Adeta bir şarap misali vücudumun üzerindeki kırmızı su damlacıklarını,küvetin içini dolduran kandan kırmızıya bürünmüş sıcak suyu iğne ucu kadar boşluğu olmaksızın vücudumun her bir bölgesinde hissedebiliyorum.Artık burnuma gelen ekşimtrak kokuya alıştığımı biliyorum.Ruhumdaki yaraların bana yaşattığı ve durmak bilmeyen bu acıyı sadece kendime verebileceğim birkaç fiziksel armağan ile kapatabiliyorum.Benim biraz da olsa kafa dinlememi sağlayan yöntemime karşı çıkan ebeveynlerimden nefret ediyorum.Bu yaptığımın gerçekten benim canımı acıttığını düşünen ve bunu ancak bir aptalın yapabileceğine öne süren arkadaşlarımdan nefret ediyorum.Hayatlarında acının kelime anlamını işitmemiş insanlar karşıma geçmiş beni yargılama hakkını kendilerinde buluyorlar.Siktiğimin aptalları!
Yavaşça küvetin içinde ayağa kalktım.Sol ayağımı kuvetin önüne serdiğim beyaz havlunun üzerine koydum ardından da sağ ayağımla destek alarak tamamen kuvetten çıkmayı başardım.Yavaşça durduğum havluya baktım çoktan kırmızıya bürünmüştü bile aynı zamanda küvetten dışarı çıkarken de biraz su sıçratmıştım etrafa.Yanımdaki iskemlenin üzerindeki bornozuma uzandım.Tek hamlede bornozu üstüme geçirdikten sonra ailemin ne yaptığımı anlamaması için etrafı temizlemeye koyuldum.Yerdeki havluyla yere sıçrayan kanlı suları sildim ilk önce ve sonra da havluyu çamaşır makinesine atıp yıkamaya koyuldum.Havlu çamaşır makinesinde yıkanırken küvetin içindeki kanlı suyu da temizledim.Banyo artık tertemizdi ama hala etrafa kan damlatıp ortalığın kirlenmesine yol açan kesiklerimi sarmam lazımdı.Aynanın yanında duran dolapların kulpuna ilişti elim.Dolapların içinden yara bandı ve biraz da kesiklerim için iyi olabileceğini düşündüğüm kremlerden aldım elime.İskemleye oturup bileklerimi sarmaya koyuldum.İlk önce biraz pamuğa kremlerden döktüm ve bu pamuğu kesiklerime bastırdım.Açıkcası biraz yanmıştı.Daha sonra yara bantları ile ve sargı için olan bandajlarla bileklerimi çevreledim.Kesiklerimle olan işimide bitirdikten sonra bornozumun ipini sıktım ve başımı son bir kez banyoyu kontrol etmek amacıyla arkama çevirdim.Banyo tertemiz olmuştu.Arkamı döndüm ve banyonun ışığını kapamak için duvara yaklaştım.Işığı da kapadıktan sonra küçük adımlar ile banyodan uzaklaştım.
Umarım beğenmişsinizdir ben çok severek yazdım çok da içime sindi açıkcası.