Byl to velice chmurný den, když se Alenka s kufříkem vláčela do schodů svého nového bytu na adrese 221a Baker Street. Velice se těšila, až se zabydlí, když najednou kolem ní proběhl muž. Alenka byla vždy prudce inteligentní, dokázala v lidech číst jak v internetovém článku o tom, že je PewDiePie nacista. Jen se na muže podívala, a kolem něj se objevily písmenka.
"policista" (protože měl na sobě velkou bundu s nápisem POLICE)
"ženatý" (protože se ho kolega v chodbě zeptal, jak se má žena)
"starý" (měl trošku šedivé vlasy)
"ve spěchu" (protože běží)
Alenka se v duchu pochválila za briskní dedukci. To totiž nikdo nevěděl, ale měla IQ 280.
"Vidím, že běžíte, Lestrade." ozvala se najednou z chodby slova ostrá jako lícní kosti toho, jež je pravil. "Jste tedy ve spěchu."
"HELE SHERLOCKU NEDĚLEJ CHYTRÝHO JÓ" ozval se jeho podstatně menší, plavovlasý společník ve svetru.
"jmenuje se sherlock" uvědomila si Alenka, s pomocí svého neuvěřitelného intelektu. a tak sledovala situaci před sebou.
"máš pro mě tedy případ?" zeptal se znovu Sherlock, jak mu kudrlinky svůdně padaly do obličeje. Alence se na moment zastavilo srdéčko.
"Ano, mám. Čtyři lidi zmizeli, nemůžem je najít."
"Dobrá, Lestrade." reagoval Sherlock. "Potřebuju všechny informace, co máš. Kde jsou ty lidi?"
"To nevíme."
"Ach, typický Scotland Yard."a tak teda alenka zahodila kufr, přímo příchozímu Andersonovi do tváře, a vystoupila před trojici mužů. "JÁ VÁM S PŘÍPADEM POMŮŽU." vykřikla, až z toho její nová domovnice paní Hudsonová začala sepisovat příkaz k vystěhování.
sherlock, john, i lestrade se na ní tázavě zadívali. rozhodla se tedy svoje místo ve vyšetřovacím týmu, ač jí bylo teprve čtrnáct a půl, patřičně obhájit.
"Druhé, nebo třetí patro?"
"Cože?" reagoval John Watson.
"Říkám bydlíte v druhém, nebo třetím patře?"
"coprosim" udivil se znovu john jejímu nepředvídatelnému odhadu, navzdory tomu, že žádné třetí patro v 221 baker street není.
"vím, že bydlíte ve druhém, nebo třetím patře, protože ste přiběhli zhora. stejně tak vím, že tohle je policista, co právě vyšetřuje zmizení čtyř lidí."
dramatická pauza
"a přišel z venku."
"ÚŽASNÉ!" Lestrade zavzdychal.
Sherlock sepjal ruce, snad přemýšlel, nebo se modlil o únik z tohoto literárního veledíla, nakonec se ale otočil na alenku.
"jak se jmenuješ?"
alenka se mu představila, a poté, co si poměřili penisy, teda intelekty, jí Sherlock nadšeně uvítal v novém povolání, konzultant detektiva konzultanta.
šli teda nahoru do druhého patra, jak alenka vydedukovala, a uvažovali, co se bude dít dál. když najednou sherlockovi zapípal mobil. byla to SMSka.
"unesl jsem čtyři lidi. rozlušti šifru, kámo. najdi je do pěti hodin, jinak ti do bytu pustím vlky. -JM""ale né, moriarty je zpátky!" zalkal Sherlock. "a chce mi do bytu pustit vlky!"
"ukaž mi tu šifru!" alenka vstala ze svého křesla tak náhle, div se nevrhla do krbu.
a tak to sherlock udělal.
šifra: JEMO RÁŽGA"CO TO MŮŽE ZNAMENAT!" vykřikl Sherlock, zmatený. alence to také přišlo velice záhadné, než se jí obrazně, i doslova, u hlavy zableskla malá žárovička.
a zatímco john watson rozsvěcel, protože tam byla tma jako v pytli, alenka už věděla, co se děje.
"je to anagram!"
"výborné, geniální!" zvolal john od lampy."takže to znamená..." sherlock doplnil její dedukci. a tak se bílá písmenka ve vzduchu před jejich obličeji uspořádaly do správného pořadí.
MOJE GARÁŽ
"takže jsou u moriartyho v garáži!"
a protože sherlock občas tajně chodl k jimmymu na čaj a sex, hned věděl, kam se vydat. tak si tedy zavolali taxíka. v taxíku vedle sebe alenka a sherlock seděli, pomrkávali na sebe celou cestu. bylo to nesmírně romantické. john watson jel v kufru.
D O R A Z I L I
když sherlock rozrazil dveře garáže, už tam na něj čekal Jim Moriarty, a za ním seděli svázaní čtyři rukojmí.
"tak se znovu setkáváme, moriarty." ucedil. "našel jsem tě, tak je pusť.""ne, mám pro tebe ještě jeden úkol." řekl s úsměvem, než se jeho velké, krásné hnědé oči upřely alenčiným směrem.
"kdo je to? proč sem taháš civilisty, sherlocku?""Není to civilista," řekl Sherly. "Je jako my. Už teď tě prohlédla."
Alenka tedy vystoupila ze stínu.
"Tvé jméno je Jim Moriarty, a unesl jsi čtyři lidi."
"Neuvěřitelné." zíral na ní Jim. "Netušil jsem, že existuje někdo tak inteligentní. To už je pravděpodobnější, že máš někde tajnou, geniální, zlou sestru.""Chyba ve výpočtu, Moriarty," ohradil se Sherlock v intelektuálním boji. "Nic absurdnějšího, než že mám někde tajnou sestru, neexistuje."
"Ne, neexistuje." přitakal John Watson.
"Ne, neexistuje." přitakal Sherlock fandom.
v tom se ovšem jim moriarty v dramatické piruetě přiblížil přímo k alence, koukající jí přímo do očí. "přidej se ke mě, alenko. potřebuji lidi, jako jsi ty. spolu budeme nezastavitelní."
chvilku alenka uvažovala o tom, jak nesmírně atraktivní je jim moriarty před ní, nebo nad tím spíš uvažuje autor (velice často), ale nakonec udělala krok dozadu.
"NE!" vykřikla, a jebla Moriartyho přes hlavu židlí.ááááááááááááááá vykřikl moriarty. ale protože je velký kluk, sesbíral se z třísek židle a vymotal se z polstrování, jen aby stál zase před ní. "můžu ti dát co chceš. vidím, jak se na mě díváš. celý svět se nás bude bát!"
"NE!!!!!!!!!!!!!!!!" vykřikla alenka znovu, pro jistotu s šestnácti vykřičníky, aby dala moriartymu dostatečně najevo svůj nesouhlas. "Já miluji Sherlocka! Zamilovali sme se do sebe, a nikdy ho neopustím!" zadívala se sherlockovi do očí, ten si jí přitáhl, a políbil. john watson si spokojeně povzdychl, protože si dívku za tak krátkou dobu také oblíbil.
"Ne, nedopustím takové plýtvání tvé geniální mysli!" Moriarty zahlaholal, a vytáhl z kabátu pistoli. Namířil jí na Sherlocka. Vystřelil.
nic se nestalo.
povzdechl si, když si uvědomil, že omylem vytáhl zbraň, se kterou se dneska chystal nafingoval svou sebevraždu. poděkoval sám sobě, že k tomuto omylu nedošlo při fejkování sebevraždy. uznal sám pro sebe, jak je skvělý. PAK SE ALE ZNOVU ROZZUŘIL A VYTÁHL PRAVOU ZBRAŇ.
mezitím se alenka se sherlockem vášnivě líbali,a john watson fandil jejich vztahu.
JIM UŽ MĚL PRST NA SPOUŠTI. když najednou se Sherlock odtrhl od své milované, popadl svého nejlepšího kamarádka Johna Watsona v podpaží, a vší silou jím mrštil Moriartyho směrem.
jak zmatený john letěl moriartymu vstříc, tomu vypadla úlekem zbraň z ruky, a alenka jí v mžiku sebrala. namířila jí moriartymu na hlavu.
"znovu jsem tě přechytračil, moriarty." řekl sherlock na svůj finální triumf. to už ale přijela policie.
a tak zatkli moriartyho. lestrade dal alence i sherlockovi medaile. rukojmí jim děkují každý den. alenka se přistěhovala nahoru do patra k sherlockovi. milují se a řeší spolu případy dodnes.
(a moriarty je ve vězení, a pořád je to menší potupa než ta, kterou mu připravila čtvrtá série sherlocka. takže je na tom vlastně ze všech nejlíp.)
ČTEŠ
Co jste na Wattpadu ještě neviděli
FanfictionTohle není ani trochu parodie. Ani trochu. Je to seriózní a hlavně ORIGINÁLNÍ povídka o tématech, na které na Wattpadu prostě nikdy nenarazíte. Nikdy. Ponořte se tedy do dramatického dobrodružství sličné dívky Alenky, a sledujte její cestu životem...