Üdvözlöm egymillió forintos (drága) olvasóimat!A mai napra egy olyan könyvet választottam,ami olyan szinten rossz,hogy az már nekem fáj.Sajnálom a nagy késést,de elkaptam a vese-medence gyulladást!
By:@InezKszegi
A borítóján egy lány van.Szuper.
Az első oldalon a szereplők szerepelnek.Ugyanez volt a helyzet az előző résznél.Teletűzdeli az egész irományt (már ha ezt így lehet nevezni) képekkel,így hát az olvasók semmit nem tudnak elképzelni.
Történetünk második fejezetének címe:
Költözés/mesélés
"Ma elköltöztünk a városból egy másik-ba'" Van olyan város hogy másik?Vagy csak én vagyok hülye?"Ahová miköltözünk az:London
AZTAROHADT!!!!!!TI IS LÁTJÁTOK????
NAGYBETŰVEL ÍROTT VÁROS A LÁTHATÁRON????
",hát igen London-ba de nagyon fog nekem hiányozni ez a ház a barátok + a suli nem azért mert szeretem a szlit"Miért van olyan érzésem hogy a " szlit" az egy nem létező szó?"hanem azért mert hiályozni fog a bulik a suliba"Nekem meg a könyved vége "hiályzik"a játékok stb."
Első borzadály-rész vége.Hála istennek!
Együtt imádkozzunk,hogy kedves InezKszegi olvassa ezt a részt!!!Ezután egy kesze-kusza rész jön amit már nem volt kedvem megfejteni (nem volt szabad öt órám) és bemásolni ide.
"Mert na,ezt nagyon furcsál és késöbb is fogom ez egy igazi relytéj" Az is rejtély (igen,így kell írni helyesen) hogy miért keverted össze a két "j"-t"de egyszer minden kiderül na igen"
Szegén magyar helyesírási szótár!Mindenki emlékezzen meg róla!
"Apukám-nak eg cége van sok pénzt keres,anyukám az fog orvos" A fogorvos az biztos külön van!A több mint ezer helyesírási szótár téved!"
Hát mint mondjak ő is jól keres én énekes nő szeretnék lenni"Az istenért már!Az énekesnő EGYBE van írva!A fogorvos SZINTÉN!
"Nert mindig szeretem hallgatni ahogy mások énekelnek ezért szeretném hogy emberek az én számaimat halgassák de mindegy késsöbb lesz szó"
Mindjárt megdöglök!Sírva rohanok el!
"A suli neve amibe menni fogok az a:Histles-be igen fura név szóval lehet hogy a suli is fura lesz 😂." Nem a suli neve fura,hanem az,hogy nem vagy képes olvasni.Valószínű,nem az a neve hogy Histles.
Elmondja a főszereplőnk,hogyan ismerkedett meg a barátnőjével.
"Pasim az csak egy volt" Ne csodálkozz ezen,ekkora ésszel"Vele két és fel éve jártam velle de az a fiú megcsalt a suli ribancával és nagyon megbaszta az anya mondta nekem"
Értelem,hol vagy?
"Remélem tetszeni fog nem sokára uj rész😍❤"
Alig várjuk.
Ez eddig nem akkora borzadáj mint amire számítottam,adok neki még egy esélyt,mert úgysem hosszú ez a könyv.
Történetünk harmadik fejezetének címe:
London-ba
"Repűlő-vel mentünk London-ba 2órát ültem azon a ribancos kurva széken" szegény szék :( ilyen barom ült rajta"Most nagyon fája seggem"Akkor az eszed fáj"Meglátam a házunkat London-ba"Hmm..A repülőn van a házatok?"Felcsillant a szemem a káprázatól."
Hjaj..Hol a kötél?????
Kiderül,hogy a szereplőnknek (Leyla) a szomszédja a legjobb barátnője,Aria,aki még nevet is fog változtatni.
"Ariát behivtam a házba és mgkérdeztem hogy:tudnál segiteni bepakolni+kipakolni??Aria:Hát persze"
Itt a szereplőnk elmondja, hogy nagyon profi focista,és hogy a szobája "gyönyörü" lett.Ide egy kép volt tűzve.Tényleg,miért nem magukról tűzdelnek képeket?Hátha rájönnénk,hogy ők ötévesek,akik csak feljöttek a Wattpadra hülyéskedni!
Elmentek fagyizni,autókázni és úszni az uszodába.Az uszodában látott egy pasast.
Itt egy facebook beszélgetéshez hasonló párbeszéd jön.
"Ismeretlen:Szia!
Leyla:hmmm....Szia ismerlek?
Ismeretlen:a nevem Jeson és a te neved mi?"Jeson???van olyan angol név?
"Leyla:Az én nevem Leyla.
Jeson:Nagyon szép csajszi vagy.
Leyla:köszi te kigyurnak nézzel ki + menőne"Ez a rendkívül értelmes párbeszéd után Jeson elhívja Leylát a hamburgerezőbe.
Jó,még egy rész.Olvasd el!Olvasd el!
Jó,elolvastam.
Történetünk utolsó fejezetének címe:
Randi jason-nel
Röviden:Aria neve Ariel lesz,mert az író rövidtávú memóriazavarban küzd.Megtörtént a varázslat,megcsókolta Leylát Jeson (vagy Jason,már senki nem tudja) és ez volt a csoda.Punk tum!
Ennél többet erről a förtelemről nem akarok beszélni!Oldalak:Összes (mert a könyv rövid volt,az isteni kegyelemnek)
Vélemény:Förtelem!Mondjuk igazad van!Utazz el Londonba,ott legalább nem gyötörsz minket!
Összpontszám:10/2
Végeredmény:
"Ma elköltöztünk egy városból egy másik-ba"mert elolvastuk a könyvedet."hiályzik" már egy normális könyv a wattpadról."Repülővel mentünk, 2órát ültem azon a ribancos kurva széken most nagyon fája seggem".Ennyit mondanék."Remélem tetszeni fog nemsokára uj rész😍❤"
Szidhattok nyugotdan,de én csak annyit mondok:Szarni bele
Írjátok meg kommentben,miről szóljon a következő rész!
Viszlát!
KAMU SEDANG MEMBACA
Borzalmas Irományok Wattpadon
AcakNem minden könyv "szipi-szupi" a wattpadon.Igényesen kell írni,viszont vannak emberek,akik ennek ellenére is hulladékot próbál ránksózni.Most le fogom rántani a leplet eme könyvekről! -Nem fogok szépíteni -Megpróbálok segíteni a kedves olvasóknak jo...