H.11

102 3 0
                                    

POV SCARLETT

We kijken dus fantastic beats. Allemaal leuk en aardig maar ik voel gewoon dat ik moe aan het worden ben. Dus ik zeg maar tegen Kasper dat ik ga slapen.

'Okay, sleep tight,'

Ik beantwoord hem niet en loop dood moe weg naar mijn eigen hotelkamer.

Als ik alles heb gedaan, pak ik mijn tefoon en app ik Kas even snel dat het gezellig was en dat die altijd naar me toe kan als er wat is met hem .

~volgende dag~

Ik word in eens wakker omdat ik allemaal bonken hoor.

'Doe open zussie'

Kom Al...

Wat is er Dave?

'We gaan ontbijten dus kom mee

Geef me 10 minuten, dan komt het goed.

'Ja ja, schiet op'.

~10 minuten later~

We lopen naar beneden en ik zie dat alle jongens er al zitten. Iedereen zit al maast iemand behalve Matthijs.

Hey Mat.

'Hey Scar. Lekker geslapen?'

Jawel. Zin in vandaag?

'Ja, we moeten trainen en dat is het wel. En overmorgen is voor ons ook de grote dag. Maar de vraag is ben jij ready?'

I was born ready. Nee, ben wel nerveus maar we hebben echt goed getraind dus het kan niet echt mis gaan denk ik.

POV KASPER

Ik zag hoe ze het gezellig had met Matthijs. Raar genoeg maakt dat me een beetje jaloers. Ook al heeft hij Annekee.

Frenk, how do you know if someone likes you?

'You like someone kas?'

Like like... it's a big word. But I'm definitely interested in her.

'You like Scarlett? You know she is the sister of our captain...'

I know Frenk. But Davy is actually kinda trying to get us together.

'The best advice I can give you is: be yourself because if a girl isn't going for you, she isn't worth the time. But wel all know she finds you interesting. Just wait.

POV SCARLETT

Ik en Matthijs praten over Ajax tot dat we abrupt worden gestoord door mijn o zo leuke broer.

'Scar, heb je goed geslapen voor de grote game?'

Ja Dave, tuurlijk. Maak je daar maar geen zorgen over.. Je weet hoeveel deze wedstrijd voor me betekend, dus je hoeft je echt geen zorgen er om te maken.

Ondertussen liep Matthijs weg omdat die het gevoel had dat die niet dit gesprek zo genaamd moet horen.

'Oké oké, ik wil gewoon dat je het goed doet omdat dit al zo lang je droom is en ik wil gewoon dat je je jezelf niet teleur stelt.'

Komt goed Dave.

Just the sister ft Kasper DolbergWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu