ΩGİRİŞΩ

54 4 1
                                    


Keyifli okumalar!


1997 YILI MAİNE;

Maine'ye her zaman ki gibi bir gece çökmuştu. Dışarı da yagmur yagıyor çogu evi ruzgar ugultuları dolduruyordu.                                                                                                                                                    Yollarda trafik sorunu yaşanırken , kimileri kazalara magruz kalıyordu.

Tum bu olanlar yaşanırken , bu olaylardan habersiz daha dogrusu hiçbir şeyi umursamayan Tom , babasının ona aldıgı resimli kitabı inceliyordu. Daha okumayı bilmesede , resimleri kafasında biriktirerek kendi hikayelerini tasarlıyordu.

    Tom, son sayfayı da kapattıktan sonra, yataktan inip degerli kitabını kuçuk çalışma masasının önune koydu. Canı bir tane daha istiyordu.

Tom bunları duşunurken annesinin gelen sesi ile irkildi.

''Tom haydi tatlım! Yemek vakti.''

      Tom buna sevinse mi yoksa uzulse mi bilemedi. Sonuçta yemek yerken kitap okuyamazdı. Suratını asarak odadan çıktı.

Asagı kattan tabak sesleri geliyordu. Belli ki annesi sofrayı hazırlamaya başlamıştı.

Tom yemege gitmeden önce babasının ona her zaman dedigi şeyi yapmak için döndu...            - elleri yıkamak-

    Lavabo , kendi odasının karşısında bulunuyordu. Onun yanında ise anne ve babasının odası bulunuyordu.

O odaya fazla girmezdi. Çunku annesi ona girmemesini tembih etmişti. Sonuçta özel eşyaları bulunabilirdi ve Tom annesini sinirlendirmeyi istemezdi.

Tom lavabonun kapısını tam açacakken aşagıda kapı sesi duyuldu.

Tom'un içini sebepsiz bir korku kapladı. Sanki şu an da kötu bir şey olacak gibiydi.                      - kim bilir belki de olacaktır...-


ΩΩΩ


-Bölum sonu-



ORANTISIZ; Alevlerin YükselişiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin