4 ;

1.5K 9 1
                                    

+ Waaaaaaaaa blinkies your kinky mommy is backkkkkkk ! Miss me baby girls 😏 here update for you okay sweeties ,, sorry for long time no update . Im totally busy . Hoi aku nak SPM tapi kena masuk kawad peringkat daerah ,, kau ghase ? Kk blinkies ,, enjoy your update . Enjoy your Mino Daddy😏😋 loveyou💕+

Lututku masih lagi lemah , tapi aku dibantu oleh Hanbin .

Mino meninggalkan aku seorang diri dibilik ngeri itu kerana ingin menyambut ibunya .

Ibunya pastinya lebih penting dari seorang pelacur macam aku ni .

" Jen okay ? Puan datang jenguk Tuan setiap hujung minggu . Cuma hari Puan datang hari ni , ada sebab lain . "

" Sebab apa oppa ? "

" Sebab kau kena jadi wife aku lepas ni . Kenapa ? Kau ada bantahan ? "

Soalanku dijawab oleh suara lain .

Oh shit .

Wife ?

Isteri ?

Kepalaku kosong , tetapi mulut masih terbuka bagi menjawab soalan Mino itu .

" No . You're my Master . I should listen to you . "

Kepalaku menunduk memandang anak anak tangga .

" Kau buat aku risaulah kitten , aku ingat kau nak bantah . Kalau kau nak bantah , aku nak punish kau dalam red room tu . *lol guysssss fifty shades of grey sangatttt ><* "

Nasib baik aku tak tersalah cakap . Fuh lepas aku satu seksaan .

Tapi ,

Kalau kami dah kahwin , dia ada hak untuk buat apa sahaja dekat aku .

Sebab aku isterinya .

Sedang aku berfikir , bibirku dicium rakus oleh Mino .

Tangannya meramas punggungku , dan dia menarik tanganku menyentuh ereksinya yang sedang mengeras .

Mataku membulat . Sedaya upaya menarik tanganku jauh dari kawasan itu .

Tetapi genggaman Mino kuat , dan aku merelakan jari jariku menyentuh ereksinya dari luar seluar pendeknya .

Aku menggosok ereksinya perlahan , terus dia mendesah perlahan . Mungkin takut suaranya didengari ibunya .

" You guys should get in the room . "

Suara itu terus menghentikan perlakuan Mino terhadap aku . Mataku semakin membulat .

Mampus .

Puan Song .

" Oh ! Mummy ! You see that ? I'm happy you see that ! So this the girl that make me craving for her body and her love , for every fucking minute . Let me introduce you , this is Jennie Choi . Kitty , this is my most prettiest mummy , Mrs Song . "

Aku menundukkan badan sebanyak 90 darjah , menunduk hormat .

Puan Song memeluk dan mencium pipi kiri dan pipi kananku . Dengan takut takut aku memandang wajahnya . Puan Song sedang tersenyum gembira memandangku .

" Well hello there , I'm glad to see you beautiful . So how Mino ? Is he kind or bad ? Don't worry nor scares sweetie . I'm okay , I'm happy to know that my only son want to marry you , so he don't need to fuck those hoes that he met . "

Aku hanya tersenyum . Fasih benar ibunya berbahasa inggeris . Aku faham cuma tak tahu mahu membalas apa .

Apa yang patut aku balas .

" Jangan risau my daughter in law , mummy tak makan orang . You cantik sangat . Your body pun cantik . Patutlah Mino suka you . "

Ibu Mino seorang yang sangat peramah , seperti Mino . Mulutnya manis tidak lekang dari pujian dan senyuman .

Kami duduk seketika di sofa , Mino sedari tadi hilang tiba tiba muncul membawa sedulang air oren .

Dulang itu diletakkan diatas meja dihadapan kami , terus dia melabuhkan punggung disebelahku .

Tangannya pantas melingkari pinggangku , kepalanya pula diletakkan dibahuku , sesekali mencium lembut leherku .

Tidak malukah dia berbuat demikian dihadapan mummynya ?

Aku pula merah muka menahan malu .

" Mino stop that . She is shy right now . You shouldn't do that in front of me . Yes she is your sex slave , but she is innocent . Don't do something like that to her . "

Tergamam seketika aku mendengar perkataan sex slave yang keluar dari mulut Mrs Song . Dia tahu ?!

" Yes darling , I know that you're Mino's sex slave . But nothing to be worried . I like you . Mummy nak you tengokkan naughty boy mummy ni okay ? Mummy dah taknak dia bawa balik perempuan , keluar masuk bilik . So better you kahwin dengan dia . Lagipun dia bawa mummy jumpa you . That mean he seriously want you to be his wife . "

Aku hanya diam memandang gelas yang berisi jus oren dihadapanku .

Kepalaku ?

Kosong .

Perlukah aku terima lamaran dia ?

++ tbc ++
+ bapak pemalaih laa ,, lagi nak SPM lagi pemalaih . Takguna punya author haiyoo🙄🙄 sabaq gais ,, i duk kejar bagi banyak update . Tapi kalau takda sambutan i unpublish then publish story lain . Setuju ? Deal ? Yay or nay ? Respond . Okay bukan PT3 ja ada borang responden bla bla bla tuu ,, aku pun ada pft . K k komen tau deal or not , setuju or tak , yay or nay . Okay ? Muah💋 +

Slut's Diary.Where stories live. Discover now