Jsem venku, běžím před rozbouřeným davem. Schovám se v nejbližší uličce za popelnici. Schoulím se do klubíčka a začnu brečet. Slyším jen, jak rozbouřený dav na mě křičí: „Čarodějnice!!! Čarodějnice!!!" Se slzami v očích utíkám pryč. Najednou se probudím. Byl to jenom sen. Jsem šťastná, ale hodně vystrašená. Takovéto sny se mi obvykle nezdají. A tohle může být pravda, pokud si nebudu dávat pozor kdy a kde je použiju. Protřu si oči a jdu se osprchovat, abych ze sebe smyla ten špatný pocit z toho snu. V zrcadle se zase leknu, ještě nejsem zvyklá na svůj vzhled. Osprchuji se a jdu se obléct. Jdu do pokoje a zapnu notebook a uvidím, že tam mám napsané nejrůznější kouzla a schopnosti a pod tím je napsáno vyzkoušej to. Sednu si na postel a čtu.
1. Teleportace.
Tohle jsem už udělala, ale zkusím to ještě jednou. Připadám si, jako ve filmu American Horror Story Coven když tam byly čarodějky, které zkoušely 7 divů která z nich je nejvyšší. Představím si obývák a najednou se tam objevím. Je to zábava a tak to dělám dál. Posupně si představuji různé části našeho bytu a postupně se tam objevím. Je to velmi zajímavé. Teleportuji se zpátky do pokoje a sednu na postel. A čtu dál.
2. Zmenšit se a zvětšit
Představím si, jak jsem malinká a najednou jsem velká jako mravenec. Utíkám po posteli, která mi připadá jako nekonečná. Přiběhne moje kočka a já mám v očích smrt. Vzpomenu si na to, že moje milovaná kočička ráda chytá mušky a mravence. Rychle začnu utíkat, aniž bych si uvědomila, že se můžu zpátky zvětšit. Snažím se pod cokoliv schovat, ale nejde to, protože v takovéto velikosti je všechno těžší. Utíkání je pro mě velice složité, protože mám chlupatou deku a po té se nedá dobře utíkat. Už chápu všechny malé stvoření. Uklidním se, když vidím, že kočku zaujaly moje rozsypané brambůrky. Uvědomím si moji chybu, co jsem udělala, že jsem se mohla úplně v pohodě zvětšit, ale radši na to chci mít klid, nechci být velká jako naše bytovka. Zpomalím dech a představím si, jak se zvětšuju do mojí obvyklé velikosti. Kočka se okamžitě vyleká a uteče. A já čtu další bod s domněním, že tohle nebudu používat jedině, kdyby o to byla velká nouze.
3. Telekineze.
Vyberu si určitou věc, například přede mnou vidím lahev. S tím by se nic nemuselo stát, když mi to spadne. Kouknu se na ni a ona se trošku pohne. Nejde mi to pořádně ale alespoň trochu. Po půl hodině zkoušení se mi ji podaří posunout o 10 cm. Pak si vyženu z hlavy všechny chmury a uklidním se, protože jsem ještě udýchaná a zneklidněná z toho běhu. Zavřu oči a začnu se soustředit. Otevřu je a vidím, že se flaška nehýbe, hýbe se má celá postel a já letím 0.5 m nad zemí. Pomalu slétnu na zem, abych nic nerozbila a neudělala velký hluk. Ani nechápu, jak jsem to udělala a najednou tohle. Nechápavě zírám na některé věci, které začnou létat okolo mě. Je to zajímavé a jak já se teď znám tak budu ještě línější, než jsem byla teda aspoň doma, nebo když mě nikdo neuvidí. Přisunu si notebook jenom pohledem a jsem velice šťastná, protože po této schopnosti jsem velmi toužila a miluju to. Kouknu na další bod.
4. Měnit podobu.
Tohle bud těžké. Ani nevím jak to udělat. Vyberu si nějakou známou osobnost a nějakou fakt pěknou abych se alespoň nenudila, první zkusím Chloe Moretz Myslím jenom na ni a jak se v ni měním a najednou cítím takový šimravý pocit na kůži, je to příjemné a najednou se proměním Chloe vypadá senzačně no vlastně já je to jako bych, ani to neumím popsat ale je to krása. Zkusím nějakého kluka. Usilovně myslím na Tomše a najednou je tu. Proměním se na kluka, je to vtipné. I hlas mám jeho. Přijde mi to velice vtipné. Představím si, jak se vracím zpátky do mé kůže a to se taky stane. Takhle se cítím nejlépe. Pomocí teleportace se přesunu zpátky k notebooku a přečtu si další úkol.
5. Vyčarování
Po tomhle jsem taky toužila a velice moc. Vezmu jeden z časopisů, co mamka včera přinesla ze schránky. Vzala jsem Elektromax. Kouknu na první stránku a vidím malou fleshku. Vyčistím si mysl a představím si jak se ta fleshka tady objeví a najednou BUM fleshku tu je. Fascinovaná si ani neuvědomuji, co dělám a najdu nějakou drahou televizi na internetu a BUM je tu i televize přesunu ji na stůl a chci ji zapnout, jenomže to mi nedošlo, že mám jenom televizi nemám kabely a ani prodlužku tak hledám nějaké kabely k té televizi a BUM a jsou tu a také prodlužka BUM a je u mě. Všechno si zapojím podle návodu, co najdu na internetu. A jdu koukat na televizi. Ale mě to nedá a říkám si co je na tom iphonu tak super najdu si na internetu Iphone 7 a BUM je tu taky všechno si tam dám všechny aplikace a jsem na něm na můj starý telefon, si ani nevzpomínám a to uběhla jenom hodina, kdy byl ten telefon jedna z nejpoužívanějších věcí doma. Ale mě to nedá ještě víc a vyčaruji si novou obrazovku k počítači a novou bednu, repráky, různé hry, herní notebook a různé drahé hry po několika hodinách si uvědomím, co jsem to udělala, ano mám spoustu drahých věcí, které bych nikdy neměla, ale měla bych s těmito schopnostmi spíše pomáhat než je zneužívat. Sice si to řeknu, ale jdu si dál hrát hry. Líbí se mi to samozřejmě ale tohle všechno co chci, se mi do bytu nevejde. Zavolám mamce na mobil a vzkážu jí, že se stěhujeme. Ano řekla sem si, že to nesmím zneužívat, ale prostě lidská hloupost, je velká. Nebojte, nevyčaruji si dům, ten už máme, jenom není opravený. Pomocí teleportace se přemístím do našeho druhého domu a tam se snažím vykouzlit co nejútulnější domov. Pomocí mé magie opravím základy, vymaluji, odeženu všechny brouky a myši a všechny škůdce, přičaruji si všechny věci, co by měly být v takovém domě a taky můj pokoj. Ten si ale samozřejmě VYTUNÍM, pokoj si udělám v podkroví, bude velký jako byt, jenom to bude pokoj. Přičaruji si tam zdi, vymaluji si to tu modře, dám si podlahu a ne koberec, velkou postel, krásnou skříň s velkým prostorem, Balkon, a i věci co jsem si přičarovala v minulém bytě. Velice se mi to líbí ale ještě tu něco chybí, zvířata, přemístím tam své mazlíčky ale já vždy snila o vlkovi tak si ho najdu na netu a v zápětí běhá vlk po zahradě. Jsem velmi šťastná. Ale vzápětí mi dojde, co jsem zase udělala. Už se mi to vrátit nechce. Jdu do mého nového pokoje. Kouknu na notebook a uvidím poslední úkol.
6. Uzdravení a oživení
Vezmu si našeho malého pejska, který má špatné nožičky. Zamyslím se, sáhnu mu na nohy. Ucítím jak se tam něco děje a asi po 15-ti minutách náš malý pejsek seskočí a utíká pryč jako by nikdy ani špatné nožky neměl. Super umím uzdravit ale co oživení. Vyjdu na naši velkou zahradu s domněním, jestli tam není nějaký brouk nebo ptáček mrtvý. Po půl hodinovém hledání najdu malé mrtvé kuřátko od sousedů jenomže je za plotem. Rozhlédnu se okolo mě, jestli tam někdo není. Nikoho nevidím a tak pomocí telekineze si podám kuřátko. Chytnu ho do rukou a myslím na to, jak žije myslím jenom na veselé věci. V mých dlaních ucítím malí pohyb, cítím tlukot jeho srdíčka, ale stále se nějak nehýbe. Snažím se čím dál tím víc, ale stále nic jenom začalo dýchat. Už jsem z toho na pokraji sil a malé kuřátko ožije. Jsem z toho velmi unavená, žádné kouzlo mě nezřídilo jako tohle. Budu se snažit to také dělat co nejméně protože je to hodně unavující a těžké. Jdu do pokoje a lehnu si na moji novou velkou postel. Je tak pohodlná a já se zachumlám do peřin a jenom cítím, jak se ke mně blíží má kočka. Lehne si mi k nohám, pozdraví mě jejím ladným mňauknutím a usne. Já se na ni kouknu, pohladím ji a usnu.
ČTEŠ
Změna
FantasyAneta, 17-ti letá dívka, která není vůbec oblíbená, jde s kamarádkou za spolužáky ven pít. Když už přestává být opilá, tak si jde odpočinout, mezi tím padá hvězda, Aneta řekne své nejhlubší přání, i když ví že se to nevyplní, hvězda bohužel hvězdou...