Ertesi gün annemin doğum günü olduğu için eve erkenden gittim ve annem evde yoktu babam bir takım planlarından bahsetti. Ve bu planlar hoşuma gitmişti. Annemin en çok istediği ama almak için bir türlü zaman bulamadığı kolye setini aldım ve geldim. Onu annemin asla bulamayacağı bir yere sakladım ve orası benim odamdı, annem aslaa odama bir eşya aramak ve koymak için asla girmezdi. Ertesi gün sabah kahvaltısına annemin en sevdiği yiyecekler var dı, galiba babam jestlerine başlamıştı.Akşam olduğunda ailecek şık bir restoranta gittik ve hep birlikte yemek falaan yemeye başladık. Daha sonrasında abilm annemei eve çağırmıştı, apar topar eve gittik ve abim bahçedeyim diyembağordı. Annem koşarak bahçeye gitti ve herkes ordaydı. Annemin arkadaşları, babamın arkadaşları. Babaannemler ve anneannemler. Tüm aile ordaydı. Annem hayatı boyunca bu kadar eğlenmemeiş plduğunu sürekli dile getiriyordu. Annem sevindikçe bende mutlu oluyordum ve cem de ordaydı, beni dansa kaldırmıştı babam ve annem abim ve kuzenim ben ve cem herkes bizi izliyordu ve babam orda ceme dönüp kızım sana emanet delikanlımdemişti. Nabam beni korumalarımdan başka kimseye emanet etmezdi. Bu işte bir tuhaflık vardı. Ama ben mutluydum. Gece babama bir telefon geldi ve limana yaklaşmakta olan gemisinin battığını söyledi. Babam apar topar abimi ve kuzenimi alıp gitti yaklaşık 20 ila 25 korumayla beraber neler oluyordu kimse anlamaşıştı babam otopartaki tüm arabalarını ve silahlarını almıştı. Annem ağlamaya başladı ve fenalaştı partisi mahfolmuştu. Neler hissettiğini anlıyordum çünkü geçen sene doğum günümü babamın düşmanları taramıştı silahlarıyla. Be elimden vurulmuştum hedefleri bendim o zaman bu sefer ise gemilerimiz. Babam her gece bize birşey olmaması için evde en son o uyurdu. Hayatta bazen bizi korumaya çalışanlar olur bazen ise koruyamayıpta kendilerini suçlayanlar. Babam hep koruyan tarafta oldu, annemde öle , ama kardeşim öldükten sonra abim hep kendini suçladı. O yuüzden abim bizden uzak amerikada, liseyide orda okuldu üniversiteyide orda okuyo belki hep orada kalıcak kim bilir. Abim ve mete bir gün geziymrye diye çıkmışlar ve abimleri babaın en büyük düşmanları taramışlardı. Abim meteyi koruyamadığı ve hayatını kurtaramadığı için daima kendini suçladı o yüzden benimle fazla dışarıya çıkmaz ve babamlar da beni rvden hiçbir zaman tek yollamazlar. Neyse ben ve cem artık sevgiliydik ve onu çok seviyordum o da öyleydi yada öyle gibi gözüküyordu. Babam beni ona emanet ettiğine göre önceden tanıyo mu diye hep düşünüyordum. Ertesi gün okul vardı ve ben tüm gece annemin yanında hastanedeydim. Babam gece yanımıza geldiğinde "iyi olucağız merak etmeyin" dedi ve gitti. Babam tüm gece limandaydı fe bizde eve gitmek üzere yola çıktık. Eve gittiğimizde annem odasına çıkıp uyudu ve ben tüm gece başucunda annemi izledim. Babamı aradığımda telefonu kapalıydı tabiki abim ve kızeniminde telefonu kapalıydı. Okula gitmiceğim için tüm gece uyumadım , cem ile konuşuyorduk. Abime mesaj attımumutsuz bir şekilde ve 2 dk sonra mesaj geldi.
KİMDEN:ABİM
MESAJ : Çatışmadayım güzellik merak edilicek birşey yok sadece omuzumdan yaralandım o kadar, sıyırdı galiba ama sadece canım yanıyo. Annem ve sen nasılsın.
Abim yaralanmıştı ve i diyordu ha bide çatışmadaymış kim bilir bamam be kuzenim nasıldı off.. Ceme mesaj attım be oda abimi hastaneye götürmeye gittiğini söyledi. Nasıl ya cemin orda ne işi vardı ve abimin numarasını nerden biliyordu,çatışmada olduğunu da nasıl öğrendi pff aklımad yine birsürü soru. Cemden geri mesaj geldi
KİMDEN:CEM
MESAJ: Güzellik kusurabakma mesaj atamadım, abin şimdi ameliyatta kurşun çok derine gitmemiş. Merak etme 2 güne tabutcu olur babanların yanına gidiyorum şimdi.
Cem babamın yanına geri gittiğini öğrendiğimde çok sevindim ama abim o onu bu hayatta çok seviyordum ama o bana zarar gelmesinden çok korkuyordu. Bu hayatta herşeyime karıştı kıyafetlerime, arkadaşlarıma, sosyal medyada paylaştığım sözlere veya fotoğraflarıma, erkek arkadaşlarım ve daha birçok şeye. Annemin arnından öpüp odadan ayrıldım ve anneannemi odaya götürdüm. Sonrasında ben hastaneye gitmek için giyindim.
Evdn çıktığım gibi iki koruma ile arabaya bidim ve ne olur ne olmaz diye yanıma silah aldım. Yakın veya uzak dövüş bildiğim için bu benim için çocuk oyuncağıydı daha önce de abimle silah kullanma kurslarına gidiyordum. Hastaneye gittiğimde iki koruma dışarıda iki koruma ise abimin odasının kapısında nöbet tutuyorlardı. Ben kendi korumalarımı koridorun başına bıraktım ve koşarak abimin odasına gittim uyanmıştı. Ve bana "ilk defa istediğim gibi giyinmişsin" demişti "canım abim ya tabi istediğini yaapıcam ben seni hiç üzermiyim" dediğimde bana sırıtmıştı. Bir laç saat abimin yanında bekledikten sonra cem aradı ve hastaneye abimin yanına geldiklerini söyledi, babam eve annemin yanına gitmiş. Hepsinin iyi olmasına sevindim. Cem ve kuzenim yaklaşık 40 dakika sonra yanımıza geldiler. Hepberaber tüm gece abimle aynı odadaydı ve sabah olmasına çok az kalmıştı. Sabah olduğunda hep beraber kahvaltı yapmıştık ben cem dışarı çıktığımızda annem ve babam hastaneye gelmişlerdi. Annem herşey iyi olucak merak etme der gibi bakıyordu, ama iyi olmicağını hepiz de çok iyi biliyorduk.
Arkadaşlar okuma sayısı çok az lütfen yorum yapın veya puan verin yoksa kitabımı yayından kaldırıcağım. Yazdıklarım hakkında şikayetleriniz veya iyi fikirleriniz varsa mesaj atabilirsiniz... Sizleri seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Kızı
ChickLitSeçil bir mafya kızıdır ve halinden pek memnundur. Sonuçta babası bir mafya ve bir çok yerde tanınmakta. Seçil her zaman ki gibi yaramaz bir kızdır. Babasının okulunda okuyan Seçil okuldan atılmak gibi bir durumu olmadığı için okula istediği gibi g...