Üdvözlöm egymillió forintos (drága) olvasóimat!A mai napra egy olyan szipi-szupi irományt leleményeztem a wattpadon,amiben az én névrokonom lesz az egyik szereplő (jó,én Lilia vagyok,nem pedig Lili,de ez még belefér)!
Ez egy kincs!A múzeum falaira feltéve,arany keretbe téve kellene tárolni!És minden nap gyönyörködhetnénk benne!
By:@Annamariosztcs
Történetünk első fejezetének címe:
A kezdet kezdete
Ebben a rövidke részt vehetjük egy prológusnak.Egy igencsak gyatra prológusnak.
"Én egy 15 éves lány vagyok, a nevem Zsófi!" Ahhoz képest hogy a könyv a további részekben ostobább lesz mint a segglyukam,ez a mondat annyira gyönyörű!"Ez az egész egy gyönyörű napon kezdődött,amikor haza felé tartottam a suliból.A legjobb barátnőm Lili talált magának egy pasit és arról beszélgettünk"Itt kerültem képbe én (Hehe)"
Első mondatainkban még látom a szikrányi értelmet,viszont erre a következő részekben nem számítok.
"-Amugy mi is a neve?-mondtam izgatottan!" jól tettem az előbb"-Richárd!-mondta és elővette a telefonját és mutatott róla egy képet.-Tényleg cuki!!-mondtam és elmosolyodtam"
Az "és"-ből úgy érzem,kicsit sok van.
Zsófikánk hazateleportált (ezt még a DeLoraine is megirigyelné),és megnézte faszbúkon,hogy ki tetszik nekem.Aha,jó.
És dancsó-csalamádé-pinpong-subidubi!Elkezdődött Zsófika szívében a " fölösleges és elhamarkodott szerelem" nevű projekt.
Aggódott,hogy én ki fogom nyírni.Ha rajtam múlna,kedves Zsófi,már hozni kéne a mécseseket és a virágokat.
"-Basszus!Lili kifog nyírni!" Hidd el picinyem,ha lehetne rá lehetőségem,te már halott lennél"Ekkor belépett az öcsém Erik"Indulás a parlamentbe!fel kell vetetnünk az érvényes nevek közé a "belépett az öcsém Erik"-et.Ha engedélyezik,már megvan a gyermekem neve!"-Mért nyírna ki?" Látom,Belépett az öcsém Erik sem értelmesebb nálad,Zsófi"
-Mert tetszik nekem az a fiu aki neki is-ekkor a homlokomra csaptam-Mért vagyok ennyire hülye?"Ki hoz nekem kötelet??????(Nem zsófikának)
Ezután Zsófika tanakodott.Elvégre:ráirjak vagy ne irja.
Vígül írt neki egy "csumiká"-t és folytatódott a nagyon sugár beszígetís!
-Gazsi!Most nem te írsz!Írt neki egy sziát és...TRAM-TRAM-TRAAAAAM!visszaírt!!!!!!
VOUS LISEZ
Borzalmas Irományok Wattpadon
AléatoireNem minden könyv "szipi-szupi" a wattpadon.Igényesen kell írni,viszont vannak emberek,akik ennek ellenére is hulladékot próbál ránksózni.Most le fogom rántani a leplet eme könyvekről! -Nem fogok szépíteni -Megpróbálok segíteni a kedves olvasóknak jo...