ГТК:
Тъкмо да влизам в моята стая и преминавам през на брат ми стаята и кво да видя: как сладко са заспали нащи! Не се и учудвам ко вече му е пуснала. Курва долна. Трябваше да я оставя да си умре и без това на никой няма да липсва. Влязох си в моята стая с гръм и трясък. Съблякох се и влязох в банята. След себе си затворих душ кабината и пуснах душа. Постоях към 1 час и излязох. Обух си нови боксерки и се проснах на леглото и заспах.ГТЗ:
Събудих се в прегрътката на Крис. Станах освежих се и слязох в кухнята. Май бях станала доста рано. Отидох до хладилника и го отворих. Като никой път да срещна къща с препълнен хладилник. Извадих яйца и мляко и затворих хладилника. После проверих всички шкафове, но не открих нищо остана ми само един а той беше много ама много нависоко а смоите 1.68 м. ръст нямаше да ми помогнат. Качих се на плота и започнах да скачам в опит да го стигна. Накрая ми писна набрах се и с лявата ръка проверих какво има вътре. Джакпот намерих скадкото и нутелата. Брашното го бях намерила в един от шкафовете. Без проблем скочих на земята после чух ръкопляскания. Обърнах се и видях Брент аз пък нарочно се поклоних и се засмяхме.-Добро утро!-казах
-Добро да е! Какво мислиш да правиш?-попита Брент и ме погледна сякаш съм пържола с бира.
-Мислех да направя торта от шоколад. Смисъл шоколада заприличва на палачинки и между всяка палачинка има сметана после го обливам в бял шоколад и заприличва на торта и колкото пъти да я правя всички се учудват как няма блатове от тесто. Няма грам тесто.-обясних на бързо а Брент се облиза. Явно тука рядко готви разни неща като торта и кексчета.
-Какво чакаш хайде започвай а аз ще помагам!-каза и се засмяхме.
След 1 час всичко беше готово и чакахме само красавиците да се събудят. Крис и Джо дойдоха и остана принцеса Крофърд да си домъкне дебелия задник. Накрая ми писна да го чакам както и на другите. Нарязах тортата и им сервирах. Всички я харесаха. След като превършвахме Крофърд най сетне се появи. Без добро утро без нищо изблъска един стол пред него седна и зачака. Всички го гледахме с поглед който казва 'психиятрията е в болницата на един км от нас'.
-Ко зяпате бе? Езика ли си глътнахте?-каза той като се намръщи и ме погледна право в очите.
-Нямаше да те гледаме така ако ти поне имаше малко маниери и ни беше казал поне едно 'добро утро' а ти и това не направи!-казах.
-По-полека ма курво няма да казваш в собствения ми дом какво ще правя и какво не!-каза като очите му светнаха в червено а аз съм убедена, че моите в жълто.
Всички ни гледаха внимателно.
-Бро успокой се!-каза Крис.
-Ти ли ще ми кажеш? Никой няма да ми заповядва какво ще правя или не а най-малко тая двуличница! Кажи ми Крис, защо бяхте вчера заедно на леглото ти заспали. Хубав ли беше секса?-каза Кроф.
Крис се ядоса а на мен ми кипна и го нападнах. Драхме се хапехме се, но накрая момчетата ни раздърпаха. Аз бях с леки одрасквания, но Кроф беше целия в кръв и синини. Така му се пада. Щом брат ми качи Кроф в стаята с много усилия Крис и Брент проговориха.
-Ихаа как го подреди.-каза двамата в едно.
Аз се засмях.
-Уча най-различни бойни изкуства а и тези неща с върколаци ми помогнаха.-казах а те ме гледаха като психо.
Реших да се избазикам и включих един от любимите ми въпроси.
-Ко зяпаш ма fuck you!-казах. Гледахме се няколко секунди сериозно и след това бяхме на пода пукащи се от смях.
Както си се смеехме Джо дойде от горе.
-Какво сега тоя да не циври щото съм му смачкала фасона.-казах самодоволно.
-Зо знам, че не ти е приятно, но трябва да му се извиниш до довечера иначе по време на пълнолунието не знам как ще те спасяваме!-каза той с наведена глава.
-Дааа бе ще му се извинявам. Той ме убижда на курва и други а аз само го набих и трябва да му се извинявам! Да да ай ш му еба мамата да еба.-казах и се качих в моята стая.
Чукаха ми ли чукаха на вратата ама аз така и не отговорих.
YOU ARE READING
Dangerous life
WerewolfЕто го и моя живот. Мислех, че съм Джини Риус оказа се, че съм Зоела Съг. Мислих, че съм обикновенна сега и аз не знам какво съм. Мислих, че не мога да се влюбя, но ето, че се и то в най-големия тъпанар! Моят живот е смърт зачдруги! Опасен живот!