Ahoj mami a vlastně vy všichni, co tohle čtete,
Jsem tady. Je to tu obrovské. Skoro se tu nevyznám.
Zatím nevím, v jaké koleji jsem, Zařazovací slavnost je, pokud vím, prvního. Momentálně je mi celkem jedno, kam půjdu, pokud nebudu v Mrzimoru.
Škola jako taková je super, ale všechno tu (bohužel) stojí na penězích. Jasně, to v mudlovském světě a vůbec na celém světě platí úplně všude, ale tady se platí i zápis do hodin. K tomu nezbytná uniforma a hůlka, bez které by to prostě nešlo. To dohromady není zrovna nejlevnější, zvlášť, když vám dají do začátku jen tři galeony, pár srpců a nějaký ten svrček, aby se neřeklo. Ještě pořád mám párátko, protože hůlky holt stojí víc, než si můžu dovolit. Na druhou stranu nás to naučí hospodařit s penězi, což je v dnešní době jen a jen dobře, takže si vlastně nemám na co stěžovat. Vydělávám si tu brigádami a soutěžemi. Tohleto je vlastně taky soutěž. Nebojte se, nic a sebe neprásknu J (snad).
Lidi jsou tu super. Hlavně u Tří košťat je sranda, zvlášť když se někdo opije J, protože alkohol je tu volně v nabídce. Ne, teď vážně, je to tu super. Možná to tak nevypadá, ale nestěžuju si na nic (zatím). Sakra, asi bych si měla jít koupit nějaké pomůcky ne? No, půjdu, ahoj!
Ano, první dojmy z hradu. Psané jako dopis domů.
ČTEŠ
V Bradavicích online
De TodoJak studují kouzelníci a čarodějky dnešní doby? Jak se píší eseje a co je důležité pro přijetí aneb Já v Bradaicích online.