Lütfen yorum yapin.İyi okumalar canlarım...
:):):););););):):):):);););):)Bir kadın adımı seslendi ona doğru döndüğümde bana bir kağıt uzatmış olduğunu gördüm.İlk başta anlamadım ama sonra aklıma dank etti "KARNEM!" Korkuyla kağıdı elinden alıp baktım.!!Ah lanet olsun!Genemi!! Yandım ki hemde ne yandım!.Ortalamam 57,362
Gelmiş evde naciyle(muhtişim terlik) savaşcam artık.Lanet kadın mutluluğumun içine etti.Sanırım tatil planımda suya düştü.Eda da anlamış olacak ki elini omzuma attı.
"Eda:Genemi Nehir ya sana annenle iyi şanslar ,gel evine bırakayım."
"Ben:Sence kaçıp saklansam beni bulutlarmı?!"
"Eda:Saçmalama kızım hem zaten sonsuza kadar kaçacak halin yok ya!"
Bisüre sonra pes edip Eda'nın arabasına bindim.Beni eve bıraktıktan sonra gitti.Bense 10 dakikadır kapının önünde bekliyorum ama hiç kapıyı çalasım yok...
En sonunda derin bir nefes alıp tam kapıyı çalacakken birden kendi kendine açıldı ve iştee...
Korkudan az kalsın altıma ediyodum.Bilin bakalım kim çıktı?
"Başbelası" benim tek ve en gıcık kardeşim 'Harun' 14 yaşında ondan 4 yaş büyük olmama rağmen abimmiş gibi davranıyor kindisi tam bir egoist.
Kapının kenarına yaslanmış bana bakıp pis pis gülüyordu.
"Ben:Ne gülüyon lan hayvanat,seni annem sandım."
"Harun:Ne o deli yoksa genemi karnenden düşük aldın.Senin abin hem yakışıklı hemde pro,benim tırnağım kadarda olamiyon lan hahaha."
Yam ağzımı açacakken:
"Harun:Annee deli kızın geldi ve yine karnesinden kötü almışş."
Ben kaçarken bir yandanda Haruna kükreyip:
"Ben:Seni öldürcem görürsün sen sana bunu çok pis ödetcem.Küçük İbo."
Diğer odadan annem seslenerek:
"Annem:Harunn! Ablana deli deme ayrıca Nehir beni hayal kırıklığına uğrattın bekle geliyorum."
Ve işte annem bana öldürücü bir bakış atarak Naciyi sallıyor ve hızlıca bana atıyorr geliyorr geliyorr vee goooollll...
Biz evde annemle kedi fare kovalamaca oyunu gibi odadan odaya koştururken Harun kahkaha atarak:
"Harun:Sayın seyirciler işte son dakika haberleri:Nehir kötü aldığı karnesiyle eve geliyor bunu duyan annesi terliği Nehir'in kafasına atarak headshot yapıyor.Nehir şokla arkaya doğru yavaş yavaş düşerek taklalar atıyor."
-----
En sonunda dayanamayıp kendimizi koltuklara attık.Küçük İbo 'Harun' hala halimize gülerken annem busefer Naci'yi Haruna çevirip fırlattı.Gülmekten öyle bir hal aldığımki karnıma ağrılar girdi.
Annemin sakinleşip sırıttığını görünce yanağına bir buse kondurup en sevimli halimi takındım.
"Ben:Canım annem,güzel annem dünyanın en tatlı annesi..."
"Annem:Hmm...Yine ne istiyeceksin?"
"Ben:Hani bugün çekiliş vardı ya..."
"Annem:Evet ne olmuş?"
"Ben: İşte bende çıktım.Gidebilirmiyim nolurr nolur pirizz!?"
"Harun:Hahaha piriz değil o please(plz) daha İngilizce bilmiyo ezik."
Sinirlice ona dil çıkararak anneme döndüm.
"Annem:Tamam gidebilirsin ama bağzı şartlarım var"
Göz devirerek:
"Ben:Neymiś onlar?"
Yani en fazla ne olabilirki?Değilmi?
#okadar emin olma derim#
&----------Yarım saat sonra-----------&
"Annem:Ve en önemlisi ben aradığımda o telefon açılacak söz ver."
"Ben:Anne beni öldürmek mi istiyorsun en az 200 tane şart koştun bu kadarıda olmaz ama off tamam yaa neyse sözz."
----------
Odama gidip pijamalarımı giydikten sonra dişimi fırçalayıp kendimi yatağıma attım...
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat Öküzüm
RomanceBirbiriyle sürekli atışıp,kavga eden bu tatlı ikilileye hayran kalacaksınız.