Pov kasper
Dat meisje. Ze was aan het knuffelen met Davy. Ik had door paar jongens haar naam opgepikt. Scarlett. Dus ik ging naar Davy's Instagram en zocht Scarlett op. 1 persoon volgt hij die Scarlett heet. Scarlettklaassen. Ze is het zusje van Davy.
Ik zie Davy naar mij toe lopen. ' come with me Kasper' zegt Davy. Huh why? Vraag ik. 'I need you to show something' o okay zegt ik maar. We gaan in zijn auto en na tien minutjes rijden zijn we bij een hockeyclub denk ik aan gekomen. What is this? Vraag ik. ' my sister Scarlett plays field hockey on a really high level'. We lopen naar het hoofdveld en ik zie paar meiden hockeyen en ook Scarlett. 'They have tonight a match, the guys and I are going to watch. Do you want to come?' Yeh sure beantwoord ik hem.
~match~
De jongens zijn er ook. En Scarlett ziet mij en glimlacht naar mij en ik geef haar ook een glimlach terug. Scarlett draagt een tenue van Pinoké. Met nummer 25(snap je hem??) en met S.Klaassen er op.
Alles is van Adidas. Davy.. 'yes?' Is your sister sponsored by Adidas? 'Yes she is sponsored by Adidas'.
De wedstrijd begint en Scarlett geeft de bal aan een meisje.Einde wedstrijd.
Ze hebben gewonnen met 4-1! Ee komt een man op Scarlett en ze praten wat bij.
Pov Scarlett
De wedstrijd ging goed en we speelde lekker. We schudden handjes en dan komt er een man op mij aflopen.
'Hallo mijn naam is John van der Weert en ben een scout van het Nederlands dames elftal' euhm... hallo, ik ben Scarlett. 'Scarlett wil je een keer met de meiden een training mee trainen? Omdat je echt heel erg goed bent.' Meent u dit serieus? 'Scarlett je bent echt heel erg goed, hier mijn nummer.' Heel erg bedankt! 'Wanneer heb je training?' Ik heb maandag en vrijdag en donderdag training.'kan je morgen komen?' Om mee te hockeyen? 'Ja en verdere informatie geef ik je dan weer.' Ja dat is tuurlijk goed. Ik kreeg een briefje ingedrukt en we zeiden gedag en ik was helemaal verbaast en in shock. Wat was er zojuist net gebeurd? Ik loop verward naar de kant en langzaam komt het besef binnen dat ik ben gescout voor het Nederlands elftal. Ik zie mijn broer en het A1 ajax team staan.'wat was dat zo net?' Vroeg Davy. Ik ben gescout voor het Nederlands elftal! Gil ik. 'Meen je dit serieus Scar?' Ja dit meen ik. O my fucking god!! Dit is echt vet! Ik krijg van mijn team en van de jongens allemaal felicitaties binnen. En pap en mam hebben me al geappt en gefeliciteerd via de telefoon.
JE LEEST
Just the sister ft Kasper Dolberg
FanfictionStel je bent het zusje van een bekende voetbal speler en je komt een keer naar de training en je ziet ineens een nieuwe voetbal speler. En je wordt opslag verliefd. Dit gebeurd allemaal bij Scarlett Klaassen. Ze wordt opslag verliefd . Krijg ze ooi...