çok gevezelik yaptım ve anneme arabayı hazırlatmalarını bildirdim. Dışarı çıktığımda en sevdiğim mavi arabam beni bekliyordu. Bu arabaya ne zaman binicek olursam toz pembe kazağımı giyerim çünkü o kazak bana bu arabada verildi ve renk uyumlarına bayılıyorum. Şöförüm abimden bana kalan bi şöfördü benim şöförüm daha yoktu ve abimin şöförüne el koymuştum. Hemen okula gitmek için sabırsızlanıyorum, okulda hiç arkadaşım yok çünkü onların sırlarını taşıyabiliceğime inanmıyorum ve benim de bir arkadaşım yok ben sırlarımı kitaplara yazmayı düşünüyorum ve yazıyorum. Okul gittiğimizde bir sürü yeni insan ve yeni gelen 9. Sınıflar var dı. Evet ben bu sene 11.sınıf olmuştum ve çok memnundum. Okula gittiğimde herkes okul formasıyla olduğu için beni 9. Sınıflar öğretmen sanmışlardı çünkü koridorda kahkaha atıyorları ve ben o tarafa yürüdüğümde nasıl susucaklarını şaşırmışlardı. Bu duruma gülmemek içim kendimi zor tuutum ama okulda korumam gereken bi ciddiyetim vardı. Çünkü o okul babamın ve müdürüm ise kuzenim di. Kuzenim ile çok iyi anlaştığımız için okuldan kaçtığımı falan baabma söylemezdi tam bir sır küpü bir kuzenim var. Okulda ilk derse girdiğimde ilk ders rehberlikti vehoca yeniydi eskiden bir kaç öğrencisi bizim sınıfımızda ve çok sinirli olduğunu duymuştum fakat ben bu okuldan kaç tane sinirli öğretmen kovdurmuştum , meslekleriyle oynadığımı falan düşünmeyin sakın sadece bu okuldan diğer okula gitmeleri için babama yalvardım o kadar. Babam genelde benim istediğim her şeyi yapmazdı ve giyinişime çok karışırdı. Klasik baba işte ama benim babamda olan diğer babalarda ise olmayan bir yönü var dı, benim babam kadar hiç bir baba romantik olamaz, ben hiç bir zaman babamın mafya olmasıyla övünen bir kız olmadım çünkü babamın işinin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorum. Annem'e gelince o bir spor salonu işletmecisi yanı sıra da fitnes öğretmeni. Annemin öğrencisi olmaktan çokmutluyum. Annem dünyanın en mutlu kadını bu zamana kadar ağlarken bir kere görmüştüm o da biricik oğlunu üniversiteye göndermek için. Neyse okula geri dönelim dersimiz hala rehberlik ve hoca ben sivil geldiğim için ders boyu dik dik bana baktı ve kızlar hocaya sürekli gülüyorlardı. Hoca sınıftan çıktı ve derse müdür beyi yani kızenimi getirdi" bu kız sivil gelmiş okulda bundan başka sivil yok dedi", kuzenim okulun sabibi diyemedi tamam hocam kusura bakmayın bundan sonra sizin dersinize böyle gelemez dedi. Kuzenim sınıftan çıkar çıkmaz tenefüs zili çaldı ve hocaay dik dik bakarak sınıftan spos salonuna gitmek için çıktım çünkü ders beden eğitimi ve koçumuz basketbol takımımızı kurmamız için zaman geldiğini ve okullar arası turnuvalar olduğunu söyledi. Hemen ben gidip ismimi yazdırdım ve koç ilk sıraya benim ismimi yazdı bu durumun okulun benim olmasıyla hiçbir alakası yok ben tam 8 yıl basketbol kursu aldım ve mükkemel bir oyuncu olduğumu düşünüyorum. Tenefüs zili çaldığında gidip üstümü giyindim sonrasında megofonda ismimi duydum ve kuzenim beni çağırıyordu bir kaç dakika sonra kuzenimin odasında girdim ve rehberlik dersine istemezsem girmemin gerek kalmadığını söyledi. Çünkü benim ruhasallığımı bilir ve böyle bir derse gerek duymadığım da bilir. Okulun son zili çaldığında hızlı adımlarla araya doru ilerledim ve bu gün olanları kitabıma yazmak için sabırsızlıkla arabada olan tabetime yazmaya başladım. Eve giitiğimde babam beni bekliyordu ve "rehberlik dersi öğretmenimin aradığını "söyledi. "Okula sivil gittiğim için kızdığını ve bu kılıkta beni dersine almicağını da söyledi" dedim. Babam öğretmenin bu davranışın çok kızdı ve istediğim gibi okula gidebiliceğimi söyledi. Akşam yemeği için üzerimi değiştirdim ve  sofraya oturdum. Anneme "basketbol turnuvalarını katıldım" dedim. Annem" vav sevindim" diye bir cevap verdi ve babam" hadi dışarı çık ve bunu kutla" dedi. Yukarıya çıkıp hemen üzerimi giyindim ne giydiğini merak eden var mı??.

 Yukarıya çıkıp hemen üzerimi giyindim ne giydiğini merak eden var mı??

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi giyinreken abimin arkadaşı mesaj attı.

KİMDEN: CENK ABİ

MESAJ: Saan bir süprizim var hemen bizim dükkana gel.

Beni kendi barına çağırmıştı cenk abi, çok önemli bir şey olduğunda beni oraya kendisi çağırırdı, o kendi barında dj onun gibi dj tanımıyorum, o abimin en yakın arkadaşı ve benim de abimin yerine koyduğum birisi. Ailelerimiz çok uakın arkadaşlar araların hiç birşey giriceğini sanmıyorum. Çok vakit kaybetmeden bara gittim ve barda nedense o saate kimse yoktu. Hemen mesaj attım

KİME: CENK ABİ

MESAJ: Abi ben gldim de kimse yo kii

Mesaj iletildi ve gördü, sonrasında takım elbiseli biri bana yaklaşıyordu fakat ayırt edemedim çünkü karanlıktı etraf, loş ışıklar duvarı aydınlatıyordu. Ve sonrasında en sevdiğim dans müziği çaldı ve önüme uzanan bi el var dı ve bu elin abimin eli olduğunu hemen tanımıştım kullandığı bişeklikler ve taktığı yüzük sayesinde ona o yüzüğü doğum gününde ben almıştım. Her neyse abimin bu teklifini kabul etmezsem çok büyük bir haksızlık yapmış olurdum ve elini tuttum. Tüm gece abimin kollarındaydım ve sırf benim için gelmişti onu özlediğimi kitabımda yazmıştım ve okumuş olmalıydı. Aman tanrım bu giydiğim kıyafet çok saçmaydı ve bunu fotoğrafa bakarken farketmiştim. Abimin üstünde takım elbise bede ise kot şort çok uyumlu bir kıyafetmiş gerçekten. Keşke cenk abi bana güzel virşeyler giymemi söylemiş osaydı. Bir kaç saat sonra annem ve babamda geldiler ve annem o kadar güzel olmuştu ki, meğer bu süpriz bana değil annemeymiş ah aptal ben annemin ve babamın evlilik yıl dönümünü unuttum yetmiyormuş gibi birde eğlenmek için bara diye evden çıkmıştım. Babam bu organizasyonu yapmıştı fakat abim ve ben süpriz gibi karşılarına çıktık. 😂😂😂 Cenk abim işe yeni bi garson mu almıştı bana mı öle geliyodu yoksa. Yok yok bu kesin yeni biri, yoksa kesin tanırdım. Beni fark eden garson ayak üstü yürümeye başlamıştı. Ve bu durumda karşılık vermemem olmazdı. Daha önce bir çok kişiyle çıktım ve hiçbirine ailem karışmamıştı. Ta ki bana zarar vermeye başladıklarında eski sevgililerimden biri beni sigaraya başlatmıştı ve hala içiyorum. Babam bu durumu biliyo ama bıraktığımı sanıyordu. Babamı kandırıyormuş gibi hissettiğimden dolayı yarın akşam itiraf etmeyi düşünmüştüm. Bardaki yaşkışıklı garsonun ismi Cem miş duyduğumda çok sevinmiştim. İsmini hemen sosyal medyada araştırdım ve sadece garson olmadığını buldum. Barda Cenk abim olmadığı zaman dj o olucakmış. O olduğu zamanlar ise garson.

Arkadaşlar kusura bakmayın diğer kitabımı bazı nedenler sebebiyle yayımdan kaldırmak zorunda kaldım ve yerine böyle bir kitap yazmaya karar verdim. İnşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum..

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin