H.9

205 3 0
                                    

SCARLETT

De meiden en ik lopen terug naar de bus. En ondertussen nemen we nog paar foto's met fans.

~time Skip volgende dag~

We zitten met z'n alle te ontbijten. We praten nog een beetje na.

Dagschema

12:00 tot 14:00 sportschool
14:30 tactiek bespreken
15:30 tot 16:00 press
16:00 eten
17:00 tot 19:00 vrije tijd
19:00 eten
Dan alles voor jezelf doen.

Oke. Het is nu 11:30. Ik heb al mijn sport kleren aan om naar de gym te gaan.

(Alle meiden dragen dit) Ik pak mijn tas en mijn petje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


(Alle meiden dragen dit)
Ik pak mijn tas en mijn petje. Ik doe in mijn tas m'n bidon. Brood en bitje en wat geld en mijn telefoon. Op naar de gym.

~na de gym~

Oke we hebben een half uur voordat we de tactiek gaan bespreken. Het is nog best warm in Nice. Alle meiden trekken allemaal andere kleren aan.

'Scarlett, je hebt nog een interview met HOCKEY UK' Oke is goed~gesprek met de coach~

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Scarlett, je hebt nog een interview met HOCKEY UK'
Oke is goed
~gesprek met de coach~

'Meiden, jullie hebben goed gespeeld, morgen gaan we trainen. En jullie gaan nog harder weken. Ik zag fouten in het midden die niet gemaakt moesten worden. Jazz, je ging te ver naar voren op een gegevende moment. Je mag naar voren maar niet al te ver.'

~time Skip naar het interview.

'Hello Scarlett!'
Hello.
'First of all? You guys played so well. Did you expect to win? '
I didn't had any expectations. I don't think it's good to be too confident. Because if you lose, your disappointment is even bigger.
'That's amazing to have that kind of look. I have this question for a while. Are you going to England?'
I am staying at my club. This is where I feel like I can still grow at this moment, if I don't feel like I'm growing anymore, I will go away. But it's not the right time, yet.
'The audience loves you. What is your best advice for girls or guys who are watching this right now?'
Uhm... stay in school and work hard. With a lot of hard work, you can achieve a lot of things.
'You are rumored to be dating the Danish Ajax striker Kasper Dolberg, any comments about this?'
You guys shouldn't focus on our love life's. We are at the end of the day very normal people. To answer your question, I am as far as I know, single.
'Thank you for taking the time, good luck with the competition. Scarlett Klaassen!'

Just the sister ft Kasper DolbergWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu