~♤~
Ο Γιόνγκι ανοιγόκλεισε κουρασμένα τα μάτια του και κοίταξε τον φίλο του που τον κοίταζε ανήσυχος. Δίπλα του ήταν μία νοσοκόμα η οποία έφτιαχνε τον ορό που είχαν βάλει στο χέρι του. Έτριψε με το άλλο του χέρι το μάτι του μίας κι εκείνο που είχε τον ορό δεν μπορούσε ούτος ή άλλος να το σηκώσει.
(Γ)- Τι στο καλό;
(Ν)- Σε βρήκανε λιπόθυμο και χτυπημένο σε ένα στενό κοντά στο στούντιο. Τι συνέβει; Θυμάσαι τίποτα;Ο Γιόνγκι κοίταξε το ταβάνι ενώ η εικόνα του άρρωστου κολλητού του να τον κοιτάζει και να τον παρακαλάει να σηκωθεί ενώ έβηχε ήρθε στην μνήμη του.
(Γ)- ... Ο Χόσεοκ;
Ο Νάμτζουν αναφύσησαι ελαφρά από την μύτη του.
(Ν)- Καλύτερα να ξεκουραστείς Γιόνγκι.
Ο Γιόνγκι γέλασε λίγο.
(Γ)- Τον μπάσταρδο.. Του είπα να κάτσει σπίτι να ξεκουραστεί..
(Ν)- Αν δεν είχε έρθει ίσως να μην μπορούσες ούτε να ξανά περπατήσεις. Στάθηκες τυχερός που ήταν εκεί.Η νοσοκόμα μάζευε κάποια πράγματα και ύστερα βγήκε έξω. Ο Γιόνγκι σηκώθηκε καθιστός ενώ το σώμα του άρχισε να του θυμίζει όλα εκείνα τα μέροι που τον είχαν χτυπήσει. Ο Νάμτζουν τον πλησίασε και με το χέρι του τον έσπρωχνε απαλά προς τα πίσω για να ξαπλώσει.
(Ν)- Σου είπα ότι πρέπει να ξεκουραστείς.
(Γ)- Παράτα με Νάμτζουν καλά είμαι.Ο Γιόνγκι έσπρωξε το χέρι του φίλου του και έβγαλε τον ορό από το χέρι του. Αμέσως ένας περίεργος ήχος σαν συναγερμός άρχισε να χτυπάει. Ο Νάμτζουν του κράτησε το χέρι.
(Ν)- Τι στο καλό κάνεις;;;
(Γ)- Πρέπει να πάω στην Σχολή.
(Ν)- Όχι πρέπει να ξεκουραστείς. Είσαι χτυπημένος.
(Γ)- Είμαι μιά χαρά, δίνε του. Σίγουρα οι δικοί σου δεν ξέρουν και δεν θα χαρούν άμα μάθουν ότι είσαι εδώ.
(Ν)- Δεν είμαι εδώ ούτε για εμένα, ούτε για αυτούς. Είμαι εδώ για σένα Γιόνγκι, για να σε βοηθήσω και θα το κάνω σου αρέσει ή όχι.Τον έπιασε από το ρούχο του νοσοκομείου που του είχαν φορέσει και τον κατέβασε κάτω. Ο Γιόνγκι γράπωσε το χέρι του Νάμτζουν και με ότι δύναμη είχε σηκώθηκε ξανά καθιστός.
(Γ)- Ωραία! Τότε βοήθα με να φύγω από εδώ. Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της χορωδίας και είμαι ο πιανίστας. Άμα δεν πάω θα με αντικαταστήσουν με κάποιον άλλον. Κατάλαβες;
(Ν)- Και τι με αυτό; Είναι αυτό σημαντικότερο από την υγεία σου;
(Γ)- Ναι!
ESTÁS LEYENDO
What if that makes me happy? [GREEK]
FanficΟ Γιόνγκι είναι τριτοετείς φοιτητής στο μουσικό κολέγιο. Η μουσική είναι το παθος του. Ειδικεύεται στο πιάνο ομως βγαζει τα συναισθήματα του μεσα απο ρημες και την Ραπ. Είναι ένας φυσιολογικός φοιτητής μπροστά στους άλλους όμως όταν βρίσκεται μόνος...