Rozdział 1 Dwie dziewczyny.

30 0 0
                                    

Dwie dziewczyny, Anna i Amelia
bardzo podobne do siebie, o niskim wzroście i o pięknych błękitnych oczach i blond włosach chodzące do podstawówki. Już w w podstawówce wszyscy je lubili, z wyjątkiem jednej Pani, która  nie lubiła dzieci nie wiadomo z jakich powodów i jakimś cudem dostała się do pracy w szkole. Pani miała na imie Krystyna i uczyła Anke i Amelie matematyki i polskiego, ale już nie uczy w ich szkole. Zawsze gdy miały  dobrze test z Polaka lub z matmy Pani dawała im czwórkę , nawet kiedy miały jeden błąd. Krzyczała na nich i dawała nieodpowiednie za gadanie. Choć Anka i Amelia się tym nie przejmowały i uczyły się bardzo dobrze. Anna i Amelia  mieszkały w na Jodłowym wzgórzu . Na wiosnę dziewczyny często  przychodziły do Kuby na konie i podziwiały piękne doliny, wzgórza i wioski. Jedna z drugą kłóciły się tylko i wyłącznie o chłopaków. Anka miała  podobny do charakter do chłopców bo lubiła z nimi przebywać a najwięcej spotykała się z Kubą. Amelia.. ona... ma dużo przyjaciół ale nie bawi się z chłopakami. Dziewczyny kochają zwierzęta i dużo marzą o przyszłości. Kochają naturę i szkołe.Chodzą do 6 klasy i cieszą się życiem. Nie mają  apetytu i nie chcą by ich wyśmiewano z ich chude sylwetki. Urodziny zawsze  obchodzą razem bardzo się kochają i są prawdziwymi siostrami. Jedna oddała by życie  za drugą.

Bliźniaczy losOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz