Üdvözlöm egymillió forintos (drága) olvasóimat!Mint látjátok,a címben is van már hiba.Ugyanis egy rövid,de szintúgy borzalmas irományt leltem számotokra,csak hogy a maradék agysejtetek is elpusztuljon!Jó olvasást!
By:@Cupycakkkexd
Történetünk első fejezetének címe:
1.
Nem gondoltátok volna,mi?
" Kedves naplóm!Ma a suliba nagyon jó volt.A tanárok engem dícsértek , ugyanis csak nekem lett ötis a dogam.Ma egész nap a macimmal játszottam"
Eddig elmondom,én annyit csacsogok,de annyit!Ehhez viszont mégis...Nem tudok mit hozzáfűzni.
Elmondja Suzy (mint a gyümölcslé?) hogy piszkálják amiatt,mert Freddy-be (igen Cupycakkke!így kell írni!) szerelmes.
"Mindegy.A piszkáláskkt nem figelyembe véve nagyon jó napom voolt :)"
SANYI!!!HOZD A KÖTELET!
"Remélem tetszett!Irjátok meg komentbe hogy legyen-e folytiii!😉😉"
Sanyi:ennyi az első fejezet!Ja,amúgy meg Radics Peti elvette a kötelet!
Lili:MIIII?PETI!
Peti:Bocs,csak faszbúk idiótákat csináltam!A kötél meg gazsinál van!
Lili:Gazsi!
Gazsi:Hinnye mege mán'!há milyen dólog ez,hogy éppen betőrök osztan' megzavarnak közben!
Lili:(legyint) mindegy!Folytatom az írást.
Mi a picsa?
Mén' csak ennyi ez a rész?????????
Történetünk második fejezetének címe:
2.
Nem túl kreatív!
"Hát nem írta senki hogy legyen-e folytatás de nem baj,akkor is lesz!😃😃"
(Tikkel a szemem,mély levegőket veszek)Elmondjak valamit?
(Amit most mondok,nem csak @Cupycakkkexd-re vonatkozik!)
LEGYÉL TÜRELMES IS A JÓ BÜDÖS ÉLETBE!
HA AZ OLVASÓ NEM (MONDOM NEM!!)JELEZ VISSZA,AKKOR VÁRJÁL TÜRELMESEN!
HA MEG NEM BÍRSZ VÁRNI,AKKOR HÚZZ A FRANCBA A WATTPADRÓL!
Gazsi:Neme őnmaga!
Lili:CSITU VAN!MEGMONDJAM MI KELL?(nyugodtabban) sztrájk!
Most figyeljetek!Minden egyes olvasó!Keressétek fel a borzalmas írókat!(példát nem mondok)és mindegyik falára üzenjetek hogyha nem írnak igényesen,akkor húzzanak le a wattpadról!
Vagy üzenjetek nekik!Köszönet @Cupycakkkexd-nek,továbbá @InezKszegi-nek és @Anonymussxd-nek na meg persze @Annamariosztcs-nak hogy felnyitotta a szememet,és a könyv eme része után,az egész iromány szünetel!Köszönjétek nekik!
Jó,folytassuk!
Suzykának fáj a hasa,nyíg az anyjának,hogy hadd egyen tejbepapit.Amit az Élet zűré-ben lévő Lilitől kér.
KAMU SEDANG MEMBACA
Borzalmas Irományok Wattpadon
AcakNem minden könyv "szipi-szupi" a wattpadon.Igényesen kell írni,viszont vannak emberek,akik ennek ellenére is hulladékot próbál ránksózni.Most le fogom rántani a leplet eme könyvekről! -Nem fogok szépíteni -Megpróbálok segíteni a kedves olvasóknak jo...