Обоже Крофърд тва е сестра ми бе педерас!

86 11 0
                                    

Преди да зачетете главата в тази глава че може и по-нататък да има вулгарство и моменти с +16 +18. Колко повече чета най различни истории толкова повече се убеждавам, че повечето читатели желаят в повечето истории да има моменти с +18 и реших да не съм толков безчувствена към тях затова ще правя понякога такива моменти. Преди да се зяпочне на такива части винаги ще отбелязвам хората като мен които не им е приятно на тия сцени да пропуснат. Благодаря за отделеното време обичям ви!❤❤❤
ГТК:
Доведох Джини в нас. Бързо извиках Брент, Крис и Джо. Първи дойде Джо и като видя Джини замръзна.

-Кккакво си направил с нея Кроф?-изшептя едвам едвам Джо

-Не ... Не я видях и тя изкочи пред колата и  я блъснах ии...-запелтечих.

-Как можа бе педерас това е моята сестра близначка! Толкова много се опитвах да стоя далеч от нея и в това време да я пазя а ти?-изкрещя Джо.

Аз се сковах. Тя е неговата сестра. Кво стаа тука бе?

Джо я взе от ръцете ми. Качи я в неговата стая а аз барабар след него.

Направи някаква магия, но тя не се събуди даже пулса и отслабна още повече. Джо се разплака. Тя беше изпаднала в кома.

***след 1 месец***
Джини все още е в кома. Телефона и постоянно звъни и се налага да напиша някакво извинение към приятелката и Аляска или към смотаните им родители. Къв е тоя брат беее да иска секс от "сестра си". Аз и Джо постоянно сме до нея и и говорим. На мен ми се върти една идея ма не знам дали Джо ще се навие. Абе не ме интересува ще я охапя пък каквото ще да става. Ще бъде и в полза  за отбора. Сега беше по сред бял ден. Всички бяха в къщата. Не бих сторил това посред бял ден. Вечерта всички ходим по дискотеки и клубове в които има многооо..... курви и проститутки. И който ги е измислил съм му много благодарен. Вечер си изразхождам енергията и спа като къпан. Взе да се свечерява а аз реших първо малко забавление после ще ухапя Джини и ще спя с някоя може бданезнам както се нареди ноща ми.

Отидох в един клуб близо до нас. Знам ги всичките наизуст. Краката сами ме водят когато си поискат. Влязох в клуба и ето го любимия ми аромат: алкохол и цигари. Тук там някое джоинтче и наргиле. Видях Джо, брат ми и Брент на едно от VIP сепаретата и се запътих на там. Взех от туко що навитите цигари на Брент и запалих една. Харесва ми вкуса на тютюн и трева смесени с катран. Харесва ми това, че тези наркотици влият на милиарди, но не и на мен. Аз бях над тях. Направих два пръстена от дима който излезе през устата ми и се усмихнах ехидно. До нас дойдоха някакви проституки. Аз си харесах една червенокоса а за другите блондинки и брюнетки.

Dangerous life Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin