Casi, slyšíš mne?

693 72 19
                                    

,,Deane buď na chvíli potichu!''
,,Ale, ale... my máme kocovinu? A vůbec, jaká byla ta číča, se kterou jsi včera zmizel?''
,,No jo, né každej má spadeno na anděla jako ty,'' drze poznamenal Sam.
,,Sklapni Same. ''
,,Ty středoškolačky měly pravdu, Destiel...''
,,Same drž už hubu!''
,,Ne Deane, vykládáš si to špatně, já vás dva naprosto podporuji,'' posmíval se dál Sammy.
,,Kurva fix, já ho nemiluju blbečku.''
,,Debile.''
,,Ahoj Deane,'' ozvalo se z rohu motelového pokoje.
,,Jé, čau Casi! Právě jsme o tobě mluvili,'' culil se Sam.
,,Nazdar,'' cedil skrze zuby Dean. Měl toho dost, nechápe proč si z něj jeho bratr dělá legraci. Ke Castielovi nic necítí, no dobře je to kamarád, skvělý kamarád.

,,Co potřebuješ? '' ptal se Sam.
,,Chtěl bych si promluvit s Deanem, o samotě, jestli je to možné, '' řekl anděl svým typickým hlubokým hlasem.
,,Ale jistě hrdličky,'' řekl Sam oblíkaje si bundu. Když za ním zacvakly dveře anděl se otočil na staršího Winchestera.
,,Tak o co jde Casi?''
,,Nemohl jsem přeslechnout tu vaši předchozí debatu,'' anděl si stále držel svůj poker face.
,,Jo tohle... to... Samovi hráblo nebo má jen moc bujnou fantazii. Nejednalo se o volání, nechtěl jsem tě přivolat, nechci tě tu, '' vysvětlil Dean zbrkle a až když domluvil si uvědomil význam toho co řekl.
,,Sakra, Casi já to tak....'' nestihl to doříct, do řeči se mu vložil Castiel.
,,Omlouvám se Deane, nechtěl jsem rušit, příště už chodit nebudu až uslyším své jméno,'' jak to dořekl, tak zmizel. Jen krátké mávnutí křídly a byl pryč.
,,Casi! Pojď zpátky! Castieli!!!'' Dean se málem dal do breku, z toho jak křičel.

Čekal a volal, možná hodinu, dvě, tři. Přišlo mu to jako věčnost.
,,Casi, vrať se ke mně,'' prosil Dean, už měl ochraptělý hlas. V ten okamžik ho něco napadlo, byl to možná jediný způsob jak ho přivolat zpět. Tak to zkusil.
,,Casi, já... já tě... miluju, pojď ke mně zpátky,'' v tom to konečně uslyšel, ten báječný zvuk křídel.
,,Deane?''
,,Casi!'' obejmul ho, nemohl tomu uvěřit.

Až na tohle anděl zareagoval? Proč?
,,Taky tě miluju Deane,'' to lovce překvapilo, nečekal takovou reakci. Jen stál a zíral na anděla. Ale než se na něco zmohl, anděl ho chytil za zátylek a přitáhl si ho k sobě, aby ho mohl políbit. Dean leknutím otevřel pusu, toho Cas využil a políbil ho. Dean svou pusu stále nezavřel, takže do jeho úst mohl anděl vniknout jazykem. A snažil se ten lovcův přimět spolupracovat.

Teprve tohle Deana probralo a Castiela odstrčil.
,,Casi, co to kurva bylo!?''
,,Deane... já myslel... totiž...'' najednou to Deana zamrzelo, záleželo mu na Casovi, jenom nečekal že se tohle stane. Nechtěl vidět jak je smutný. Nechtěl sledovat ten nešťastný pohled v jeho modrých očích.

No co, všechno je jednou poprvé. Pomyslel si a za kravatu si přitáhl Case zpátky a políbil ho sám. Teď byl pro změnu vyděšený anděl, ale brzy se vzpamatoval a polibky Deanovi vracel.

Lovec se stále nevyznal ve svých myšlenkách, zato Castiel, anděl páně si byl naprosto jistý co chce, mít Deana jen pro sebe a s nikým se o něj nedělit. V tom se ale otevřely potichu dveře a dovnitř nakoukl Sammy.
,,Já to věděl! Destiel! ''

Tak jo, nemám nejmenší tušení co to je, ale já to musela napsat 😂. Pokud projevíte zájem, klidně napíši dvojku. Carry on bitches!!!

Fallen angel fell in loveKde žijí příběhy. Začni objevovat