Popište na dva palce, jak vám šla formule "Nox" .
No, Nox ani Lumos zas tak těžké nejsou. Popravdě řečeno si myslím, že těžší je takové 'Wingardium Leviosa', protože tam se překonává gravitace, tady jen světlo.
Jediný problém jsem měla hned na začátku. Se švihem hůlky. Jo, je to divné, spolužáci mě učili švihat hůlkou.
No, pak to nebylo těžké, představila jsem si, že opravdu silně škrtnu zápalkou a ona chytne. A že ji přináším. A bylo světlo.
Nox bylo ještě lehčí, prostě fouknout do svíce. A byla tma.Stovky hůlek: byla to zábava. Po půl hodině jakýsi Mrzimor prohlásil, že se spikne a že ty dveře vykopne, načež kopnul do dveří a pak skákal po Velké síni a kvičel jako prase na porážce.
Po další půlhodině začali Zmijozelští kluci v čele s Averym, že tu prostě zůstanou a basta, že je potom vysvobodí hladovci. To bych ale nebyla já, abych neřekla něco kousavého, takže jsme se chvíli hádali. Pak přišel nějaký Havraspár a vynadal nám, načež mudrlantsky prohlásil, že bychom mohli použít kouzlo 'Alohomora', které nikdo jiný než on neuměl dost dobře. No, pak se do toho připletli ještě nějací Nebelvírští, pak jsme všichni KONEČNĚ zařvali najednou 'Nox'! A bylo po všem.P.S.: z předchozího úkolů z KF jsem měla za jedna, jedba z nejlepších prací.
ČTEŠ
V Bradavicích online
SonstigesJak studují kouzelníci a čarodějky dnešní doby? Jak se píší eseje a co je důležité pro přijetí aneb Já v Bradaicích online.