Hayallerim

1.5K 87 50
                                    

Hayalleerimi asla kısıtlamayan bir insan olarak yaşamaya devam ettiğim doğrudur. Ahh bu huyumu çok seviyorum fakat bazı hayallerim gerçekleşmiyor, mesela kardeşim ve ben 1.sınıf baloma gidicektik. Kıyafetlerimizi kumaşlarına kadar belirlemiştik fakat o bembeyaz giyindi ve toprağa yakışan o beyazla çok güzel gözüküyor. Ben ise koyu renkler giyen asi bir kız oldum ondan sonra abim ise o çok değişti iki üç kere intihara teşebbğste bulundu fakat hem cenk abim kurtardı onu , cenk abimi kendi abimden asla ayırmam hatta bizim evde onun odası bile var. Annem ve babam daha öfkeli birisi oldu. En çok ta babam, ama hiç bir zaman bu öfkesini eve yansıtmadı hep işyerindekilerine veya adamlarına yansıtırdı. Annmlerden gizli olarak hafta sonu cemlere gittim ordan cemi alıp bara gittik ve sanırsam çok azıcık alkol almışım. Tüm gece sabaha kadar dasöettiğimi az çok hatırlıyorum, 1.donemin bitmesine son 5 gün abimin orda bulunan yaşamına bende 15 gün kadar dahil olucaktım of çok heyecanlıyım. Kendime bir kaç kıyafet aldım ve onları bavuluma koydurdum. Annem haftansonu neden hiç eeve gelmediğimi sordu ve bende cem işe olduğumu  söyledim annem hiç inanmamıştı ve hemen cemi aramıştı. Cem evet bnimleydi anneciğim dediğinde annem telefonu kapatıp kocaman sarıldı kaburgalarımı o kadar sıkıyordu ama bi okadar da gevşek bırakıyordu, birazıcık daha soksa kaburgalarım kırılıcaktı biliyorum doyamıyordu ama biliyordum canını acıtmak istemediğini. Ertesi gün okul olduğu için uyudum , sabah kalktığımda cem başımda oturuyordu. Annem ve babam ise kapının önünde ayakta duruyorlardı. Ne oldu niye bu kadar üzgünsünüz hmen sebebini sormam lazımdı " anne, baba ve cem ne oldu? Neyiniz var ???"  Bir kaç dakika sonra cenk abim geldi ve hastaneye kaldırdık hadi çabuk olun kan lazımmış dedi. Ne olduğunu henüz anlamadım ve bana bakıyorlardı , annem yanıma oturdu ve ağlamaya başladı bir kaç dakika sarıldık, hm cnk abşm de amerikada değil miydi ya ne işi vardı ki burda? Kim hastanedeydi ve be kanı lazımdı? Yoksa abim olmaz diye bağırdım birden ve koşarak üstümü giyinmek için kıyafet odama girdim ve elime ne geçirdiysem giydim. Hava birazıcık soğuktu hafif kalın gitindim.

Hastaneye gittiğimde kuzenimde ordaydı ve beni odaya götürdü, odada abim var dı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hastaneye gittiğimde kuzenimde ordaydı ve beni odaya götürdü, odada abim var dı. Hmen ağlamaya başladı hıçkıra hıçkıra 6 veya 7 dakika hiç durmadan aralıksız ağladım abimin elini tuttuğumda kollarında dikişleri gördüm ve başının üstünde 1 ünite kan vardı bitmesine ğek fazla bişi kalmamış. Abim yine mi kollarını kesmişti, yapamazdı bu kadarını bu 3. Olmuştu artık. Cenk abim baş ucunda not bulduğunu söyledi ve benim için olduğunu söyledi. Notun üstünde 6 veya 7 damla kan vardı..

NOT

       Güzelim bak şu an bana çok kızgınsın biliyorum, sözüne gelmediğim için sonra veda bile etmeden gittiğim için, sen kardeşimin öldüğü gün sözlendin ve ben onun yanındaydım o beni bıraktığı halde ben onun yanındaydım. Hiç bir zaman senin değerini anlayamadım hep sana kızdım veya her zaman dalga geçtim. Ben senin değerini yuvamızdan gitmeye yavaş yavaş başladığında anladım. Sen bu notu bulduğuna göre cem gerizakalısı beni buldu. Çok geç olmuştur inşallah bulduğunda artık ölmek istiyorum ama geç olmadıysa bundan sonra seni asla bırakmicam güzellik. Dediğim gibi geç olduysa eğer bu notu annemlere okutma bu arada özür dilerim birazıcık kana bulandıı. Seni her zaman seven abin....

Şimdi bu notu okuduktan sonra daha çok ağlamıştım ve notu çantama koydum. Sonra ayağa kalkıp ceme doğru yürüdüm ve sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda kolumda serum vardı ve tam abimin yan yatağında yatıyordum. Abim sırf beni düşündüğü için kndi canına kıymıştı, birazıcık da sinirliydi bana o gün söz kesildiği için. Annem jala neden bayıldığımı bilmiyordu ve abimin de kollarını görmemişti anlaşılan, cenk abim annmin geldiğini görünce abimin kollarını örtmüştü üzerindeki nevresimle. Kazaların çok derin olduğunu söyledi cenk abim ve ona o 1 ünite kanı cenk abim vermiş. Ünitedeki kan bitmişti ve yine kan takıldı galiba bunu da babam verdi, kolunda pamukla yanıma geldiğinde anlamıştım bunu. Annem hala abimin kolunu görmemişti, o abime acıyarak bakıyordu ve bu benim hiç hoşuma gitmiyordu. Benim abimle de bir sürü hayalim varken o nasıl da benden bu kadar kolay vazgeçebilirdi hala anlamıyordum. 15 gün ben abimin kollarının altında olucaktım onunla aynı hastanede yan yana yatıyo olmicaktık. Bn bir sürü kıyafet aldım şimdi ise beyaz bir önlük bar üzerimizde. Abim 2 ünite kana muhtaç olmicaktı en sevdiği yemek olan pizza yicektik beraber. Aklıma geldikçe hala ağlıyorum, cem bana bakıyor sonra ise abime bakıyordu. Acıdığı her halinden belliydi, ne olur cem bize öyle bakma. Şu an beni öldürsen daha iyi, cem rahatsız olduğum sanırım anlamış, yanıma gelmişti ve benden özür diledi. Sımsıkı sarıldım ona abim gibi sen de beni bırakmaya çalışma olur mu dedim. Cem beni asla bırakmayacağını söylemedi, ama " ölürsem yanımda sen, de götürüceğime emin ol, ama acı çekerek ölürsem bu işkenceyi sana asla çektirmem sevgilim, sen uyurken rüyanın en güzel yrinde bir tutam bile acı çekmeden ölmeye layıksın" dedi. Ah romantik sevgilim benim. Abim taburcu olmuştu artık ama hiçbşrimizle konuşmuyordu özlellikle cenk abimle, onu kurtardığı için çok üzgündü. Bana sadece sarılıyordu o kadar kaç gündür sadece su içti ve ilaçlarını yiyordu. Ben eczaneden krem aldım ve abimin kesiklerine sürmüştüm o zaman dolkuşar daha hızlı yenileniyordu. Kendi kollarımı kesmeye başladığımda hep krem sürdüğüm için biliyordum bunu ama hiç bir zaman abimin ki  kadar derin değildi o acılar. Onun kesikleri hem bileklerinde hem de kalbindeydi...

Akadaşlar kusura bakmayın kısa oldu ama ödevlerim vardı onları yapmaya gittim ve geldiğimde daha aklıma birşey gelmemişti. Tekrar özür diliyorum ve yorum yapan arkadaşlarıma tekrar teşekkür ediyorum yorum ve volte yapmayı unutmayın sevgili okuyucularım...😍😍😘😘❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafyanın KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin