Ölen kardeşim

1.2K 68 15
                                    

Bu gün onun doğum günü ve o aramızda değil, abim yine erkenden kaybolmuş, kesin mezarına gitti ordan da uçurum kenarına, abimi o halde görmeye dayanamıyorum. Annem ve babam da kahroluyorlar ama en çok abim üzülüyo çünkü daima kendini suçladı. Kader deyip geçemedi bir türlü, annem her zaman abimin yanındaydı bende öle ama yetemedik. Babam kazadan sonra 1 ay eve gelmedi kendini sürekli o katili bulmak için yoruyordu. Annem katili polislerin bulduğunu ve şu an hapiste olduğunu babamdan ve abimden gizlememi istedi. Ya benim biricik kardeşim ölmüş son anında ben yanında değildim. Okulun mezuniyeti vardı ve ordaydım zaten abim ve kardeşimde orda canlarını kurtarma derdinlermiş, bir bakıma ben de hep keşke ben orda olsaydım diyorum. Cem kardeşime benziyo azıcık gülüşü, gözleri, konuşma şekli, bana karşı tavırları babama ve anneme anne ve baba deyiş tarzı. Evet cem artık benim sözlüm."(Sözümde giydiğim kıyafet aşağıda sizleri bekliyo neyse daha fazla konuşmim ben en iyisi) kıyafetimi cem almış. Annesiyle beğendiği kıyafeti bana layık görmüş. Ah tatlı sözlüm benim..

Cem istesem de istemesem de onunla evlenmek zorunda olduğumu biliyormuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Cem istesem de istemesem de onunla evlenmek zorunda olduğumu biliyormuş. Beni bunca zaman kendine aşık etmiş, ama bu gün kardeşimin ölüm yıl dönümü ve ben bu günü güzel hatırlamak için bu akşam sözlendim. Doğru mu yaptım bilmiyorum. Ama bu gün benim için bundan sonra kötü olarak hatırlamicam bir gün. Yani öyle denicem.
Şuan üzerimi değiştirdim ve yatağıma uzandım. Tabiki de bu akşam olanları ve ölen kardeşimi düşünüyorum. Bir yandan mutluyken, bir yandan da üzülüyorum. Hayatımın geri kalanı nasıl geçicek bende bilmiyorum. Belkide Cem sayesinde çok güzel geçer. Belkide... ötekini düşünmek bile istemiyorum...
Ben böyle düşünürken birisi kapıya vurdu. Bende 'gel' dedim. İçeriye abim girdi. Bende hemen oturur pozisyona geçtim. Sonuçta abim yani saygı göstermeliyim dimi ama. "Gel abicim. Gel" dedim. Abim gelip yatağa oturdu ve "güzelim hayırlı olsun. Ama bak istemezsen vazgeçebilirsin." Dedi. Abimin neden böyle bişey dediğini idrak etmeye çalışıyorum. Daha sonra " gelemedim kusura bakma olur mu bitanem" dedi. Abimi yüz kere aramıştım ama o ne zaman oraya gitse telefonunu ve saatini arabada bırakırdı. Zamanı o an unutmak istediğini biliyordum. Abim kardeşimin vefatından önce bir sürü kızla çıkmış ve nerdeyse yarısını benimle tanıştırmıştı. Abim olan o kazadan sonra kimseyle çıkmadı. Her önübe gelenle kardeş olmadı, kimsenin işine karışmadı korumayada öyle çünkü kendisine hala güvenemiyordu ve piskolojisi çok bozuktu. Tüm gece abimin kollarında uyumuştum sabahta çok geç kalmıştım, uyandığımda abim beni izliyordu. O an onun gözlerine baktığımda kızların abimin gözlerini neden bu kadar çok sevdiğini anlamıştım. İnsan abimin gözlerinin içinde kendini bulamıyordu. Ah canım abim benim ya der gibi birden boynuna atladım ve beni kucağına alıp aşağıya yemek yemeye inmiştik. Dışarıdan ne kadar kokoş görünsem de iç dünyam aşırı şiddet doluydu bu halime bayılıyorum. Abimde benim en çok bu halimi seviyordur eminim, beni kaçırmak isterlerse tabi daha önce iki kez denediler ama başarısız oldular. Ben kocaman kocaman çanta takan bir insanım bu çantanın içinde 2 paket sigara, 2 kutu biber gazı be 1 adet silah bulunuyo kim bni kaçırabilir ki. Babam ve annem her sabah olduğu gibi kahvaltılarını erkenden yapmışlar ve havuzun önünde oturuyorlardı. Birden abimle onlara bir şaka yapma isteği duydum ve abimle bir plan kurdum. Annemin telefonu içerideydi ve annemi aramıştım annem ve babam ayağa kalkar kalkmaz onları suya atmıştık. Neye uğradıklarını anlamalarına fırsat vermeden suya biz de atlamıştık, o an akşama kadar suyun içinde onlarla durabilirdim, çok geçmeden cem aradı ve benim için bir süprizi olduğunu söylemişti. Koşarak odama çıktım ve üzerimi giyindim.

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin