Aku menonyoh mataku , masih penat dengan majlis perkahwinan aku semalam .
Percaya atau tidak , selepas lamaran pada petang itu . Esoknya juga aku berkahwin dengan Song Min Ho .
Dan hari ini aku telah sah menjadi Song Jennie .
Aku memandang tangan yang melingkari pinggangku .
Aku memandang wajahnya pula .
Mino tidur dalam posisi meniarap , menarik tubuhku supaya lebih dekat denganya , terdengar dengkuran halus dari Mino .
Kalau aku penat dengan majlis semalam , begitu juga dia . Walaupun apa yang kami lakukan mudah tetapi sehari suntuk duduk atas pelamin , senyum .
Kau ingat tak penat ?!
Aku tersenyum kecil dan menyentuh pipinya . Bibir didekatkan , dan aku mencium pipinya lembut .
" Terima kasih ambil kitten jadi wife master . Kitten sayang master . "
Kitten ? Master ? Perlu ke aku guna lagi perkataan tu ? Aku kena ikut selagi Mino tak putuskan jangan panggil dia dengan perkataan master tu lagi . I'm still his slave after all .
" Master pun sayang kitten . Rindu nak peluk kitten macam ni . Semalam sehari tak dapat peluk cium kitten macam ni , master rasa macam nak gila . Kitten jangan tinggal master ya ? "
Suara itu mengejutkan aku . Aku ingat dia masih tidur . Tepi dadaku dicium lembut .
Meremang bulu roma aku , aku mengaku aku juga rindukan sentuhan dia .
" Kitten memang tak boleh tinggalkan master pun , tapi kitten takut . Kitten takut master yang tinggalkan kitten . "
Aku mengukir senyum kecil . Ya , mungkin ketika Mino sudah bosan denganku , dia akan mencari perempuan lain yang mampu memuaskannya lebih dari yang aku mampu .
" Kenapa kitten kata macam tu , hm ? Master sayang kitten , mana boleh master tinggal kitten . "
Mino menggigit kulit leherku , meninggalkan kesan kebiruan disitu .
Jika Jennie fikirkan kemungkinan yang Mino akan meninggalkannya wujud , lain pula dibenak fikiran Mino .
Mengahwini Jennie bukan pilihan salah baginya . Meninggalkan Jennie kesalahan terbesar yang akan dilakukannya . Menyayangi Jennie itu perkara yang dia ingin lakukan .
Pelukan pada tubuh Jennie , Mino eratkan . Bibirnya pantas mengucup lembut pipi gebu yang telah sah menjadi miliknya .
Bukannya dia tidak rindu akan kehangatan tubuh ini , tetapi baginya , setelah berkahwin , Jennie bukan lagi his sexy slut , Jennie adalah isterinya yang berhak menerima kasih sayang . Mungkin nickname master - kitten itu akan kekal tetapi layanannya terhadap Jennie pasti berbeza .
Kenapa ?
Kerana Jennie adalah isterinya . Jennie bukanny seekor anak kucing yang perlu dibelai , diberi susu sehingga kenyang untuk membuatkan dia gembira . Dia manusia , dia isteri , dia perlukan kasih sayang dan didikan . Jennie perlukan perhatian dari segi mental dan fizikal .
Maka Mino akan berada disini , sedia menjadi seorang yang lebih baik untuk Song Jennie nya .
Akhirnya mereka kembali terlena .
----
+ sayanggg ,, I buat double update harini . Lepasni chapter yang manis manis gituuuuuu . Nak tau manis macam mana ? Baca okay . Muahh . +
YOU ARE READING
Slut's Diary.
FanfictionKisah , Di antara seorang pelacur dan ' Master ' nya . Di antara aku dan seorang Song Min Ho . #Slut'sDiary