Κάτι πρέπει να κάνουν δεν μπορούν να κάτσουν έτσι απλά για μάθημα.
Γύρισε σοβαρή και κοίταξε την Ζάννα.-Πρέπει να σκεφτούμε ένα σχέδιο να φύγουμε από εδώ!!
Η Ζάννα κοίταξε το ρόλοϊ της.
(Ζ)- Εμ... για πιο πράγμα θα αργήσουμε;
(Ν)- Είσαι σοβαρή; Για τον αγώνα φυσικά!! Έξι μανάρια δευτεροετείς και τριτοετείς θα παίξουν αγώνα μπάσκετ. ΠΡΈΠΕΙ να το δούμε! Σκέψου κάτι!Η κοπέλα από την μπροστινή θέση σήκωσε το χέρι της.
-Κυρία, ο διευθυντής μάς (έδειξε την Νάρι και την Ζάννα) είπε ότι θέλει να μας δει όταν χτυπήσει το κουδούνι.
Η καθηγήτρια γύρισε, την κοίταξε και ύστερα κοίταξε την Νάρι και την Ζάννα. Ένιωσε παγωμένη η Νάρι.
(Κ)- ....αληθεύει;
Η Νάρι κοίταξε στα μάτια την Ζάννα όπου και η ίδια φαινόταν παγωμένη. Την πήρε γρήγορα αγκαζέ, κοίταξε την καθηγήτρια και κούνησε θετικά το κεφάλι της.
-Καλός.. εσείς οι τρείς είστε ελεύθερες.
Μάζεψαν και οι τρείς τα πράγματα τους και έφυγαν γρήγορα και ήσυχα από την τάξη. Όταν βγήκανε από την τάξη η Νάρι δεν έκρυψε την χαρά της ενώ έπιασε και τα δύο χέρια της Ζάννας και έκανε έναν μικρό κύκλο πανηγυρικά γύρο της κρατώντας την ακόμη. Ύστερα επανήλθε στην πραγματικότητα και έβηξε λίγο. Κοίταξε την παράξενη κοπέλα που τους βοήθησε χωρίς καν να τις ξέρει.
(Ν)-Ευχαριστούμε.. όμως γιατί μάς βοήθησες;
Εκείνη γέλασε λίγο ενώ κοίταξε αλλού. Είχε πολύ μακρυά μαλλιά, ίσια, καστανόξανθα και πράσινα μάτια. Σε αντίθεση με την Νάρι φορούσε μαύρα ρούχα και κλειστά.
-Είπες ότι ήθελες να πάς στον αγώνα. Εγώ βαριόμουν στην τάξη και ήθελα να φύγω. Αν έδινα αυτήν την δικαιολογία μόνο για εμένα το πιο πιθανό είναι ότι θα μού έλεγε πως μετά θα ρωτήσει τον διευθυντή αν πήγα, ενώ τώρα που βγήκαμε τρείς δεν το είπε αυτό.
(Ν)-... κατάλαβα... ευχαριστούμε όπως και να έχει.. Πώς σε λένε;
-Γκρέις
(Ν)-Γρεις; ωραίο όνομα.
(Γκ)-ΓΚΡέις ...
(Ν)-...Γκρέις ^^'..και πάλι ωραίο όνομα... Εγώ είμαι η Νάρι και από εδώ η Ζάννα. Θες να έρθεις μαζί μάς;
(Γκ)-Στον αγώνα;
(Ν)-Ναι!! Θα είναι τέλεια :3
(Γκ)-Όχι ευχαριστώ..
(Ν)-Εεεεελα!!! Ξέρεις ποιοί παίζουν; Omg!!πρέπει να βιαστούμε είναι και 50'!! Έχουμε μόνο 10 λεπτά!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
What if that makes me happy? [GREEK]
FanfictionΟ Γιόνγκι είναι τριτοετείς φοιτητής στο μουσικό κολέγιο. Η μουσική είναι το παθος του. Ειδικεύεται στο πιάνο ομως βγαζει τα συναισθήματα του μεσα απο ρημες και την Ραπ. Είναι ένας φυσιολογικός φοιτητής μπροστά στους άλλους όμως όταν βρίσκεται μόνος...