>5<

64 9 9
                                    

ГТКроф:
За каква се мисли тая никаквица? Коя е тя, че да ми казва какво да правя да не би да е майка ми или баща ми? И да е няма това право! И момчетата я подкрепят! Уж Брент и Джо трябва да са ми опора а Крис да е мой брат и да сме алфите тук той ходи спи с всяка нова! Ай сиктир! Но пък днесе ще я видим как ще се гърчи от болка под лунната светлина. Мен ме насини хубаво. Признавам си много добре умее да се бие, но малката още не е обучена как да се контролира напълно. По едно време чух как доло си викат и реших да подслушам.

-Да бе ще му се извинявам той ме убижда на курва и други а аз само го набих и трябва да му се извинявам!-каза тая пача и затръшна вратата на стаята си.

Беше ми достатъчно само това!

-Знеш, че ти си си виновен и, че тя може да те убие само докато спиш, обаче си прекалено самовлюбен, за да си го признаеш първо на себе си после на околните около теб!-каза шибаното ми подсъзнание.

-Оооо ма ти са завърна! Тъкмо мислих, че съм са отървал от теб.

-Ооо от мен няма отърване любими!-каза сопнато.

-Иъл стой далеч от мен не съм гей!

-Просто си го кажи ти си самовлюбен педал!-каза то.

-На майка ти съм се метнал!

-Ааа не с такова изчадие като тебе не може да се живее!-каза мини мен взе някакъв сак и изчезна.

Алелуя без досадници. Легнах си и пуснах телевизия. Намерих любимия ми комедиен филм 'бели мадами'.
Смях се като ненормален. По едно време Крис влезе в стаята ми, но не го отразих. Седна до мен и ми изключи телевизора.

-Аз гледах това!-казах сериозно.

-Брат ми тя има нужда от теб и ти го знаеш и за всичко което и се случва си виновен ти!-каза той спокойно.

-Няма да стане!
А и Крис тя прави ли добри свирки или още не ти е направила?-попитах раздразнен.

-Крофърд нищо не сме правили! Тя ми е като сестра! И да не я ревнуваш а а а?-попита леко смейки се имитирайки момичешки глас.

-Иъл не аз не се влюбвам! И добре вярвам ти!-казах смейки се!

-Дааа напрао ти повярвах!-каза смейки се.

-Знаеш, че не съм се влюбвал и това няма да стане брат ми! А и да има помощ и се сърдя.-казах сериозно.

Dangerous life Where stories live. Discover now