Vége...

492 46 30
                                    

Hát, ez a pillanat is eljött.

Két gyönyörű év a Wattpadon, rengeteg barát, és egy csomó szép élmény. De mivel kollégista lettem, illetve diákmunkás vagyok, nem tudok új részt posztolni. Ígyhát végleg lelépek a Wattpadról. De tényleg. Ez nem áprilisi tréfa, vagy Clickbait, leléptem.

És hogy miért ide írom? Mert bocsánatot akarok kérni. A megbántott íróktól, a beígért részek hiányáról, és a töménytelenül sok hazugságról amit mondtam.

Emlékszek, az első borzalmas könyvemre, amit itt írtam, tíz évesen, a kanapén ülve, spagettit zabálva. Elvégre, mindenkinek el kell kezdenie valahol! És a megfelelő morállal, kitartással, bárhová, bármeddig el lehet jutni.

Ez vicces. Úgy érzem, mintha a gyóntatószékben ülnék. Félek, hogy amikor majd rányomok a publish gombra, örökre eltűnök, és itt senki sem fog emlékezni rám.

De tudjátok mit? Hiszek bennetek, és tudom jól, hogy nem olyanok vagytok, hogy elfelejtetek egy barátot, és vállalom a kockázatot, hogy kipublikáljam ezt a részt.

Sajnálom. Nem fogok új accountot kezdeni, ugyanis az életben is kezdek ismert íróvá válni. Legalábbis a suliban.

Ami még fontos: pár dolog, tapasztalat, amit mondani akarok.

1. Új írók! A Wattpadon nem csak írunk, ez egy közösség. Olyan, mint a Facebook, csak jó környezetben, tehetséges írókkal.

2. Ne lépjetek le szó nélkül. Igen, ezen is már gondolkoztam. Hogy lelépek egy szó nélkül. De ezt nem tehetem meg sem veletek, sem az írói morálommal.

3. Légy önmagad. Ne hazudozz. Ha csak tíz éves takony vagy, ne hazudd hogy te már felnőttél. Sem fordítva. És ami a legrosszabb: ne csinálj direkt rossz könyveket.

És, csak a miheztartás végett „Szétszórom" ezt az üzenetet, miszerint:

lindylii
VIPkenyer0
yeahitzmeh_
Dorothy1206
Abilovesrainbows
saygoodbye_greenday
VivienDC
Human_Ennard
BejaAsszonyFanok
SharonBiersack14
Renitek
Sarcsa
KiRa_DoNow
AmonSenpai
lellypopp
ComeAndReead
nikcsykee
KateSyran
WW-chan
Purple_Lucy
In_outer_space
Kitti-Cat
Gwendowlyn
Adricki
Black2Lady
Lizziebethp
cryinglittlequeen
JustXH
nikataa
titokzatos_lovas
Booka00
Arabesz
z0ey-r
egykisszurkeagysejt
Ichlet
WolfyBigi
TheFlier
Nononini
Eletem_AZ_Iras25
ThisIsANewHell

Hát, akkor ez lett volna lilalili11, azaz Kovács Lilia, sayonara!

„Írás nélkül nem létezik történelem, írók nélkül nincs univerzum. "

Galántai Zoltán (Átírta: Lilia)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 29, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Borzalmas Irományok WattpadonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora