A mi kis V8gtelenünk

2.3K 108 66
                                    

Üdvözlöm egymillió forintos (drága) olvasóimat!Ez lenne a legújjab könyvem,melyben a wattpad szörnyű könyveit fogom kifigurázni!Nem fogok szépíteni,azt elárulom!Ezt az irományt nem bántásképp hoztam létre,már most elmondom! olvasást!

Ma egy olyan könyvel kezdeném,aminek már a címe is hibás,de a borítója is.Tapsvihar!

By:@Anonymussxd

Történetünk első fejezetének címe:

A mi "kis" szökésünk

"Hol is kezdjem hogy megértsétek?Hànyszor kérdeztétek magadoktól tettétek fel a kérdést.
Létezik e az igaz szerelem?
Ne gondolkodjatok rajta túl sokat rögtön megvàlaszolom .!

LÉTEZIK!!!"

Már az első mondatok is tele vannak értelemmel,de itt kezdődött el a borzalmak órája.

"EZ az észvesztő történet pont erről szól.ez a csoda velem is megtőrtént.

FELCSIGAZTALAK
AKKOR ÜLJ LE KAPCSOLD KI A TELOT ES HALLGASS VÉGIG .!"

Jólvan,eddig számoltam a hibákat.Összesen 9.Inkább nem számolom,úgy jobb.Nem szeretnék megtanulni ötvenmillióig elszámolni.

"Kocsimban ülök,vagyis nem az enyémben mert nekem nincs is jogsim plàne kocsim." Felmerülhet a kérdés,akkor most hová ültél be?A szomszéd Józsi bá' autójába?"Szorítom a fínom bőr kormànyt."Gumicukor ízű?"Amúgy a az életem legszebb dolgáé a kocsi az exéjé."

MI VAAAAAAAAN?????

Megfejtéseket várom az 666 6666 666-os telefonszámra!

Köszönöm!

"Kölcsönvettem , elbugàztam kerek et oldottam vele. bàrhogy is mondhatnàm bàrhogy is füllenthetnék eszeveszett hazugsàgokat:én ép sétàltam és épp beleestem a rohadt ford mustàngba."

Én pedig hazudnék,ha azt mondanám,fapofával olvastam a sorokat és nem sírtam a röhögéstől.

"Semmin sem vàltoztatna nekem ma mindennél a fontosabb a sajàt életem.Számít rám!"

Tartalomhoz nem kapcsolódó mondat lvl.1000

Mi nem változtatna semmin?Egyáltalán valaki érti ezt a szart???

Visítok.

"Elképzelni sem tudom milyen lenne az életem nélküle."

WÁÁÁÁ!Csak nem????!!!

Egy értelmes mondatot vélek felfedezni?Ez nem lehet igaz!

"Na mindeggy ezzel most később foglalkozunk most dolgom van." akkor hát "mindeggy"Éppenséggel egy kórházba akarok betőrni" nem betörni,visszamenni,vagy az ottfelejtett gyógyszereidet elvinni"Hogy szépséges ÉYM-T mert hohgy így hívják a vilàg legszebb mosolyát"

Keresem az értelmet,továbbá is sikertelenül.

Tehát foglaljuk össze.Amy beül egy full ismeretlen kocsiba,elmegy a kórházba,hogy szerezzen ÉYM-T mert attól lesz gyönyörű a mosolya.Helyesírás,vagy fogalmazás szikráját nem találom.

"Igen annyira aranyos mikor mosolyog es folyton ezt csinaja vagyis csinalta most kicsit kevesebbet mosolyog mivel beteg eléggé beteg .!..

Okééé...

" Ezt is késsőbb mennem kell sürget az idő!"

Annyira sürgette az idő,hogy összecsapott öt perc alatt egy szörnyű irományt.Egy szó:Igényesség.

"Még egyszer belemarkolok a bőrkormànyba olyan " ki a fasza gyerek" nézés a visszapillanto tükörbe utoljára es mehet a menet."

Ékezet,hol vagy????

Na jó,én itt untam meg!Mire kibogoztam és lemásoltam ezt a borzadályt,addigra már véget ért a türelmem,kétszer is!Higyjétek el,én egy marha türelmes ember vagyok,de mire én lemásoltam ezt a nyomorék fél oldalt (!!!) már este tíz lett,úgy,hogy kilenckor kezdtem.KATASZTRÓFA!

Leírhatatlan ez a szörnyűség,úgyhogy jelenleg ülök a heverőn,nézem a telefont-kiégett agysejtekkel-és próbálom megemészteni a megemészhetetlent.

Oldalak:3/egy negyed

Vélemény:Ez egy borzalom!A tartalom érthetetlen,a helyesírás elveszett (R.I.P. A Magyar Helyesírás Szabályai) és ez a sztori nem nevezhető könyvnek!Aludd ki magad,és csak akkor kelj fel,ha elfelejtetted,hogy továbbra is így fogsz írni.

Végeredmény:10/3

Ez megemészthetetlen,mire a rémálmok erről a gyatra "könyvről" elmúlnak,addig talán te is felébredsz az előbb említett hiperálomból.Joggal mondom,hogy ez egy BORZALMAS IROMÁNY.

Szidhattok nyugodtan,én csak annyit mondok;szarni bele

Viszlát!

Borzalmas Irományok WattpadonWhere stories live. Discover now