H.1

782 8 1
                                    

( dit is Scarlett, gespeeld door: Scarlett Leithold❤)

Pov Scarlett

Ik loop naar het grote complex van Ajax. De Toekomst. Aan de ene kant ben ik zenuwachtig omdat ik de jongens echt al lang niet heb gezien.

Ik loop op het complex en ga naar veld 3 daar speel Ajax A1. Ik ben het zusje van Davy. speel zelf bij Yoké. Een hockeyclub. Ik speel nu zelf bij het gedeelte van under 19(spits) Omdat ik nog 18 ben. En naast hockey ben ik een model. Maar meer om geld te verdienen maar ik vind het ook wel leuk.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit draag ik)Zo zie ik er uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Dit draag ik)
Zo zie ik er uit. Mensen noemen me de jonge versie van Barbara Palvin. Maar terug naar het verhaal x.

Ik zie Davy naar me zwaaien, ik zwaai ook blij naar hem terug. Poeh wat een nieuwe jongens zeg. De meeste zijn denk ik rond de 20-23. En paar jonger. Tja.. Ajax weet hoe ze jonge jongens moet trainen en ze ook inform houden. Ik zie Bosz(trainer) naar me toe komen.
Hoi Bosz zeg ik. 'Hallo Scarlett' 'hoe gaat het met je Scarlett?' Het gaat erg goed met me. Ik hoor een fluitje af gaan en dat betekend dat ze klaar zijn. Bosz leuk om u weer een keer gezien te hebben. 

De jongens lopen van het veld af en Davy rent naar me toe en geeft me een knuffel. Het boeit me niet hoe zweterig hij is. Ik vraag aan hem hoe het met hem en Laura gaat. Het gaat goed volgens hem. Ik laat hem los en draai me om en zie een jongen. Blond haar, lang en heel schattig. Het lijkt of de tijd stilstaat omdat we naar elkaar zitten te staren.

Maar ik krijg een klopje op mijn schouder en wordt meteen rood. 'Zit je lekker te staren?' Zegt Lasse. Haha wat zijn we weer grappig zeg ik sarcastisch tegen Lasse. 'Krijg ik geen knuffel' vraagt Lasse een beetje verontwaardig. Ja tuurlijk! beantwoord ik hem. Ik geef hem een knuffel en vraag zacht wie die jongen was. 'Kasper,Kasper Dolberg'. Is dat niet die jongen die zo talentvol is en uit Denemarken komt? 'Ja dat is hem' zegt Davy. Ik laat Lasse los en vroeg of je het hele gesprek had gehoord. 'Ja' zegt Davy. Lief beantwoord ik hem. Dave(bijnaam) ik pak even mijn jas.'Is goed'. Zegt die.

Als ik me jas aan heb loop ik weer terug en zie ik de jongens in hun trainingspakken  en Davy loopt naar me toe en lopen van De Toekomst af

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik me jas aan heb loop ik weer terug en zie ik de jongens in hun trainingspakken  en Davy loopt naar me toe en lopen van De Toekomst af. Pak m'n fiets en fiets niet naar huis maar ga naar de hockeyclub.

Just the sister ft Kasper DolbergWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu