Tetování

23 3 0
                                    

Clary se rozhodla že si udělá tetování.
"Ahoj mami"řekla Clary, Elizabeth a Peter když přišli ze školy."ahoj Tak jaké jsou známky?" "Já mám jedničku   z Dějepisu "řekne pyšně Clary "já mám...4 z Fyziky "odpoví Elizabeth
"Nic"odfrkne Peter.Líza na to řekne "No jediná Clary mi udělala radost a teť si běžte udělat úkoly".Clary rychle řekne  "Jojo jojo už běžím "
Za půl hodiny Clary příjde do kuchyně za Lízou "mami podepsala by si mi úkol a už jsem i naučená na test" Líza jenom žasne."a mami...Můžu si nechat udělat tetování" "cože!! No ještě uvidíme"
U večeře Líza zase jenom zase  žasne
Clary se totiž chová normálně a né tak jako vždycky.
Takhle to pokračovalo do konce týdne."Mami každý den vám budu pomáhat budu vám navždy vděčná"
"No tak dobře můžeš mít tetování"
"Díky díky"
Sobota
"Mami tak já už jdu do toho testovacího salónu" "dobře ,ale hned potom domu" "jasně"
V tetovacím salónu byla Clary celkem nerozhodná ,ale přišla tam s plným sebevědomím...To skončili když viděla všechny ty jehli. "Tak teť mi pojďte říct co chcete za tetování a kde"řekla celkem mile tatérka.
Clary ani nevěděla co chce a protože má fóbii z jehel tak byla vystresovaná. "Tak co chcete ?" "Clary se zamlžilo před očima a zamotala hlava. Pane bože neměla jsem si dávat tu trávu před tetováním říkala si v hlavě. A protože byla zdrogovaná říkala úplné nesmysly.
"Tak jaké chcete to tetování"řekla už celkem oprskle tatérka.Clary odpověděla " banáány,celé hejno lítajících bananůů."Tatérka na to odpověděla "trochu neobvyklé ,ale tak dobře a chcete to tetování na ruku , nohu nebo břicho" ......"Do prdeleee" odpověděla Clary. "Aha taky celkem neobvyklé a to já nedávám takže sem pošlu mého bratra" říká tatéka s vykulenýma očima. Potom se Clary probudila v nemocnici a nad ní stála její rodina která byla dost naštvaná.

seznamte se...DrogovyKde žijí příběhy. Začni objevovat